Nog 6 goals nodig en dan heeft ie dit jaar zijn totaal in het betaald voetbal weten te verdubbelen. En dat voor iemand die al 10 jaar geleden debuteerde.quote:
Jan Baks doet het niet zo slecht bij BHA toch? Is ook geen pure spits.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vlemminx,Malki, Dessers, Jahanbaks, Janssen, Finnbogason, Bony, Dost, Alves, Machlas.
Mag jij er 10 opnoemen van matige clubs die het wel gemaakt hebben.
Dit seizoen al netjes 0 goals en 1 assist inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Baks doet het niet zo slecht bij BHA toch? Is ook geen pure spits.
Bony ook allerminst geflopt volgens mij.
Wat doet een Finnbogason, Bony en Dost nou weer op dit lijstje en voor een aantal andere valt ook best wat tegen in te brengen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vlemminx,Malki, Dessers, Jahanbaks, Janssen, Finnbogason, Bony, Dost, Alves, Machlas.
Mag jij er 10 opnoemen van matige clubs die het wel gemaakt hebben.
Ik hoop dat hij blijft. Zonder hem is VVV niet veel beter dan Emmenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Uit het interview na de wedstrijd bleek dat de kans wel heel groot is dat hij nog gaat.
Wel lekker voor VVV dat ie dan de prijs nog even opdrijft.
Waarvan? En wat is een GGMM?quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik had een TT verwacht die je kon afkorten tot GGMM
Over drie jaar weten we hier niets meer van
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:02 schreef PicoMMP het volgende:
Godentopic voor een godengriek door een godenadmin
Korte samenvatting: Ik had een topic geopend over deze man, toen zag ik dat jij al een topic had geopend maar in mijn topic waren ook al veel leuke reacties (bijvoorbeeld die van @El-Stinho)quote:
Ach so.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Korte samenvatting: Ik had een topic geopend over deze man, toen zag ik dat jij al een topic had geopend maar in mijn topic waren ook al veel leuke reacties (bijvoorbeeld die van @:el-stinho)
Dus heb ik de topics samengevoegd!
https://www.ad.nl/dossier(...)iakoumakis~a19aceb2/quote:Zelfs Romário en Kezman kunnen niet tippen aan de indrukwekkende cijfers van Giakoumakis
Kezman is na PSV toch ook overal mislukt?quote:Op zondag 31 januari 2021 10:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)iakoumakis~a19aceb2/
Wat doet dat af aan de prestatie van deze Griekquote:Op zondag 31 januari 2021 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kezman is na PSV toch ook overal mislukt?
Niks, maar ik zag een zijpad en besloot hem te bewandelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat doet dat af aan de prestatie van deze Griek
Wel de jongste international van Joegoslavië. En de jongste die de rode kaart kreeg.quote:Op zondag 31 januari 2021 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kezman is na PSV toch ook overal mislukt?
Ah, ik kan mij hem goed herinneren. Toen overwinterde NEC voor het eerst in hun historie in de UEFA Cup onder Mario Been (toen kon je met de 3de plek ook overwinteren). Belgische Kuyt-genot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |