abonnement Unibet Coolblue
pi_197419260
In een relatie kies ik ervoor om met iemand samen te leven en weet ik dat ik ook de minder leuke eigenschappen voor lief neem. Als ik echt van iemand hou, accepteer ik veel.

Ik vind wel dat ik een groot offer moet hebben om samen te leven en seks te hebben met iemand met een gore putlucht uit zijn bek. Maar mijn partner zelf zou het ook niet leuk vinden om uit zijn bek te stinken. Gedeelde smart wordt halve smart en zodoende wil ik hem ook helpen uitzoeken hoe hij daar vanaf gaat komen, waardoor zijn kwaliteit van leven verbetert.

Als hij het zelf geen probleem vindt en van mij verlangt dat ik het maar accepteer, dan komt de relatie op zijn minst heel erg onder druk te staan. En niet alleen maar vanwege die stinkende bakkes, maar vooral omdat ik niet samen wil leven met iemand die zo'n mentaliteit heeft. Dan passen we niet bij elkaar.

Je begint er nu een topic over, vandaar dat ik erover nadenk. Maar ik wil me normaal niet met dit soort dilemma's bezighouden. Ik laat het allemaal op mij afkomen en probeer te genieten van mijn relatie.

Wat ik voortaan trouwens niet meer accepteer, is dat mijn partner bij conflicten wegloopt, zich terugtrekt en zijn eigen conclusies trekt die niet eens kloppen. Mijn ex-partners hebben nu ik erop terugkijk waarschijnlijk allemaal Asperger. Enerzijds hele lieve mensen. Maar uiteindelijk hield het in dat ik me geheel aan zijn behoeftes moest aanpassen ... en dat vond ik niet eens erg. En dat ik me nogal eenzaam ging voelen - wilde ik ook voor lief nemen, maar ik wilde dan wel eerst alle spanningen en conflicten uitpraten. Ik werd weleens boos als hij elke keer beslissingen maakte zonder mij daarin te betrekken, was allemaal overkomelijk hoor, maar het werd mij emotioneel nogal teveel om het allemaal op te vreten. Dan moest de spanning eruit. Ik probeerde zo vaak uit te leggen dat het dan vooral dat is en dat we om die reden vooral moeten blijven communiceren om elkaar beter te begrijpen. En ik wilde graag afspraken maken, zodat hij voldoende gelegenheid voelde om zich terug te trekken en als het ware kan bijkomen van alle spanning en dingen voor zichzelf helder te krijgen. Zoiets had hij nou eenmaal nodig, dus dan wilde ik hem als partner/maatje hem dat niet ontnemen. Maar ik wilde ook niet dat ik me daardoor soms zelfs letterlijk misselijk voelde door eenzaamheid.

Helaas had hij voor zichzelf hele andere conclusies getrokken. Hij beschuldigde mij ervan dat ik hem niet kon accepteren wie hij is en ik werd uitgemaakt voor narcist etc. En toen maakte hij het opeens uit met mij. Dezelfde dag nog plaatste hij op Facebook dat hij een relatie had met een ander en kwam ik er later achter dat hij al wekenlang vreemdging. Ging binnen een maand met die nieuwe partner samenwonen en een halfjaar later gingen ze trouwen. Dat ik me daardoor ontzettend gebroken voelde, dat snapte hij niet.

Karma heeft trouwens wel zijn werk gedaan. Over narcisme gesproken, mijn ex is met zijn naiviteit gevallen op iemand die daadwerkelijk een narcist blijkt te zijn en mijn ex heeft nu geen contact met zijn kinderen en vrienden. Ik vind het enerzijds heel zielig. Uit passief-agressieve dingen die hij op social media plaatst, kan ik opmaken dat hij mij eigenlijk mist, maar ook dat hij mij nog steeds dingen kwalijk neemt die hij zelf heeft bedacht maar niet waar zijn. Tja ... hij had ervoor gekozen om mij te verlaten. Ik had er lang over moeten doen om te verwerken dat het uit is en dat hij geen contact meer wilde. Maar uiteindelijk is dat wel gelukt en dan sluit ik het af. Ik hoop voor hem dat hij uiteindelijk wel gelukkig wordt, maar het is mijn zaak niet meer.
pi_197420846
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 03:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:Y :Y Ja, en als je bij mij komt ook nog graag eten voor mij meenemen :) :)
Je zal maar iemand hebben die dat accepteert :P
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:06:31 #53
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197421689
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 12:44 schreef Amee het volgende:

[..]

Dus alleen omdat ze een vrouw is komt ze er zonder blauwe plekken van af...
Wéér één van de véél voordelen van vrouw zijn.
Vrouwen, count your blessings met de mannen hier in West Europa !!

:Y ^O^ _O- :W

[ Bericht 13% gewijzigd door LeesFoknl op 15-01-2021 11:17:08 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:13:24 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197421797
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:30 schreef stokj het volgende:

[..]

Het is niet gezond om met dieren in bed te slapen (als iemand dat vaak doet dan).

Ikzelf heb het ook niet zo op haren van andere dieren. Voordeel voor mij is natuurlijk dat ik voor bepaalde dierenharen allergisch ben :P
Daar lopen de meningen toch wel sterk over uiteen !! Is mijn mening;
Voor gezonde mensen is het geen probleem.
Gezonde kinderen worden er zelfs sterker door (minder allergieën, sterkere afweer).
En dan, onderschat niet wat een psychische ondersteuning het voor veel eenzame mensen is om zo een warm dier bij je in bed te hebben liggen, temeer omdat veel mensen er heilig van overtuigd zijn dat hun huisdier alles wat je tegen hun zegt en vertelt, begrijpt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:16:21 #55
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197421847
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:41 schreef -marz- het volgende:
Als ze stinken, gewoon even samen douchen, goed afsoppen en ontsmetten met een paar glazen alcohol.

Maar serieus, ik ging een tijdje om met iemand met OCD/smetvrees. Dat was niet zo leuk, ik was dan wel een proper iemand volgens hem maar ik heb nog als aandenken de mok die hij had meegebracht van huis zodat ie mijn servies niet hoefde aan te raken.
Vraag me af hoe vrijen met zo iemand is. Je eigen mok meebrengen ... Kuste hij je wel, op de mond, of een tongkus?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197421862
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Daar lopen de meningen toch wel sterk over uiteen !! Is mijn mening;
Voor gezonde mensen is het geen probleem.
Gezonde kinderen worden er zelfs sterker door (minder allergieën, sterkere afweer).
En dan, onderschat niet wat een psychische ondersteuning het voor veel eenzame mensen is om zo een warm dier bij je in bed te hebben liggen, temeer omdat veel mensen er heilig van overtuigd zijn dat hun huisdier alles wat je tegen hun zegt en vertelt, begrijpt.
Ook dat onderschrijf ik maar volgens mij als je te vaak met zo een dier zit dan komen er bepaalde bacteriën vrij die voor ons schadelijk zijn las ik ooit.
pi_197421886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:27 schreef -marz- het volgende:
Honden zijn vies, katten ook, overal die anusstempels op je mubilair. Maarja ik hou wel van ze.

Zo werkt het in de liefde ook.

Want we worden allemaal oud dus het kan zomaar dat de persoon van wie je heel veel houdt begint te stinken, gebitproblemen, maagproblemen en misschien zelfs wonden, infecties, een stoma etc. krijgt. Lijkt me niet dat mensen dan om die reden hun partner op straat zetten?
Er zijn altijd wel gevallen van partners die hun partner op latere leeftijd om die redenen of doordat hun partner ziek is en daar niks mee te maken willen hebben verlaten. Maar dat zijn weinig gevallen volgens mij. Maar in de hedendaagsche maatschappij is alles mogelijk tegenwoordig :P
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:19:43 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197421900
Weet je dat je beter gebeten kunt worden door een hond (mits uiteraard geen hondsdolheid hebbende) of een paard dan door een mens. Qua bacteriën in de mond.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197421920
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had een kat die vanaf 6 weken bij mij was en door mij opgevoed. Niet naar boven, niet op de bank. Niet op het aanrecht. Maar wanneer ik van werk thuis kwam zag ik een deuk op de bovenkant van de rugleuning van de bank, waar ik vermoedde dat hij tijdens mijn afwezigheid lekker op zat om naar buiten te kijken :D

Ik had een leuke plek voor hem gemaakt. Kwam hij nooit. Hij sliep altijd op mijn bureau en het liefst wanneer ik ook daar bezig was. Haha!
Hoe voed je dan zo een kat op? Hoe zeg je tegen zo een beest dat hij iets niet mag doen? Radagast bijvoorbeeld geeft kleine prikjes en knijpt de kat of hond als ze niet luisteren tijdens hun opvoeding.
pi_197422061
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 05:10 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
In een relatie kies ik ervoor om met iemand samen te leven en weet ik dat ik ook de minder leuke eigenschappen voor lief neem. Als ik echt van iemand hou, accepteer ik veel.

Ik vind wel dat ik een groot offer moet hebben om samen te leven en seks te hebben met iemand met een gore putlucht uit zijn bek. Maar mijn partner zelf zou het ook niet leuk vinden om uit zijn bek te stinken. Gedeelde smart wordt halve smart en zodoende wil ik hem ook helpen uitzoeken hoe hij daar vanaf gaat komen, waardoor zijn kwaliteit van leven verbetert.

Als hij het zelf geen probleem vindt en van mij verlangt dat ik het maar accepteer, dan komt de relatie op zijn minst heel erg onder druk te staan. En niet alleen maar vanwege die stinkende bakkes, maar vooral omdat ik niet samen wil leven met iemand die zo'n mentaliteit heeft. Dan passen we niet bij elkaar.

Je begint er nu een topic over, vandaar dat ik erover nadenk. Maar ik wil me normaal niet met dit soort dilemma's bezighouden. Ik laat het allemaal op mij afkomen en probeer te genieten van mijn relatie.

Wat ik voortaan trouwens niet meer accepteer, is dat mijn partner bij conflicten wegloopt, zich terugtrekt en zijn eigen conclusies trekt die niet eens kloppen. Mijn ex-partners hebben nu ik erop terugkijk waarschijnlijk allemaal Asperger. Enerzijds hele lieve mensen. Maar uiteindelijk hield het in dat ik me geheel aan zijn behoeftes moest aanpassen ... en dat vond ik niet eens erg. En dat ik me nogal eenzaam ging voelen - wilde ik ook voor lief nemen, maar ik wilde dan wel eerst alle spanningen en conflicten uitpraten. Ik werd weleens boos als hij elke keer beslissingen maakte zonder mij daarin te betrekken, was allemaal overkomelijk hoor, maar het werd mij emotioneel nogal teveel om het allemaal op te vreten. Dan moest de spanning eruit. Ik probeerde zo vaak uit te leggen dat het dan vooral dat is en dat we om die reden vooral moeten blijven communiceren om elkaar beter te begrijpen. En ik wilde graag afspraken maken, zodat hij voldoende gelegenheid voelde om zich terug te trekken en als het ware kan bijkomen van alle spanning en dingen voor zichzelf helder te krijgen. Zoiets had hij nou eenmaal nodig, dus dan wilde ik hem als partner/maatje hem dat niet ontnemen. Maar ik wilde ook niet dat ik me daardoor soms zelfs letterlijk misselijk voelde door eenzaamheid.

Helaas had hij voor zichzelf hele andere conclusies getrokken. Hij beschuldigde mij ervan dat ik hem niet kon accepteren wie hij is en ik werd uitgemaakt voor narcist etc. En toen maakte hij het opeens uit met mij. Dezelfde dag nog plaatste hij op Facebook dat hij een relatie had met een ander en kwam ik er later achter dat hij al wekenlang vreemdging. Ging binnen een maand met die nieuwe partner samenwonen en een halfjaar later gingen ze trouwen. Dat ik me daardoor ontzettend gebroken voelde, dat snapte hij niet.

Karma heeft trouwens wel zijn werk gedaan. Over narcisme gesproken, mijn ex is met zijn naiviteit gevallen op iemand die daadwerkelijk een narcist blijkt te zijn en mijn ex heeft nu geen contact met zijn kinderen en vrienden. Ik vind het enerzijds heel zielig. Uit passief-agressieve dingen die hij op social media plaatst, kan ik opmaken dat hij mij eigenlijk mist, maar ook dat hij mij nog steeds dingen kwalijk neemt die hij zelf heeft bedacht maar niet waar zijn. Tja ... hij had ervoor gekozen om mij te verlaten. Ik had er lang over moeten doen om te verwerken dat het uit is en dat hij geen contact meer wilde. Maar uiteindelijk is dat wel gelukt en dan sluit ik het af. Ik hoop voor hem dat hij uiteindelijk wel gelukkig wordt, maar het is mijn zaak niet meer.
Ik reageer eerst even op het tweede deel van je post: dat is wel naar om mee te maken maar ook goed dat je het hebt kunnen afsluiten. Dat is het belangrijkste om verder te kunnen en per persoon verschilt het hoeveel tijd en ruimte men daar voor nodig heeft.

Ik vind zelf persoonlijke hygiene belangrijk en doe daar zo veel mogelijk aan. De AH Gandhi wou me ooit koppelen aan de viespeuk totdat hij zag dat ze er eigenlijk behoorlijk onverzorgd bijliep: zwabberende kleding terwijl ze een normaal slank postuur had, gele tanden en als ze verkouden was liep ze altijd met vastgeplakte snot op haar neus. De redenering van de AH Gandhi was: ze gaat je kinderen ook met snot op hun neus rond laten lopen zonder het te vegen.

Aan de andere kant: er werkte in de bijbaantijd ook een meid daar waar een vakkenvuller verliefd op werd. Hij vond haar leuk en wilde graag met haar zijn maar op één of andere manier stonk deze meid behoorlijk alsof ze 1x per maand douchte. Haar gezicht zag er matig verzorgd uit (en dan heb ik het niet over het wel of niet dragen van make up) en ze stonk ook uit haar bek. Zelfs klanten begonnen klachten te geven hierover dat het niet fris was en dat ze geholpen moest worden.

Uiteindelijk ging een teamleidster, na een grondige voorbereiding omdat ze het een moeilijk gesprek vond, het gesprek met haar aan. De meid zelf had niet door dat ze zo erg stonk en dat anderen daar last van hadden. In het vervolg rook ze fris en fruitig. En die jongen die verliefd was op haar: hij was blij en maakte een move. Uiteindelijk zijn die getrouwd met elkaar.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:29:55 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197422069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef stokj het volgende:

[..]

Hoe voed je dan zo een kat op? Hoe zeg je tegen zo een beest dat hij iets niet mag doen? Radagast bijvoorbeeld geeft kleine prikjes en knijpt de kat of hond als ze niet luisteren tijdens hun opvoeding.
In het nekvel oppakken en op de grond zetten. En luid neen zeggen als je ziet dat ie aanstalten maakt te springen, en als ie het toch doet dus net als zijn moeder, hem in het nekvel pakken en neerzetten.
Nooit een huisdier gehad?
Een dier van 6 weken is dan ook te jong om te nemen. Bij de rasdieren en dan de serieuze liefhebbers, is het 12 weken oud en opgegroeid niet in een of andere schuur maar gewoon in de huiskamer met het gezin, vaak met kinderen, en andere huisdieren, katten en / of honden en zo al te meer.

Het meest aparte wat ik weet was een jongeman die als levensinhoud drugs had, hij sliep met een kaaiman in bed. Hij had hem gratis gekregen in een dierenhandel waar men het dier zelfs niet meer uit zijn hok of kooi durfde te halen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197422076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef LeesFoknl het volgende:
Weet je dat je beter gebeten kunt worden door een hond (mits uiteraard geen hondsdolheid hebbende) of een paard dan door een mens. Qua bacteriën in de mond.
Zeg dat maar tegen Luis Suarez :P hahaha.

Hm, daar zit wel wat in. Volgens mij kan je door de ziekten die een hond heeft als die je bijt nog ingeënt worden?
pi_197422108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

In het nekvel oppakken en op de grond zetten. En luid neen zeggen als je ziet dat ie aanstalten maakt te springen, en als ie het toch doet dus net als zijn moeder, hem in het nekvel pakken en neerzetten.
Nooit een huisdier gehad?
Een dier van 6 weken is dan ook te jong om te nemen. Bij de rasdieren en dan de serieuze liefhebbers, is het 12 weken oud en opgegroeid niet in een of andere schuur maar gewoon in de huiskamer met het gezin, vaak met kinderen, en andere huisdieren, katten en / of honden en zo al te meer.

Het meest aparte wat ik weet was een jongeman die als levensinhoud drugs had, hij sliep met een kaaiman in bed. Hij had hem gratis gekregen in een dierenhandel waar men het dier zelfs niet meer uit zijn hok of kooi durfde te halen.
Hahaha, je zal maar van een kaaiman houden.

Nee, ik heb alleen goudvissen gehad als huisdier. Andere huisdieren niet omdat ik allergisch voor hun vacht ben. Ik vroeg me inderdaad af hoe dat ging met het conditioneren van een huisdier door de mens. Ik las dat bij katten zij in die 12 weken door hun moeder worden opgevoegd en daarna horen ze die vaardigheden in de praktijk bij de mens thuis verder te ontwikkelen.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:40:16 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197422234
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef stokj het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel gevallen van partners die hun partner op latere leeftijd om die redenen of doordat hun partner ziek is en daar niks mee te maken willen hebben verlaten. Maar dat zijn weinig gevallen volgens mij. Maar in de hedendaagsche maatschappij is alles mogelijk tegenwoordig :P
IK ken heel veel Aziatische vrouwen, 20 tot 30 jaar jonger dan hun man, die bij hun man blijven en hem verzorgen tot zijn laatste dag. Ligt dus aan de instelling, de mentaliteit.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:10:47 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197422721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef stokj het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen Luis Suarez :P hahaha.

Hm, daar zit wel wat in. Volgens mij kan je door de ziekten die een hond heeft als die je bijt nog ingeënt worden?
Die Luiske ken ik niet, zal ik eens op moeten googlen.

Maar ik wil wel ingaan op die hond, als anecdote vanwege corona ...
In de Filipijnen komt veel hondsdolheid voor. Daarom altijd oppassen met rondstruiende honden katten, apen(?). Niet aanhalen, knuffelen, je laten likken aan handen of zelfs gezicht. Een hondsdolle hond hoeft niet altijd met het schuim op de bek mensen aan te vallen. Er is ook een fase dat ze "gek" zijn, ze zijn dan heel aanhankelijk, lief, overdreven aanhalig zijn, en opeens bijten ze. Een beet en weg. Maar dat is genoeg om hondsdolheid op te lopen. Nu, dan moet je naar het ziekenhuis en meteen beginnen met een serie van ik meen 9 spuiten, ik meen een per dag. Kosten toen der tijd 10 euro per injectie. Ik heb het ooit betaald voor een straatkind dat gebeten was door een hond die verdacht werd van hondsdolheid en die ze ook meteen hebben afgemaakt. Als je hondsdolheid krijgt als mens is dat een verschrikkelijke dood. Je moet er snel bij zijn!
Honden werden en worden gegeten, ook in de Filipijnen. Het is al jaren verboden, omdat het vaak voorkwam dat er hond werd gegeten die hondsdolheid had, en zij die het aten ziek werden en stierven.
Ooit is een keer een gezin gevonden met 3 volwassenen en een baby. Er had hond op het menu gestaan, en de drie volwassenen zijn overleden, de baby niet, dat was een zuigeling.
Een ander verhaal, ook in het nieuws (TV Patroll) .... een oudere mevrouw in een eenvoudige buurt had een grote hond die raar deed, ze vertrouwde het niet en doodde hem, slachtte hem. Maar het was natuurlijk wel jammer, zo veel vlees, weg gooien. Dus zij organiseerde een feestje en trakteerde daar op hond. Voorzichtigheidshalve had ze er zelf toch maar niet van gegeten! Resultaat, 32 mensen in het ziekenhuis, gelukkig geen doden.
Een keer in het nieuws, een vrachtauto aangehouden met meer dan 110 honden, en verder katten, geiten, zelfs een dikke slang. DE chauffeur was woedend, ... ja, waarom houden jullie mij aan, dat is gewoon de wekelijkse bestelling voor XXX (een bekende catering daar)
Overigens, dat is ook de reden dat Aziaten geen dierenliefhebbers zijn zoals wij dat zijn. Honden zijn er om te waken, katten om daga (muizen, ratten) te vangen. Daar moet je verder vanaf blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 15-01-2021 12:16:21 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:14:24 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197422798
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef stokj het volgende:

[..]

Hahaha, je zal maar van een kaaiman houden.

Nee, ik heb alleen goudvissen gehad als huisdier. Andere huisdieren niet omdat ik allergisch voor hun vacht ben. Ik vroeg me inderdaad af hoe dat ging met het conditioneren van een huisdier door de mens. Ik las dat bij katten zij in die 12 weken door hun moeder worden opgevoegd en daarna horen ze die vaardigheden in de praktijk bij de mens thuis verder te ontwikkelen.
Toevallig deze week ergens gelezen dat het bij katten niet de vacht of de huid is maar de adem waar sommige mensen allergisch voor zijn. Maar je hebt ook naaktkatten, zonder vacht. Hëél apart, net E.T.

Ja, idealiter gaat de opvoeding van katten zo als door jou beschreven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197424611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:40 schreef stokj het volgende:
Ik vraag me af, in het bijzonder voor de mensen die in een relatie zitten: je accepteert op een bepaalde manier hoe iemand qua gedrag is, wat voor interesses iemand heeft e.d. .

Hoe zit dat met hygiëne? Accepteer je als partner dat de ander zijn/haar persoonlijke hygiëne misschien niet zo top is als dat van jou of daar minder of meer moeite voor doet? En wat geeft dan de doorslag dat je het wel of juist niet accepteert? Speelt dit überhaupt een rol in het aangaan van een relatie met iemand, bijvoorbeeld door de aantrekkelijkheid?
Natuurlijk is geen een persoon op alle vlakken perfect, dus ergens zul je dingen moeten accepteren die minder leuk zijn.

Op het gebied van hygiëne is het grijze gebied echter extreem klein wat mij betreft.
pi_197425278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:40 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK ken heel veel Aziatische vrouwen, 20 tot 30 jaar jonger dan hun man, die bij hun man blijven en hem verzorgen tot zijn laatste dag. Ligt dus aan de instelling, de mentaliteit.
Klopt, in de bijbaantijd werkte er twee vrouwen als kwaliteitsmedewerker. Ze waren rond de eind 40. Ze hadden in hun thuisland een leven als prostitué achter de rug en wilden hier een nieuw bestaan opbouwen met hun gebrekkig Nederlands.

Beide sloegen een oude man van in de 70 aan de haak die weduwenaar was. Gingen ze hem verzorgen. Eéntje die overleed een aantal jaren later. Hij had in zijn testament aangegeven dat een groot deel van zijn vermogen naar die vrouw ging. De kinderen waren het daar niet mee eens en vochten dat aan bij de rechter want ze vonden haar een buitenstaander. Hoe het is afgelopen weet ik niet precies meer want op dat moment moest ik andere verantwoordelijkheden op mij nemen dan een bijbaantje.
pi_197425302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Toevallig deze week ergens gelezen dat het bij katten niet de vacht of de huid is maar de adem waar sommige mensen allergisch voor zijn. Maar je hebt ook naaktkatten, zonder vacht. Hëél apart, net E.T.

Ja, idealiter gaat de opvoeding van katten zo als door jou beschreven.
Ik zou het wel fijn vinden om een kat op te leiden en op te voeden. Maar helaas de allergie. De adem had ik nooit bij stil gestaan, kan me niet herinneren dat het de adem was.

Die naaktkatten zijn net E.T. inderdaad. Beetje zielig wel zo zonder vachtje.
pi_197425322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk is geen een persoon op alle vlakken perfect, dus ergens zul je dingen moeten accepteren die minder leuk zijn.

Op het gebied van hygiëne is het grijze gebied echter extreem klein wat mij betreft.
Je zal inderdaad het één en ander van elkaar moeten accepteren maar ik denk dat in mijn geval ik niet met die date waar ik eerder over schreef verder zou kunnen als die niet op minimale persoonlijke hygiëne zou letten. Uiteindelijk ook niet verder gegaan, hygiëne was één reden maar ook de manier waarop ze als persoonlijkheid was.
pi_197425415
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:10 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Die Luiske ken ik niet, zal ik eens op moeten googlen.

Maar ik wil wel ingaan op die hond, als anecdote vanwege corona ...
In de Filipijnen komt veel hondsdolheid voor. Daarom altijd oppassen met rondstruiende honden katten, apen(?). Niet aanhalen, knuffelen, je laten likken aan handen of zelfs gezicht. Een hondsdolle hond hoeft niet altijd met het schuim op de bek mensen aan te vallen. Er is ook een fase dat ze "gek" zijn, ze zijn dan heel aanhankelijk, lief, overdreven aanhalig zijn, en opeens bijten ze. Een beet en weg. Maar dat is genoeg om hondsdolheid op te lopen. Nu, dan moet je naar het ziekenhuis en meteen beginnen met een serie van ik meen 9 spuiten, ik meen een per dag. Kosten toen der tijd 10 euro per injectie. Ik heb het ooit betaald voor een straatkind dat gebeten was door een hond die verdacht werd van hondsdolheid en die ze ook meteen hebben afgemaakt. Als je hondsdolheid krijgt als mens is dat een verschrikkelijke dood. Je moet er snel bij zijn!
Honden werden en worden gegeten, ook in de Filipijnen. Het is al jaren verboden, omdat het vaak voorkwam dat er hond werd gegeten die hondsdolheid had, en zij die het aten ziek werden en stierven.
Ooit is een keer een gezin gevonden met 3 volwassenen en een baby. Er had hond op het menu gestaan, en de drie volwassenen zijn overleden, de baby niet, dat was een zuigeling.
Een ander verhaal, ook in het nieuws (TV Patroll) .... een oudere mevrouw in een eenvoudige buurt had een grote hond die raar deed, ze vertrouwde het niet en doodde hem, slachtte hem. Maar het was natuurlijk wel jammer, zo veel vlees, weg gooien. Dus zij organiseerde een feestje en trakteerde daar op hond. Voorzichtigheidshalve had ze er zelf toch maar niet van gegeten! Resultaat, 32 mensen in het ziekenhuis, gelukkig geen doden.
Een keer in het nieuws, een vrachtauto aangehouden met meer dan 110 honden, en verder katten, geiten, zelfs een dikke slang. DE chauffeur was woedend, ... ja, waarom houden jullie mij aan, dat is gewoon de wekelijkse bestelling voor XXX (een bekende catering daar)
Overigens, dat is ook de reden dat Aziaten geen dierenliefhebbers zijn zoals wij dat zijn. Honden zijn er om te waken, katten om daga (muizen, ratten) te vangen. Daar moet je verder vanaf blijven.
Dit is er één van velen die de tanden van Luis mochten voelen:


Het kan soms raar lopen inderdaad met wat mensen allemaal eten.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:00:59 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197426226
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Toevallig deze week ergens gelezen dat het bij katten niet de vacht of de huid is maar de adem waar sommige mensen allergisch voor zijn. Maar je hebt ook naaktkatten, zonder vacht. Hëél apart, net E.T.

Ja, idealiter gaat de opvoeding van katten zo als door jou beschreven.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197428742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:23 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik zou het wel fijn vinden om een kat op te leiden en op te voeden. Maar helaas de allergie. De adem had ik nooit bij stil gestaan, kan me niet herinneren dat het de adem was.

Die naaktkatten zijn net E.T. inderdaad. Beetje zielig wel zo zonder vachtje.
een kat opleiden en opvoeden :D

een kat heeft personeel, een hond heeft een baas.
leuk al die verhalen inderdaad van mijn kat mag dit niet of dat niet, zodra je de deur achter je dicht doet, doet die kat precies wat hij/zij zelf wil :D
pi_197429124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

een kat opleiden en opvoeden :D

een kat heeft personeel, een hond heeft een baas.
leuk al die verhalen inderdaad van mijn kat mag dit niet of dat niet, zodra je de deur achter je dicht doet, doet die kat precies wat hij/zij zelf wil :D
_O- _O- _O- Wel goede vergelijking.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 21:04:20 #75
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_197433461
Ontopic: stank is sowieso relatief, maar ik verwacht wel dat iemand schoon is. Regelamtig alle onderdelen wassen enzo. Ik heb vaak meer last qua luchtjes van mensen met overmatig parfum, dan dat ik iemand echt vind stinken.

Offtopic: Mijn binnenhuiskat mocht wel bij mij in bed. Buitenkatten vind ik altijd wat lastig omdat je niet weet wat ze vreten en welke parasieten ze daardoor meenemen.
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  zaterdag 16 januari 2021 @ 11:53:13 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197442005
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:57 schreef Amee het volgende:

[..]

Zelfs een kat op de bank vind ik niet netjes :D
En een (natte) :) poes?

_O- _O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 16-01-2021 12:06:13 ((natte) toegevoegd ) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197444870
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:42 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Nee, ik accepteer echt geen hygiëne die niet in lijn met mijn eigen ligt. Gelukkig staan vriend en ik daar hetzelfde in.
Dit.
Als de hygiëne ook niet in lijn ligt met mijn eigen, dan vind ik iemand ook meestal al überhaupt niet aantrekkelijk, dus dat scheelt.
pi_197444988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:27 schreef -marz- het volgende:
Honden zijn vies, katten ook, overal die anusstempels op je mubilair. Maarja ik hou wel van ze.

Zo werkt het in de liefde ook.

Want we worden allemaal oud dus het kan zomaar dat de persoon van wie je heel veel houdt begint te stinken, gebitproblemen, maagproblemen en misschien zelfs wonden, infecties, een stoma etc. krijgt. Lijkt me niet dat mensen dan om die reden hun partner op straat zetten?
Klinkt heel hard maar dat heeft in mijn ogen niks met hygiëne te maken. Krijg je bijv. een stoma dan hou je (logischerwijs) de boel gewoon goed schoon en dan vind ik het alsnog niet onhygiënisch. Heb je gebitsproblemen, ga je naar de tandarts. Heb je maagproblemen of wonden, ga je naar je huisarts. Etc.

Dat zijn allemaal dingen die in mijn ogen gecombineerd met een normale persoonlijke hygiëne niet 'vies' zijn.
Als mijn man later gaat kotsen, ontstekingen heeft, de boel onderschijt, noem maar op, geen probleem.

Pas als iemand het laat verslonzen word het ranzig. Maar dat ligt allemaal in je eigen handen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2021 14:29:46 ]
pi_197447853
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 14:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Klinkt heel hard maar dat heeft in mijn ogen niks met hygiëne te maken. Krijg je bijv. een stoma dan hou je (logischerwijs) de boel gewoon goed schoon en dan vind ik het alsnog niet onhygiënisch. Heb je gebitsproblemen, ga je naar de tandarts. Heb je maagproblemen of wonden, ga je naar je huisarts. Etc.

Dat zijn allemaal dingen die in mijn ogen gecombineerd met een normale persoonlijke hygiëne niet 'vies' zijn.
Als mijn man later gaat kotsen, ontstekingen heeft, de boel onderschijt, noem maar op, geen probleem.

Pas als iemand het laat verslonzen word het ranzig. Maar dat ligt allemaal in je eigen handen.
Ja dat snap ik wel als je het zo bekijkt, staat idd los van elkaar.
What's the name of the game?
pi_197448286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:27 schreef -marz- het volgende:
Honden zijn vies, katten ook, overal die anusstempels op je mubilair. Maarja ik hou wel van ze.

Zo werkt het in de liefde ook.

Want we worden allemaal oud dus het kan zomaar dat de persoon van wie je heel veel houdt begint te stinken, gebitproblemen, maagproblemen en misschien zelfs wonden, infecties, een stoma etc. krijgt. Lijkt me niet dat mensen dan om die reden hun partner op straat zetten?
Anusstempels? Volgens mij hebben gezonde dieren hier geen last van? Enige x dat ik hier over gehoord heb was van een vriendin die op een franse bulldog moest passen, die moest zijn reet afvegen na het schijten.
pi_197451003
Zijn onzichtbare stempels.
What's the name of the game?
  zondag 17 januari 2021 @ 19:16:18 #82
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197472536
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:00 schreef -marz- het volgende:
Wat betekent wel/niet "accepteren" eigenlijk?

Klinkt voor mij alsof het een rationele overweging is, dat ik vanuit bepaalde principes iets wel/niet goed zou keuren.
Dat heb ik zelf niet zo sterk. Alles is bespreekbaar wat mij betreft.

Iemand die zichzelf niet verzorgt is meestal niet aantrekkelijk voor mij. Maar dat zal voor het gros van de mensheid wel gelden waarschijnlijk.
En toch geven veel mensen die stinken aan dat, wanneer je hen er op wijst, dat ze niet van plan zijn om dat te veranderen. Zij zijn blij als stinkert zegmaar :{ of principieel tegen zeep en discipline ofzo.

Vaak is er meer aan de hand bij iemand die stinkt en weigert zich dagelijks te wassen met zeep en deo erop. Dus psychisch, autisme, in ieder geval iets van onaangepastheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mishu op 17-01-2021 19:21:23 ]
  zondag 17 januari 2021 @ 19:20:30 #83
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197472625
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:13 schreef Werkman het volgende:

[..]

Nou ik heb daar zelfs een aparte filosofie over, vandaag toevallig nog met een collega over gehad.
Hij had het een keer meegemaakt dat hij zijn vriendin in bed aan trof met een ander, sloeg die vent Totallos en hij vroeg hoe ik dan zou reageren.

Ik vertelde hem dat ik met die ander achteraf nog wel een pilsje zou kunnen drinken als ik hem later nog ergens tegen zou komen.

Want zeg nou eerlijk, Als ik ze aantref, wie van de twee ligt mij dan te bedriegen? hij of zij?
Met die gozer heb ik geen afspraken en beloftes gemaakt, hij hoeft mij niet trouw te blijven, maar zij wel.
Of het moet toevallig ook nog eens je beste vriend zijn, dan is het wat anders.
Maar een onbekende kan ik het niet kwalijk nemen dat ie de kans pakt om te neuken als ie die krijgt, dat zou ik zelf ook doen.
Dus in feite zou monogamie niet moeten bestaan en iedereen het met iedereen moeten doen?
pi_197472723
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:20 schreef Mishu het volgende:
Dus in feite zou monogamie niet moeten bestaan en iedereen het met iedereen moeten doen?
Waar lees je dat in mijn bijdrage? leesbril kwijt?
Ten eerste beslis ik niet wie met wie het bed in duikt en hoe vaak, ik zeg alleen maar dat als je vrijgezel bent je dat lekker zelf mag weten met wie en wanneer.
Alleen als je in een relatie zit, en of dat nou latten , samenwonen of trouwen is moet je je gewoon aan de afspraken en afgelegde beloftes houden.

Maar ook daar ga ik niet over in het geval van anderen.
Ik zeg alleen dat je dan bij mij in ieder geval wel kan vertrekken.
  zondag 17 januari 2021 @ 19:26:59 #85
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197472779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 21:04 schreef LalalaHippie het volgende:
Ontopic: stank is sowieso relatief, maar ik verwacht wel dat iemand schoon is. Regelamtig alle onderdelen wassen enzo. Ik heb vaak meer last qua luchtjes van mensen met overmatig parfum, dan dat ik iemand echt vind stinken.

Offtopic: Mijn binnenhuiskat mocht wel bij mij in bed. Buitenkatten vind ik altijd wat lastig omdat je niet weet wat ze vreten en welke parasieten ze daardoor meenemen.
Af en toe ontwormen ^O^
  zondag 17 januari 2021 @ 19:28:14 #86
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_197472807
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:25 schreef Werkman het volgende:

[..]

Waar lees je dat in mijn bijdrage? leesbril kwijt?
Ten eerste beslis ik niet wie met wie het bed in duikt en hoe vaak, ik zeg alleen maar dat als je vrijgezel bent je dat lekker zelf mag weten met wie en wanneer.
Alleen als je in een relatie zit, en of dat nou latten , samenwonen of trouwen is moet je je gewoon aan de afspraken en afgelegde beloftes houden.

Maar ook daar ga ik niet over in het geval van anderen.
Ik zeg alleen dat je dan bij mij in ieder geval wel kan vertrekken.
Zo kan ik me er wel in vinden. Wel vind ik vanaf een bepaalde leeftijd dat je van bezette mensen af mag blijven. Gedoe dat vreemdgaan steeds. Je kan ook eergevoel hebben.
pi_197472917
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zo kan ik me er wel in vinden. Wel vind ik vanaf een bepaalde leeftijd dat je van bezette mensen af mag blijven. Gedoe dat vreemdgaan steeds. Je kan ook eergevoel hebben.
Wat heeft leeftijd daar nou mee te maken?
Besodemieteren of besodemieterd worden is op geen enkele leeftijd leuk.
Oke, als je nog op school zit is het een ander verhaal, dat is een tijd van experimenteren en keuzes maken.
  zondag 17 januari 2021 @ 20:07:34 #88
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197473567
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 06:16 schreef colivo het volgende:

[..]

Wat heeft het voor nut om iemand in elkaar te slaan (überhaupt) omdat jij je vergist hebt in je partnerkeuze?
Het gaat in dit geval echt om de situatie. Het vreemdgaan zelf kan gebeuren, zoals ik aangaf. Ook wanneer die gozer weet dat je nog gewoon samen bent en het achter je rug om gebeurt. Dat is geen reden om iemand in elkaar te slaan, want het is dan vooral je vrouw die de keuze maakt om dit achter je rug om te doen. Die gozer is je niks verschuldigd, dus die snap ik wel.

Maar wanneer hij dit in mijn huis en in mijn bed zou doen, vind ik dat alle reden om hem helemaal de tyfus in te slaan wanneer je hier met je eigen ogen mee geconfronteerd wordt (nogmaals, mits je gelijk zeker bent dat hij gewoon weet dat dit achter je rug om gebeurt). Ik vind dat van een minachting en brutaliteit dat je echt niks anders verdient dan een paar flinke stompen op je neus. Heb dan in ieder geval het fatsoen om dat ergens anders te doen.
pi_197473809
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zo kan ik me er wel in vinden. Wel vind ik vanaf een bepaalde leeftijd dat je van bezette mensen af mag blijven. Gedoe dat vreemdgaan steeds. Je kan ook eergevoel hebben.
Ik denk dat de meeste vreemdgangers doen alsof ze vrijgezel zijn. Ben er ook wel eens achter gekomen later dat iemand wellicht toch niet zo vrijgezel was als hij zich voordeed.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197476223
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:07 schreef Repentless het volgende:

[..]

Het gaat in dit geval echt om de situatie. Het vreemdgaan zelf kan gebeuren, zoals ik aangaf. Ook wanneer die gozer weet dat je nog gewoon samen bent en het achter je rug om gebeurt. Dat is geen reden om iemand in elkaar te slaan, want het is dan vooral je vrouw die de keuze maakt om dit achter je rug om te doen. Die gozer is je niks verschuldigd, dus die snap ik wel.

Maar wanneer hij dit in mijn huis en in mijn bed zou doen, vind ik dat alle reden om hem helemaal de tyfus in te slaan wanneer je hier met je eigen ogen mee geconfronteerd wordt (nogmaals, mits je gelijk zeker bent dat hij gewoon weet dat dit achter je rug om gebeurt). Ik vind dat van een minachting en brutaliteit dat je echt niks anders verdient dan een paar flinke stompen op je neus. Heb dan in ieder geval het fatsoen om dat ergens anders te doen.
In jouw eigen huis en bed, dat is inderdaad niet best. Wanneer je dan wat tikken moet incasseren heb je er zelf om gevraagd.

Ik snap die mensen ook niet, hoe ze hun partner daarna gewoon in hetzelfde bed kunnen leggen, wetende wat er is gebeurd. Om kotsmisselijk van te worden. :r

Wanneer iemand bezet is, ga je daar gewoon niet aan zitten.
pi_197476590
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In jouw eigen huis en bed, dat is inderdaad niet best. Wanneer je dan wat tikken moet incasseren heb je er zelf om gevraagd.

Ik snap die mensen ook niet, hoe ze hun partner daarna gewoon in hetzelfde bed kunnen leggen, wetende wat er is gebeurd. Om kotsmisselijk van te worden. :r

Wanneer iemand bezet is, ga je daar gewoon niet aan zitten.
Op de ene of andere manier zal dat wellicht onderdeel van de kick zijn??
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:56:01 #92
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_197477304
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In jouw eigen huis en bed, dat is inderdaad niet best. Wanneer je dan wat tikken moet incasseren heb je er zelf om gevraagd.

Ik snap die mensen ook niet, hoe ze hun partner daarna gewoon in hetzelfde bed kunnen leggen, wetende wat er is gebeurd. Om kotsmisselijk van te worden. :r

Wanneer iemand bezet is, ga je daar gewoon niet aan zitten.
Dat is dus de enige variant waarin ik er alle begrip voor heb om die kerel in elkaar te beuken. Maar uitsluitend dus wanneer je weet wie het is en ook zeker bent dat hij weet dat jij nog gewoon in dat huis woont en in dat bed ligt.

Daarbuiten valt iemand mijns inziens weinig kwalijk te nemen.
pi_197477544
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:56 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dat is dus de enige variant waarin ik er alle begrip voor heb om die kerel in elkaar te beuken. Maar uitsluitend dus wanneer je weet wie het is en ook zeker bent dat hij weet dat jij nog gewoon in dat huis woont en in dat bed ligt.

Daarbuiten valt iemand mijns inziens weinig kwalijk te nemen.
Eens. Als je iemand date en die nodigt je uit in zijn / haar huis en bed ga je er toch vanuit dat hij/zij vrijgezel is. Je bent sherlock holmes niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197578749
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Eens. Als je iemand date en die nodigt je uit in zijn / haar huis en bed ga je er toch vanuit dat hij/zij vrijgezel is. Je bent sherlock holmes niet.
En je wilt natuurlijk geen hoofdpijn.
pi_197579263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:34 schreef stokj het volgende:

[..]

En je wilt natuurlijk geen hoofdpijn.
Wat bedoel je hiermee? Ga jij eerst uitgebreid op onderzoek dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197579395
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Ga jij eerst uitgebreid op onderzoek dan?
Uitgebreid onderzoek zou ik het niet willen noemen maar ik wil wel weten hoe en wat.

Ik had ooit een date met een meid. Ze vroeg mij of ik al eerder ooit een relatie had en ik stelde haar die vraag toen ook. Ze antwoordde dat ze op dit moment een vriend had maar dat haar ouders de vriend niet mochten. Ik vroeg toen waarom ze dan met mij op date is: "om te kijken of ik hem kan doen vergeten zodat mijn ouders niet aan mijn hoofd zeuren".

Ikzelf had toen al zoiets van dat ik hier mijn vingers niet aan ging branden.
pi_197580096
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 23:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Eens. Als je iemand date en die nodigt je uit in zijn / haar huis en bed ga je er toch vanuit dat hij/zij vrijgezel is. Je bent sherlock holmes niet.
Je ziet meestal toch wel dat daar iemand van het andere geslacht woont.

Een blik in een badkamerkastje en het is wel duidelijk als het niet al duidelijk was.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:23:48 #98
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_197580246
Nooit problemen mee gehad. Ligt ook wel eraan wie je zoekt. Vrouw die rookt hoef ik niet.

Je komt denk ik geen eens tot een relatie als er echt zulke knelpunten zijn.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 21:27:38 #99
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_197580363
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef stokj het volgende:

[..]

Uitgebreid onderzoek zou ik het niet willen noemen maar ik wil wel weten hoe en wat.

Ik had ooit een date met een meid. Ze vroeg mij of ik al eerder ooit een relatie had en ik stelde haar die vraag toen ook. Ze antwoordde dat ze op dit moment een vriend had maar dat haar ouders de vriend niet mochten. Ik vroeg toen waarom ze dan met mij op date is: "om te kijken of ik hem kan doen vergeten zodat mijn ouders niet aan mijn hoofd zeuren".

Ikzelf had toen al zoiets van dat ik hier mijn vingers niet aan ging branden.
Jij denkt teveel na. Voor hetzelfde geldt was ze hem vergeten en mochten die ouders jou wel. En in het ergste geval was het een keertje neuken misschien .
pi_197580609
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:19 schreef Azula het volgende:

[..]

Je ziet meestal toch wel dat daar iemand van het andere geslacht woont.

Een blik in een badkamerkastje en het is wel duidelijk als het niet al duidelijk was.
Dat klopt wel inderdaad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')