abonnement Unibet Coolblue
pi_197394177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Klopt. Hij knalde met hoge snelheid frontaal tegen de politiewagen terwijl hij op de verkeerde weghelft wegvluchtte.
Dat klinkt al iets anders dan "aangereden door agenten". En als ik het zo lees was die Mehdi ook niet een onschuldige voorbijganger die overhoop werd gereden door roekeloze dienders:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201008_92745955

quote:
In het onderzoek naar een dodelijk ongeval met een politievoertuig in Kantersteen, vervolgt het Brusselse parket niemand. Dat meldt het parket. Bij het ongeval kwam de 17-jarige Mehdi Bouda om het leven toen hij werd aangereden door een politievoertuig. Toen de politie hem wilde controleren was hij op de vlucht geslagen.
Volgens het parket bleek uit het onderzoek dat de jongeman overstak toen het voor hem rood was en voor het politievoertuig groen. Dat politievoertuig, dat op weg was naar een interventie, reed weliswaar aan 95 km/u maar volgens de verkeersdeskundige zou het voertuig de jongeman niet kunnen ontwijken hebben, zelfs als het aan 50 km/u had gereden, aldus nog het parket.

Het ongeval gebeurde op 20 augustus 2019, kort voor middernacht. De Brusselse politie voerde die avond een controle uit op de Kunstberg omdat er een verhoging was vastgesteld van de drughandel in die omgeving. Mehdi Bouda zou op de loop gegaan zijn toen de politie hem wilde controleren, waarop hij door de agenten achtervolgd werd, doorheen de Ravensteinstraat en de Ravensteingalerij. Toen de jongeman Kantersteen wou oversteken, werd hij aangereden door een voertuig van de antiagressiebrigade dat op weg was naar een interventie voor een diefstal, zegt procureur Willemien Baert van het Brusselse parket. De jongen overleefde die aanrijding niet.
  donderdag 14 januari 2021 @ 05:57:58 #53
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197397605
Brussel en rellen , dan weet je het wel
Ik ben inmiddels overleden
pi_197398688
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef DaveighChase het volgende:
BLM begreep ik?
Belgian Lives Matter.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_197398700
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 19:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Uiteraard had ie helemaal niets gedaan, hielp hij altijd oma's met oversteken en had hij een hart van goud, vraag maar aan zijn moeder
:D
pi_197398823
quote:
Nu niet meer :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197398867
Toch zonde dat zo'n arts in spe op deze manier aan zijn einde komt. Dit had voorkomen kunnen worden als die agenten (lees;kaffers) zich hadden verdiept in de rijke cultuur van deze jongen en respect hadden getoond.
pi_197401503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:30 schreef Hathor het volgende:
Het AD zegt dat hij na een achtervolging vanwege overtreding van de corona regels is aangehouden en bij aankomst op het bureau in elkaar zakte. Kijk, veel vager kun je een bericht natuurlijk niet naar buiten brengen, en doorgaans zakken jonge 23 jarige kerels niet zomaar in elkaar. Autopsie zal wellicht wat meer duidelijkheid geven.
Er zijn er anders elk jaar toch wel weer een paar jongeren die tijdens het sporten in elkaar zakken en nooit meer opstaan. Een achtervolging is meestal wel inspannender dan sporten.
pi_197401763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom rennen ze altijd weg?
Sportieve types?
pi_197401823
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Sportieve types?
Ze dragen idd opvallend vaak sportschoenen en trainingsbroeken of -pakken _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:35:46 #61
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_197402617
Grappig hoe je een dikke coronaboete krijgt als je 1 persoon te veel uitnodigt maar met honderden samentroepen wordt niet bestraft. Nog los van de vernielzucht.

Belgische en vooral Brusselse politiek laat zich weer van zijn beste kant zien.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:37:29 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_197402659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:35 schreef Lothiriel het volgende:
Grappig hoe je een dikke coronaboete krijgt als je 1 persoon te veel uitnodigt maar met honderden samentroepen wordt niet bestraft. Nog los van de vernielzucht.

Belgische en vooral Brusselse politiek laat zich weer van zijn beste kant zien.
Angst.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 14 januari 2021 @ 12:50:34 #63
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_197402915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Angst.
Angst voor het verliezen van hun stemvee, ja.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  donderdag 14 januari 2021 @ 16:23:33 #64
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197406994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:32 schreef Hathor het volgende:
Het slachtoffer had trouwens een Guineese achtergrond, das weer eens wat anders.
Inderdaad. Guinee....ja!


Ik heb getwijfeld over Belgie
vanwege BLM zijn macht
Ik heb getwijfeld over Belgie
zijn die jongeren daar wel zo pracht?

Ik stond zelfs in dubio
na het kijken naar de rellen daarzo
Ik heb getwijfeld over Belgie......

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_197407018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Inderdaad. Guinee....ja!


Ik heb getwijfeld over Belgie
vanwege BLM zijn macht
Ik heb getwijfeld over Belgie
zijn die jongeren daar wel zo pracht?

Ik stond zelfs in dubio
na het kijken naar de rellen daarzo
Ik heb getwijfeld over Belgie......


Wilfred Guinee?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 14 januari 2021 @ 16:32:59 #66
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197407128
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wilfred Guinee?
Zou best kunnen, want die verft zijn haar net zo zwart als de gemiddelde Afrikaan.
Alleen krijgt hij die rasta's er niet goed ingeföhnd.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 14 januari 2021 @ 19:39:14 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_197411039
Heerlijk tendentieus stukkie over de gemene sjampetters en hun spoor van onschuldige slachtoffers ook weer bij de NOS vandaag. :')
pi_197415893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 20:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, als hij of zij bv is overleden doordat er een agent 5 minuten met zijn knie op zijn of haar nek heeft gezeten, kan ik me de woede wel voorstellen, dan is het gewoon George Floydd all over again,
Ben een beetje klaar met dat gejank over die George. Was gewoon een zwarte die niet wilde luisteren naar de politie. Niet luisteren? Klaar. Knietje op je nek totdat je wel gaat luisteren. Kwam laatst ook iemand tegen die ook al die doden van zwarten wilde afschuiven op door zgn politiegeweld. Allemaal kwamen ze om het leven omdat ze niet wilden luisteren. Probeerden te vluchten. Bewapend waren. Veroordeelde criminelen. Ben echt helemaal klaar met dat misselijkmakende blm gejank door de straten heen als er weer eens een criminele zwarte , die niet wilde luisteren komt te overlijden door optreden van politie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')