Makkelijk roepen voor die mensen die er geen last van hebben, natuurlijk.quote:
Persoonlijk heb ik er ook niet zo heel veel last van nu, maar ik moet er niet denken om dit in de zomer te moeten dragen of wanneer het vies en warm is. Daarnaast vind ik gewoon dat er bij regels naar effectiviteit gekeken mag worden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
veilig voel ik me er niet door maar ik heb er ook geen last van....ik draag zo'n ding gewoon
Ik heb ook wel last van stress etc hoor in deze tijd. Niet alleen vanwege corona trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk roepen voor die mensen die er geen last van hebben, natuurlijk.
Welke vredestijd? We zijn in oorlog tegen een vijand die gezondheid, economie en geestelijk welzijn aan het slopen is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het laatste stuk zegt alweer genoeg, dit doe je mensen in vredestijd niet aan, punt uit. Volledig buiten proportie.
ik denk dat iedereen er wel last van hebt, alleen de een kan het wat beter relativeren/handelen dan een ander.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Makkelijk roepen voor die mensen die er geen last van hebben, natuurlijk.
Die laatste twee aspecten vooral vanwege de maatregelen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welke vredestijd? We zijn in oorlog tegen een vijand die gezondheid, economie en geestelijk welzijn aan het slopen is.
Is de GGZ eigenlijk al flink aan het opschalen, die krijgen de gevolgen op hun bordje van al die onzinregeltjes.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:34 schreef Draak31 het volgende:
Contactverbod is een goed idee. Mensen echt volledig isoleren nu tot de lente en dan doorpakken.
Niet echt. Sowieso is dat in Nederland niet te handhaven omdat je niet achter de voordeur mag kijken. Een avondklok is dan logischer en iig nog tot op zekere hoogte te handhaven.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:48 schreef Evenstar het volgende:
Persoonlijk vind ik een bezoekverbod een beter idee dan een avondklok om eerlijk te zijn. Je moet dan wel groepsgrootte buiten weer verhogen naar vier bijvoorbeeld, zodat je nog wel met een paar vrienden of twee stellen buiten kan afspreken. Netjes op afstand, in de frisse lucht, zonder risico.
Met een avondklok pak je ook de mensen die een stukje willen wandelen, fietsen, hardlopen etc. en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Nouja, sommige mensen vinden het denk ik wel prettig. Maar dat zijn er niet veel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen er wel last van hebt, alleen de een kan het wat beter relativeren/handelen dan een ander.
Die avondklok maakt mij niet uit, ik neem de hond gewoon mee als ik 's avonds wat biertjes ga doen bij een maat:)quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:42 schreef Predator40 het volgende:
gaat het nu nog steeds over de avondklok hier ?
kan ook gewoon voor 20:00 ? ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:48 schreef Evenstar het volgende:
Persoonlijk vind ik een bezoekverbod een beter idee dan een avondklok om eerlijk te zijn. Je moet dan wel groepsgrootte buiten weer verhogen naar vier bijvoorbeeld, zodat je nog wel met een paar vrienden of twee stellen buiten kan afspreken. Netjes op afstand, in de frisse lucht, zonder risico.
Met een avondklok pak je ook de mensen die een stukje willen wandelen, fietsen, hardlopen etc. en dat lijkt mij ook niet de bedoeling.
Avondklok wordt weer een doolhof aan uitzonderingen straks, inclusief bijbehorende verwarring.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt. Sowieso is dat in Nederland niet te handhaven omdat je niet achter de voordeur mag kijken. Een avondklok is dan logischer en iig nog tot op zekere hoogte te handhaven.
Maar goed, dat is ook maar heel beperkt want mensen die buiten de normale kantoortijden werken moeten gewoon van en naar hun werk kunnen reizen dus echt veel soelaas biedt het niet.
Jij denkt dat als je geen maatregelen zou hebben economie en geestelijk welzijn van de mensen wel goed zou blijven gaan ja?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Die laatste twee aspecten vooral vanwege de maatregelen.
Stoer hoor....quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Die avondklok maakt mij niet uit, ik neem de hond gewoon mee als ik 's avonds wat biertjes ga doen bij een maat:)
Precies. Dus ik betwijfel ten sterkste of het zinvol is om er aan te beginnen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Avondklok wordt weer een doolhof aan uitzonderingen straks, inclusief bijbehorende verwarring.
Kennelijk snap ik niet helemaal wat een bezoekverbod inhoudt, want dan zit je toch alsnog vast aan handhaving achter de voordeur? Nou, dat gaat dus niet, dus lijkt dit me al van de baan?!quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:48 schreef Evenstar het volgende:
Het is een onzichtbare dichtgelaste deur van 20u tot 4u toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Het is ook een maatregel die niemand wil.
Maar doen alsof je voordeur dichtgemaakt wordt, is ook wat overdreven hè.
Tja... men wil ook 'maatwerk' he?quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Avondklok wordt weer een doolhof aan uitzonderingen straks, inclusief bijbehorende verwarring.
Ik denk dat het echt amper nut heeft om de cijfers te drukken. Let op: dit is gewoon mijn gevoel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Precies. Dus ik betwijfel ten sterkste of het zinvol is om er aan te beginnen.
Achja iedereen kan een werkgeversverklaring maken. Neem aan dat daar geen stempel van de overheid op moet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Transparante kit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 12:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een onzichtbare dichtgelaste deur van 20u tot 4u toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |