Een seizoen met een beker is voor mij altijd al goed. Daarom baalde ik ook erg dat de finale vorig jaar niet door kon gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef Haringkop het volgende:
Ik zou tekenen als we tweede worden. Tweede en de beker, mooi afscheid voor Dickie
Heerlijk het optimisme bij de Feyenoord supporters. Dan krijg ik zelf ook weer meer zin in de wedstrijd! Zouden we eindelijk weer een klassieker krijgen zoals dat hoort? Jullie mogen inderdaad echt wel iets van deze ploeg verwachten. Dit is de wedstrijd waarin het moet gebeuren. En je maakt een goede kans, want Ajax is uit een stuk sterker dan thuis.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor het eerst in jaren toch wel zin in Ajax-Feyenoord, en dan niet 'stiekem hopen maar ook vrezen', gewoon echt wel zin, ook wel omdat we weer een redelijk fitte ploeg hebben en omdat we nog nauwelijks tegen 'goede' tegenstanders hebben gespeeld. Ben heel benieuwd waar we precies staan als we spelen tegen een sterker maar allesbehalve flitsend Ajax. In ieder geval een prettiger aanzicht als dat lelijke hok daar zonder fans zit.
De vorm van beide ploegen in acht genomen vind ik een gelijkspel of een kleine nederlaag het meest realistisch.
manmanmanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heerlijk het optimisme bij de Feyenoord supporters. Dan krijg ik zelf ook weer meer zin in de wedstrijd! Zouden we eindelijk weer een klassieker krijgen zoals dat hoort? Jullie mogen inderdaad echt wel iets van deze ploeg verwachten. Dit is de wedstrijd waarin het moet gebeuren.
Het leeft bij mij eigenlijk totaal niet, maar dat is voornamelijk door het seizoen an sich met corona. En het doorgaans matige voetbal wat we voorgeschoteld krijgen maakt het ook niet leuker al wordt het wel wat beter.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor het eerst in jaren toch wel zin in Ajax-Feyenoord, en dan niet 'stiekem hopen maar ook vrezen', gewoon echt wel zin, ook wel omdat we weer een redelijk fitte ploeg hebben en omdat we nog nauwelijks tegen 'goede' tegenstanders hebben gespeeld. Ben heel benieuwd waar we precies staan als we spelen tegen een sterker maar allesbehalve flitsend Ajax. In ieder geval een prettiger aanzicht als dat lelijke hok daar zonder fans zit.
De vorm van beide ploegen in acht genomen vind ik een gelijkspel of een kleine nederlaag het meest realistisch.
Kan je deze drek niet gewoon in andere topics houden, bedankt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heerlijk het optimisme bij de Feyenoord supporters. Dan krijg ik zelf ook weer meer zin in de wedstrijd! Zouden we eindelijk weer een klassieker krijgen zoals dat hoort? Jullie mogen inderdaad echt wel iets van deze ploeg verwachten. Dit is de wedstrijd waarin het moet gebeuren. En je maakt een goede kans, want Ajax is uit een stuk sterker dan thuis.
Misschien is het ook door de terugkeer van Sinigod dat ik weer wat van een glimlach krijgquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het leeft bij mij eigenlijk totaal niet, maar dat is voornamelijk door het seizoen an sich met corona. En het doorgaans matige voetbal wat we voorgeschoteld krijgen maakt het ook niet leuker al wordt het wel wat beter.
Het zal geen denderende wedstrijd worden vermoed ik waarbij Ajax gaat proberen en wij achterover gaan leunen. Ajax zal veel moeite met ons hebben en wij krijgen de kansen ook wel want die verdediging daar is bijzonder matig. Ik maak me alleen wel zorgen om ons middenveld.
Nu leeft de klassieker in de arena om overduidelijke redenen sowieso al een stuk minder bij mij, maar wat mij betreft vergeten we dit seizoen heel snel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Het leeft bij mij eigenlijk totaal niet, maar dat is voornamelijk door het seizoen an sich met corona. En het doorgaans matige voetbal wat we voorgeschoteld krijgen maakt het ook niet leuker al wordt het wel wat beter.
Het zal geen denderende wedstrijd worden vermoed ik waarbij Ajax gaat proberen en wij achterover gaan leunen. Ajax zal veel moeite met ons hebben en wij krijgen de kansen ook wel want die verdediging daar is bijzonder matig. Ik maak me alleen wel zorgen om ons middenveld.
Ja, wel eens. Kan echt niet wachten totdat ik weer naar het stadion kan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu leeft de klassieker in de arena om overduidelijke redenen sowieso al een stuk minder bij mij, maar wat mij betreft vergeten we dit seizoen heel snel.
Uiteindelijk maak je geen herinneringen thuis op de bank maar in het stadion op wedstrijddagen, zolang dat niet mogelijk is kijk ik het wel en kan ik me er ook nog wel enigzins over opwinden maar het blijft een surrogaat nepseizoen dit.
Eens, en dan ga ik niet eens naar het stadion normaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu leeft de klassieker in de arena om overduidelijke redenen sowieso al een stuk minder bij mij, maar wat mij betreft vergeten we dit seizoen heel snel.
Uiteindelijk maak je geen herinneringen thuis op de bank maar in het stadion op wedstrijddagen, zolang dat niet mogelijk is kijk ik het wel en kan ik me er ook nog wel enigzins over opwinden maar het blijft een surrogaat nepseizoen dit.
Ik zeg iets dat heel positief is voor Feyenoord. Lijkt me dat dit gewaardeerd zou moeten worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je deze drek niet gewoon in andere topics houden, bedankt.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef fetX het volgende:
Feyenoord heeft Aliou Balde (18) op het oog en gaat hem proberen aan te trekken, aldus FeyenoordTM.
12cm kleiner dan Azarkan. Genot.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Rechtsbuiten, 1.63 (even groot als Kelly).
Ach, als ik in de Kuip kan zitten bij Feyenoord-Ajax eind dit seizoen en het nog ergens om gaat ben ik al een soort van tevreden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
KuipTalk heeft een leuk youtubefilmpje gezien hoor.quote:
Ik heb zijn namen de afgelopen maanden een paar keer horen vallen. Erg getalenteerde jonge buitenspeler waar Feyenoord scouts onder de indruk van zijn geraakt tijdens een O17 WK-wedstrijd tegen Nederland in 2019quote:
Mwah, voor een buitenspeler kan dat wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
Krijg bij 1,63 of überhaupt zo’n kleine lengte altijd zo’n ‘dat wordt niks’ gevoel.
Ja ja, Messi, ik weet het.
Messi is nog 1.70. Neem eerder Maradona of Wamberto als voorbeeld (al zijn zelfs die mannen langer).quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
Krijg bij 1,63 of überhaupt zo’n kleine lengte altijd zo’n ‘dat wordt niks’ gevoel.
Ja ja, Messi, ik weet het.
De meeste "kleine" spelers zijn toch vaak wel boven de 1m70 hoor. Overigens stond bij Azarkan en Summerville allebei 1m75, maar daar geloof ik weinig van, die zijn écht kleinquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, voor een buitenspeler kan dat wel.
Linssen is ook klein en die is goed voor 15 goals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |