SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Koffie koffie tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Djmo reis jij nog dagelijks?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen lef hoor gewoon je eigen spullen verdedigenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Meh. Ik zit te appen en een spelletje te spelen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mooi tijd om ff gezellig mee te kletsen hier.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Druk druk druk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik zit te appen en een spelletje te spelen.
Welk spelletje speel je?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
brrr best frisjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reis zo min mogelijk alleen voor werkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
‘China kijkt vol verbazing naar Nederland’
https://www.telegraaf.nl/(...)azing-naar-nederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo en 1 2 en drieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is rustig hier aan de overkant bij de bouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
slimFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Immer immer dat mondkapje omquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is toch vervelendFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
en 1 2 en 3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoe lang zal het nog gaan durenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
langFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deze ellende waar de hele wereld in zit.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
t is wat je er zelf van maaktFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Draag je op het werk ook een mondkapje Tjalala?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
las laatst hier dat na twee uur vervelend was om te dragen
Waka waka hee hee![]()
schaakspel alleen spelen is toch ook niet leuk?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In zeeland natte sneeuw zegt het weermannetje.
Jammer, daar kan je geen sneeuwballen van maken
Bij bewegingen buiten de afdelingquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Draag je op het werk ook een mondkapje Tjalala?![]()
dta gerag met die tandenborstelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En verder is het goed te doen met die 1.5 meter?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:34 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Bij bewegingen buiten de afdeling
Is al bekend of jou collega corona heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is negatief maar nog wel thuis anders wordt de rest natuurlijk verkouden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En verder is het goed te doen met die 1.5 meter?
Is al bekend of jou collega corona had?
Over het algemeen is de 1.5meter goed te doen. Alleen niet iedereen houdt zich er even goed aan of denkt er aan.![]()
Gelukkig maar voor hemquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:37 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Die is negatief maar nog wel thuis anders wordt de rest natuurlijk verkouden.
Over het algemeen is de 1.5meter goed te doen. Alleen niet iedereen houdt zich er even goed aan of denkt er aan.
Ik hoorde gisteren als je de milde variant van corona hebt gehad je hem een paar keer moet doormaken om voldoende antistoffen te hebben.
Ja dat niet aan denken zie je bij veel mensen gebeuren. Ook in de winkel. Kan mij daar echt aan ergeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoute haring of een lekker stukje kaasquote:
Niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Koter over een half uurtje lek laten prikken voor de allergietest.
Het manneke is nu echt zo super vrolijk en is weer als een malle aan het eten.![]()
Haha ja dat is waar, en als er sneeuw ligt is dat wel lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:43 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Helaas niet, dan wordt het niet meer hardlopen maar een blokje rollen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT ach jee, dat gaat hij niet leuk vinden denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef ToT het volgende:
Koter over een half uurtje lek laten prikken voor de allergietest.
Het manneke is nu echt zo super vrolijk en is weer als een malle aan het eten.
Wel fijn dat hij nu goed eet toch.
Wat eet hij dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net een volle fles dikke pap gehad, en nu brood.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT ach jee, dat gaat hij niet leuk vinden denk ik.
Wel fijn dat hij nu goed eet toch.
Wat eet hij dan?![]()
![]()
Zo dan. Nou lekker toch. Beter zo dan helemaal niets.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Net een volle fles dikke pap gehad, en nu brood.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morge.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
sbequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Nou lekker toch. Beter zo dan helemaal niets.Dat klinkt haast alsof dit verkeerd is!
Maar ja inderdaad helemaal top!![]()
![]()
Tot sterkte straks met de krasjes laten zettenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hallo dames.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Bloed afnemen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tot sterkte straks met de krasjes laten zetten
En thx!![]()
![]()
Inderdaad, dat is niet normale voeding voor een mensquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]Dat klinkt haast alsof dit verkeerd is!
Maar ja inderdaad helemaal top!![]()
ow geen krasjes?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O nee hoor niets verkeerds aan, alleen maar goed.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]Dat klinkt haast alsof dit verkeerd is!
Maar ja inderdaad helemaal top!
Hopelijk zet dit zich dit zo voort zal alleen maar beter zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je vannacht nog kunnen slapen?quote:Succes.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hoe is het. Weet je al wanneer je moet beginnen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn. (Misschien alleen voor kleine kinderen niet meer zo?)quote:
Ik denk ook dat je met een bloedtest via en computer veel meer kunt ontdekken dan met een reeks krasjes en druppeltjes.![]()
![]()
Beter dan toch is 1 keer klaar met die krasjes moet vakerquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn. (Misschien alleen voor kleine kinderen niet meer zo?)
Ik denk ook dat je met een bloedtest via en computer veel meer kunt ontdekken dan met een reeks krasjes en druppeltjes.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik weet alleen dat ik in de sollicitatieprocedure zit. Volgende week krijg ik er meer over te horen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het. Weet je al wanneer je moet beginnen?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Haha, I know!quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee hoor niets verkeerds aan, alleen maar goed.
Hopelijk zet dit zich dit zo voort zal alleen maar beter zijn.
En ja zeker!![]()
![]()
Redelijk. Had ook wat gedoe aan m'n hoofd.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je vannacht nog kunnen slapen?Thanks!quote:Succes.![]()
![]()
Da's ook zeker waar, maar het lijkt me echt heel akelig wat er straks moet gebeuren!quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter dan toch is 1 keer klaar met die krasjes moet vaker![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik in de sollicitatieprocedure zit. Volgende week krijg ik er meer over te horen.Spannende dagen weer SBE, hopen voor het bestequote:Op donderdag 14 januari 2021 09:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik in de sollicitatieprocedure zit. Volgende week krijg ik er meer over te horen.
Ga je slapen Mario? Zo ja slaap lekker en tot straks?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sterkte is ook spannend succes . gelukkig is het zo gebeurtquote:Op donderdag 14 januari 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook zeker waar, maar het lijkt me echt heel akelig wat er straks moet gebeuren!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Succes ToT. Doet de HA dit zelf?quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:58 schreef ToT het volgende:
Ja, koter in z'n jas hijsen en richting huisartsenpraktijk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
amai![]()
![]()
En dat vlak voor de verkiezingen,
https://www.telegraaf.nl/(...)kersschap-pvd-a-neer
Lodewijk Asscher legt het lijsttrekkersschap voor de PvdA naast zich neer vanwege zijn rol in de toeslagenaffaire. Dat heeft hij bekendgemaakt in een videoboodschap.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was te verwachten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:03 schreef Dotteke het volgende:
En dat vlak voor de verkiezingen,
https://www.telegraaf.nl/(...)kersschap-pvd-a-neer
Lodewijk Asscher legt het lijsttrekkersschap voor de PvdA naast zich neer vanwege zijn rol in de toeslagenaffaire. Dat heeft hij bekendgemaakt in een videoboodschap.![]()
AUwwwwwwwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zullen er nog wel meer volgen denk ik.quote:
Maar niet de juiste tijd nu in deze crisis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom is er volgens mij niemand uit het kabinet die opstapt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen er nog wel meer volgen denk ik.
Maar niet de juiste tijd nu in deze crisis.![]()
Dat vermoeden heb ik ook. Maar aan de andere kant blijven ze dan nog wel aan tot er verkiezingen zijn geweest toch?quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:05 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Daarom is er volgens mij niemand uit het kabinet die opstapt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lastig om daar iets over te zeggen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook. Maar aan de andere kant blijven ze dan nog wel aan tot er verkiezingen zijn geweest toch?![]()
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:05 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Daarom is er volgens mij niemand uit het kabinet die opstapt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Weet het ook niet precies eerlijk gezegd, meende wel dat ze aanbleven tot er een nieuw kabinet was. Het land kan niet zonder en dingen moeten ook overgedragen worden lijkt mij.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:07 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Lastig om daar iets over te zeggen.
Het is toch wel eens eerder gebeurd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat men er ook niet op staat te springen dit over te nemen nu.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:09 schreef Tjalala het volgende:
Rutte zal vast wel actief blijven door de crisisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Demissionair kan altijd maar dan wil je geen grote beslissingen meer nemen en dat is nu wel nodigquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet het ook niet precies eerlijk gezegd, meende wel dat ze aanbleven tot er een nieuw kabinet was. Het land kan niet zonder en dingen moeten ook overgedragen worden lijkt mij.
Het is toch wel eens eerder gebeurd?![]()
Dit was nog van een val van kabinet Balkenende
https://nos.nl/artikel/138328-het-kabinet-is-gevallen-wat-nu.html
Minderheidskabinet Totdat er een nieuw kabinet is, wordt Nederland waarschijnlijk bestuurd door een rompkabinet, een minderheidskabinet van CDA en ChristenUnie. Daarbij worden de PvdA-ministers en staatssecretarissen vervangen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zeer zeker, daarom zal het ook heel onverstandig zijn om het kabinet nu te laten vallen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Demissionair kan altijd maar dan wil je geen grote beslissingen meer nemen en dat is nu wel nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is zo veel meer in het leven![]()
![]()
![]()
We gaan het afwachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wachte ook alFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ze mogen wel beslissingen nemen maar alleen over lopende zaken. Nieuwe zaken mogen niet behandeld worden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 10:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Demissionair kan altijd maar dan wil je geen grote beslissingen meer nemen en dat is nu wel nodigActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
is toch een mooie dag mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dit is een mooi gebaar zeg.
https://uit072.nl/nieuws/(...)ten-voor-zorghelden/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Als de lopende maar mogenquote:Op donderdag 14 januari 2021 10:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze mogen wel beslissingen nemen maar alleen over lopende zaken. Nieuwe zaken mogen niet behandeld worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat jullie het willen zien
Let's get it crunk, we gon' have fun
Up on up in this dancerie![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: