abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197580850
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb die rare man wel ontmoet. In Egmond. Daar zat hij op de trap en ik ook. Het was een aardige vent en we hebben wat zitten keuvelen. Drankje op uiteraard. Hij was toen nog wel oranje maar niet vies van het uitgaans leven. Het was een prettig gesprek
dus geen enge man O+
pi_197586576
Het is 10 uur..
En dan terug naar 5 uur :)
pi_197638015
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

dus geen enge man O+
Nee ik besefte me later pas hoe bijzonder het was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197639091
Hij kon leuk vertellen... :+

Ramses Shaffy - Een anekdote: hij kocht ooit een auto.

pi_197639111
Ramses Shaffy – Sammy | Het verhaal achter het nummer | Top 2000 a gogo

Het verhaal achter 'Sammy' van Ramses Shaffy: een reportage
van top 2000 a gogo uit 2004 met een bijzondere, onverwachte ontmoeting.
pi_197639151
RUR met Ramses Shaffy (14-02-1985)

Een kort fragment uit Veronica's RUR, waarin zanger en acteur Ramses Shaffy te gast is.

Deze aflevering is niet bewaard gebleven bij het Nederlands Instituut voor Beeld & Gelu

Presentatie: Jan Lenferink.

NB.: Helaas was de band niet zo goed meer, waardoor er doorlopend drop-outs te zien zijn.
pi_197639265
Liesbeth List was altijd verliefd gebleven op Ramses, maar aangezien hij mannen viel heeftze moeten genoegen moeten nemen met zijn vriendschap en misschien was dat wel véél mooier...

Die hielden écht van elkaar :Y

Alderliefste, Ramses Shaffy en Liesbeth List

Alderliefste zingt met Ramses Shaffy en Liesbeth List 'Laat Me'.
Alderliefste is op zaterdag 31 maart te zien in het Thalia Theater.
Liesbeth List op vrijdag 20 januari in de Stadsschouwburg Velsen met een exclusief jubileumconcert. Albert Verlinde presenteert 'Ramses, de musical', vrijdag 9 december in de Stadsschouwburg Velsen met o.a. William Spaaij en Tom Jansen.

Alderliefste, Ramses Shaffy, Liesbeth List - Laat Me / Vivre

Hoeveel ze van elkaar hielden kan je hier ook zien! O+ *;

Studioregistratie in Stu-stu-studio te Loenen 2005. Ramses is hier 72 jaar.

Laatste openbaar optreden Ramses Shaffy

Ramses Shaffy had voor zijn overlijden zijn allerlaatste optreden eind november in Rotterdam.
Tijdens de uitreiking van de Laurenspenning in de Laurenskerk speelde hij piano.
Hij over is overleden 1 december 2009, toen was hij 79 jaar.

En nu ben ik wel klaar met dit topic, het was mijn waar genoegen zou Ramsey zeggen O+ (8> :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')