Zo is dat maat. Onterechte strafschop of zo'n laffe counter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef fetX het volgende:
Tegen Ajax wordt sowieso echt heel anders. Niet dat ik denk dat we gaan winnen, maar als we niet het spel hoeven maken zijn we echt een stuk beter dan dit. Hoe dan ook ben ik bang dat ik de afloop al weet, maar fuck it.
We pakken ze gewoon
Joh dat wordt gewoon 3-0quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef fetX het volgende:
Tegen Ajax wordt sowieso echt heel anders. Niet dat ik denk dat we gaan winnen, maar als we niet het spel hoeven maken zijn we echt een stuk beter dan dit. Hoe dan ook ben ik bang dat ik de afloop al weet, maar fuck it.
We pakken ze gewoon
>quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Berghuis: 'we moeten beter gaan spelen'
Dat zijn nog eens teksten. Of het nou aan gebrek aan kwaliteit ligt of aan de trainer..geen idee. Maar goed spel zie ik erg weinig dus misschien zit er niet meer in het vat dan dit.
Scheelt wel iets..feyenoord gaat daar gelijk spelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zij hebben een dag minder rust
Volgens @:psvcl maakt dat heel veel uit
Klopt hoor, gaat gewoon heel erg lastig worden voor Ajax om dit uit elkaar te spelen. Gelijkspelletje of 0-1 zou ik niet van opkijken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef fetX het volgende:
We pakken ze gewoon
We hebben nog wel een of twee onterechte overwinningen tegoed, dus zou lekker zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo is dat maat. Onterechte strafschop of zo'n laffe counter.
Dat dusquote:
Precies, en als Jørg dan een goal maakt en Ajax scoort die drie goals niet dan win je daar. Zo simpel is het.quote:
Mooiste zou ik vinden een duidelijk onterechte VAR pingel 90+3 voor Feyenoord en dan 0-1 winnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en als Jørg dan een goal maakt en Ajax scoort die drie goals niet dan win je daar. Zo simpel is het.
Dat heeft u heel goed gezien!quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en als Jørg dan een goal maakt en Ajax scoort die drie goals niet dan win je daar. Zo simpel is het.
In het kampioensjaar speelden ze niet altijd mooi, ze speelden wel als een kampioen en scoren was ook geen probleem. Op een enkele wedstrijd na vind ik het huidige Feyenoord een straf om naar te kijken..zo traag..fantasieloos..onnodig balverlies..weinig doelpunten. Maar goed, benieuwd hoe ze zich houden de komende maand..stuk of 8 lastige wedstrijden op rij zag ikquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef satecl het volgende:
[..]
>
Wanneer heeft Feyenoord structureel mooi voetbal laten zien? Dat hoort gewoon niet bij Feyenoord. Dat verwacht ik allang niet meer. Ze staan 2e, mega knap. Voor mijn hart zou het alleen wat beter zijn om vaker met 2 doelpunten verschil voor te staan.
Zoals ze nu spelen is elke wedstrijd een lastige wedstrijdquote:Op woensdag 13 januari 2021 23:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In het kampioensjaar speelden ze niet altijd mooi, ze speelden wel als een kampioen en scoren was ook geen probleem. Op een enkele wedstrijd na vind ik het huidige Feyenoord een straf om naar te kijken..zo traag..fantasieloos..onnodig balverlies..weinig doelpunten. Maar goed, benieuwd hoe ze zich houden de komende maand..stuk of 8 lastige wedstrijden op rij zag ik
Precies, maar geen enkele tegenstander heeft het echt makkelijk tegen ons. Hooguit Zagreb maar die waren bijzonder effectief.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ze nu spelen is elke wedstrijd een lastige wedstrijd
Haha, dan moet ik aan die iet wat zware jongen uit de serie Lost denken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hoeft geen u te zeggen hoor, noem mij maar gewoon Gurley
Klopt.. 2e plek is ook geflatteerd want de enige echt lastige pot was Vitesse uit. Verder moeten alle zware potjes nog komenquote:Op woensdag 13 januari 2021 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ze nu spelen is elke wedstrijd een lastige wedstrijd
Inderdaad, dat is toch wel de winst uit deze pot (en dat Sini dan ook echt het verschil maakt)quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
Ben in ieder geval blij dat Dickie wel langzaam naar een basis toe aan het werken is met wat bewegelijke spelertjes. Hij ziet gelukkig ook dat Diemers en Linssen het niet zijn
Was toch een beetje bang dat hij ze overdreven in bescherming zou nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |