abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197495856
Ik ben het ff kwijt. Komt het morgen weer?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 januari 2021 @ 22:01:33 #102
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197495873
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ja
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197495876
Refereerde Sylvia nou aan Henkiewenkie? :D _O- _O- uitgerekend zij _O_
Somebody that I used to know
  maandag 18 januari 2021 @ 22:02:36 #104
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197495892
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:01 schreef Postbus100 het volgende:
Jaaa _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Tettenkoning maandag 18 januari 2021 @ 22:02:52 #105
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197495903
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Yup. Twee dagen na elkaar. Waarom weet ik ook niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_197495981
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:02 schreef Nine. het volgende:

[..]

Yup. Twee dagen na elkaar. Waarom weet ik ook niet.
Door corona zijn er iets minder nieuwe programma's dan gepland geloof ik. Dus duurt 1 aflevering sowieso al langer en dus ook meer per week
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197496035
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:06 schreef franklop het volgende:

[..]

Door corona zijn er iets minder nieuwe programma's dan gepland geloof ik. Dus duurt 1 aflevering sowieso al langer en dus ook meer per week
Was vorig jaar ook volgens mij.
Anders is er niks meer van te volgen en komen ze zeker niet weg met 1 bruiloft per 3 afl ofzo :')
pi_197497309
Ik vind het wel weer vermakelijk allemaal maar mijn hemel wat kunnen ze sommige huwelijken rekken en rekken, die Rein en Danny zie ik voor mijn gevoel al 2,5 aflevering op die trouwlocatie hangen _O-

En ik gok dat dit een totale mismatch gaat zijn _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197497806
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:08 schreef Magica het volgende:

[..]

Was vorig jaar ook volgens mij.
Anders is er niks meer van te volgen en komen ze zeker niet weg met 1 bruiloft per 3 afl ofzo :')
Er komt ook nog een zesde koppel he. Dus voorlopig zijn we nog wel even zoet :)
Zijn ook pas zes afleveringen geweest na morgenavond :D

Ze gaan voor 16 afleveringen per seizoen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_197499260
quote:
6s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:31 schreef E.T. het volgende:
Ze scoren 85% op seksualiteit.. ik ben nogal visueel ingesteld.. die twee samen zie ik echt niet voor me :X :X
De vraag is dus wat die score zegt? Is dat dat ze verwachten dat de seks goed gaat zijn en elkaar ook seksueel aantrekkelijk vinden of puur dat ze er hetzelfde over denken?

Tevens denk ik dat de meeste huwelijken hier stuk lopen zonder dat punt te bereiden :P dus dan heb je er weinig aan.
pi_197499484
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:38 schreef W00fer het volgende:

[..]

Er komt ook nog een zesde koppel he. Dus voorlopig zijn we nog wel even zoet :)
Zijn ook pas zes afleveringen geweest na morgenavond :D

Ze gaan voor 16 afleveringen per seizoen.
Ja maar had liever 2 stellen per afl gezien ofzo en 1 bruiloft en dan wat meer van het huwelijk. Het gaat nu echt van de hak op de tak
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:18:19 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197500226
quote:
Jaaaa. Ik lag in een deuk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Miss 200.000.000! dinsdag 19 januari 2021 @ 09:36:48 #113
367000 roos94
pi_197500452
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jaaaa. Ik lag in een deuk!
Maar ze mocht het niet zeggen van de redactie ofzo? _O-
pi_197500787
Sylvia en Freddy lijken wel leuk samen op het eerste gezicht
  Miss 200.000.000! dinsdag 19 januari 2021 @ 10:53:08 #115
367000 roos94
pi_197501606
Die Mick is zo ongelooflijk zaaddodend in alle opzichten _O- looks, hoe hij overkomt, het accent.. wat een hel. Daar droog je als vrouw toch direct van op.
pi_197502081
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:53 schreef roos94 het volgende:
Die Mick is zo ongelooflijk zaaddodend in alle opzichten _O- looks, hoe hij overkomt, het accent.. wat een hel. Daar droog je als vrouw toch direct van op.
Mwah, het accent zal Daisy niet echt op afknappen. Verder denk ik best dat ze bij elkaar passen, als zij niet direct afknapt op zijn uiterlijk.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:53:10 #117
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197502735
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:53 schreef roos94 het volgende:
Ik zie in hem ook wel iemand die het voor nu even heeft opgegeven hoe hij eruit ziet omdat hij in een mindere periode van zijn leven zit. Alleen niet de beste periode om dan met iemand te trouwen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Miss 200.000.000! dinsdag 19 januari 2021 @ 13:40:24 #118
367000 roos94
pi_197504972
Het ko
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zie in hem ook wel iemand die het voor nu even heeft opgegeven hoe hij eruit ziet omdat hij in een mindere periode van zijn leven zit. Alleen niet de beste periode om dan met iemand te trouwen.
Het komt ook over alsof vooral die familie graag wil dat hij eindelijk eens een gezinnetje sticht want je bent al 30 _O-
pi_197504987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:36 schreef roos94 het volgende:

[..]

Maar ze mocht het niet zeggen van de redactie ofzo? _O-
Misschien ook wel een bepaald soort beleefdheid. Dat het niet netjes is om andere kandidaten af te branden voor de camera, omdat je dat zelf ook niet zou wilen. Redactie heeft het er in ieder geval niet uitgeknipt :D
Somebody that I used to know
pi_197505061
Ik vind Daisy eigenlijk wel een hele knappe vrouw :) ik ben benieuwd hoe dit gaat, als Mick zich wat volwassener op kan stellen en niet geforceerd grappig gaat doen uit zenuwen geef ik ze nog wel kans!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:40 schreef roos94 het volgende:
Het ko
[..]

Het komt ook over alsof vooral die familie graag wil dat hij eindelijk eens een gezinnetje sticht want je bent al 30 _O-
En de vriendengroep vind dat hij geen vrijgezel meer moet zijn.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 15:09:41 #121
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197507088
Kenden we dit artikel met een van de matchers al?

https://www.ad.nl/show/ma(...)-begrijpen~a219b03c/

quote:
Married at First Sight-expert Tila: ‘De alarmbellen gaan bij ons af als de singles de match niet begrijpen’
Het lijkt zo makkelijk: twee mensen die snakken naar de liefde én aan elkaars wensen voldoen aan elkaar koppelen. Toch blijkt dat in de praktijk niet zo simpel te zijn. Married at First Sight-expert Tila Pronk weet er alles van. Hoe worden de bruidsparen met elkaar gematcht en tegen welke obstakels loopt het team aan? Pronk geeft een inkijkje in haar werkwijze. ,,Soms gebeuren er dingen die je niet kunt voorzien, dus we zijn ook realistisch wat dat betreft.”

Ga er maar eens aan staan. Honderden vrijgezellen die allemaal een gooi naar de liefde doen en nota bene in het huwelijksbootje willen stappen met een volstrekt vreemde. Waar begin je? Welke kandidaten vallen op, welke personen vallen af, op basis van welke factoren match je de toekomstige bruidsparen met elkaar en misschien nog wel belangrijker: hoe weet je zeker dat de kandidaten met elkaar klikken en er een toekomst in zit?

,,We zijn in eerste instantie eigenlijk nog helemaal niet bezig met de matches, maar juist met de kandidaten‘’, legt universitair docent sociale psychologie Tila Pronk uit. ,,Ze krijgen een test van 1,5 uur voor hun kiezen en die kost veel tijd, energie en enorme bereidwilligheid om het achterste van je tong te laten zien en je kwetsbaarheid te tonen.” In de matchtest, die Pronk omschrijft als een ‘complex meetinstrument’, wordt er uitgebreid gekeken naar factoren als relatieverleden, voorkeuren, wensen, waar die persoon in het leven staat en op wat voor types iemand valt.

Veel van de aanmeldingen, dit jaar waren het er zo’n duizend, vallen na het maken van de test al af. ,,Dan ontdekken we bijvoorbeeld dat iemand net uit een relatie komt, een persoonlijkheidsstoornis heeft of met trauma’s kampt. Dat is iets waar we heel voorzichtig mee zijn: we willen dat de kandidaten beschermd worden en sterk in hun schoenen staan.” En dat is nodig, want wie tijdens de uitzendingen meeleest op sociale media, ziet geregeld beledigende reacties voorbij komen.

Pronk haalt Chantal en Henk aan als voorbeeld. De twee waren te zien in het vorige seizoen, maar wisten al tijdens hun huwelijksreis dat ze niet bij elkaar pasten. Vooral Chantal, die de bijnaam ‘wenkie’ kreeg, werd op sociale media door het slijk gehaald door de kijkers. ,,We hebben gezien hoe pittig dat was en zijn daar ook echt van geschrokken”, verklaart Pronk de strenge selectie.

Als een kandidaat na de matchtest de interesse van de experts heeft gewekt, wordt deze uitgenodigd voor een persoonlijk interview met het team. Daarin tasten zowel Pronk als matchmaker Marcelino Lopez onder meer af wat de intenties van de kandidaat zijn en wordt er dieper ingegaan op de test. ,,Er zijn natuurlijk ook mensen die alleen aan het programma willen deelnemen om beroemd te worden, daar moeten we voor waken.”

Koppelen
Dan volgt het koppelen van de toekomstige bruidsparen. Uit de matchtest komt een score voort tussen singles die met elkaar overeenkomen, maar die is volgens Pronk lang niet altijd zaligmakend. Denk maar eens aan de afstand tussen twee vrijgezellen. ,,Als iemand in Limburg woont en de ander in Friesland, is dat helemaal niet praktisch. Ook willen we een bepaalde balans in leeftijden van de koppels; we vinden het belangrijk dat de matches herkenbaar zijn voor een breed publiek.’’

Bovendien benadrukt Pronk dat het een fabeltje is dat tegenpolen elkaar aantrekken. Iets waar veel mensen heilig in geloven. ,,Dat is dus niet waar. Als je met iemand matcht, zal er herkenning ontstaan. Er ontstaat een prettige flow, die zorgt voor aantrekkingskracht en een vertrouwd gevoel geeft.” Juist die herkenningspunten zorgen voor een conflictloos leven met elkaar, legt Pronk uit. ,,Omdat je dus geen compromis hoeft te sluiten.’’

Toch blijkt dat een groot deel van de matches niet bij elkaar blijft. Sterker nog, van alle seizoenen zijn er nog slechts twee koppels samen. Maar al doende leert men en dat geldt ook voor Pronk. Daarom is het nodig dat de tactiek gedurende de seizoenen wordt aangepast.

,,We kijken op welke momenten moeilijkheden ontstaan. Dit seizoen hebben we bijvoorbeeld besloten meer op begeleiding na het huwelijk te zitten. De huwelijksreis is vaak geweldig, de kandidaten zitten op een roze wolk, maar dan komen ze terug en spat het snel uit elkaar.’’ Daarom zijn de experts op de koppels gezet, zodat ze een persoonlijk aanspreekpunt hebben. Daarnaast heeft het team, anders dan voorgaande jaren, een koppelweekend georganiseerd. ,,In dat weekend ontmoeten alle koppels elkaar voor de eerste keer. In de hoop dat ze ook steun aan elkaar hebben, want ze worstelen vaak met vergelijkbare dingen.’’

Gecompliceerd
Pronk ziet het echter niet als falen als de bruidsparen besluiten te scheiden. Wel als de kandidaten de matches niet begrijpen. ,,Dan gaan bij ons de alarmbellen af.” Gelukkig is dat nog niet voorgekomen. Waar het dan aan ligt dat een huwelijk mislukt? ,,Je kunt op alles matchen, maar als de vonk er niet is, lukt het niet. Dat blijft, ook voor de wetenschap een million dollar question. Natuurlijk hopen we in eerste instantie dat ze bij elkaar blijven, maar het is voor ons niet mislukt als dat niet zo is. De liefde is zó gecompliceerd.
pi_197508768
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:06 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja maar had liever 2 stellen per afl gezien ofzo en 1 bruiloft en dan wat meer van het huwelijk. Het gaat nu echt van de hak op de tak
Dat is ook een beetje de Instagram generatie he. Bij Temptation Island zie je ook steeds korte fragmentjes. Niet hoe ze de hele dag aan het zwembad hangen. Dan moet je Big Brother kijken. Dan zie je urenlange kletspraatjes. En veel mensen vinden MAFS nu al te traag, laat staan als ze 2 stellen per aflevering doen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_197509164
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:23 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje de Instagram generatie he. Bij Temptation Island zie je ook steeds korte fragmentjes. Niet hoe ze de hele dag aan het zwembad hangen. Dan moet je Big Brother kijken. Dan zie je urenlange kletspraatjes. En veel mensen vinden MAFS nu al te traag, laat staan als ze 2 stellen per aflevering doen.
Dat hoeft niet traag te zijn. Australië doen ze 1 trouwerij of 2 :? per afl. Al dat geouwehoer van Carlo er tussendoor mag er sowieso tussenuit
pi_197511385
quote:
Ja dit was wel een mooie afsluiting :D
pi_197514799
Mick en Daisy wordt geen succes. Omdat zij veel serieuzer is dan hij
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: