abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 januari 2021 @ 10:11:59 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197380123
quote:
‘Ali B flipt bij The Voice of Holland, knokpartij met Waylon’
Ali B is achter de schermen van The Voice of Holland compleet geflipt. Het leidde in het herentoilet tot een vreselijke vechtpartij met collega Waylon. Dat onthulde Albert Verlinde dinsdag in Shownieuws.
Albert Verlinde kon het bijna niet geloven toen hij het verhaal onlangs opving in de Hilversumse wandelgangen. “Dit is zo’n verhaal, dat hoor je en dan denk je: het kan niet waar zijn. Dat hou je even bij je, dan begin je rond te vragen bij mensen en ik heb nu van genoeg partijen gehoord dat dit echt gebeurd is.”

Knokpartij
Wat is er precies voorgevallen? “Een echte, daadwerkelijke knokpartij. Er is echt geknokt tussen twee coaches. Echt met slaan. Bloed valt mee, maar er is wel echt geknokt en ze moesten uit elkaar gehaald worden. Het gaat om twee coaches, namelijk om Waylon en Ali B.”

Het begon tijdens de opnames van de Blind Auditions, aldus Albert. “Er was een kandidaat, heb ik begrepen van mensen, waarvan je denkt: die hoort echt bij coach Jan Smit. Die kwam bij Ali B terecht en Waylon had zoiets van: waarom doe je dat nou, want dat is meer voor Jan. Dat viel blijkbaar helemaal verkeerd bij Ali.”

‘Ali flipt in toilet’
Het ging mis tijdens de pauze. “Het is pauze, ze gaan naar het toilet. Waylon is al in het toilet en Ali B komt aanlopen en Ali B flipt helemaal en zegt: ‘Wat ben je aan het doen?! Dit is hoe ik werk! Dat is The Voice. Dat begrijp je niet.’ Hij komt héél dichtbij Waylon staan en dan komt de gouden zin van Waylon: ‘Ik ruik je slechte adem.’ Dat zegt hij.”

Het escaleerde hun conflict. “Dat kan nog een grap zijn, maar zo werd het door Ali B niet geïnterpreteerd. Toen is er letterlijk een knokpartij ontstaan in dat herentoilet, ze zijn met elkaar op de vuist gegaan. Er zijn mensen tussen moeten komen. Iemand heeft hen uit elkaar gehaald en daarna is alles uitgesproken.”

Ontzettend heftig
Het is buitengewoon heftig nieuws, vindt Albert. “Het is een ontzettend heftig verhaal.”
Het is volgens Albert uitgesloten dat dit nieuws bevestigd wordt door de betrokken partijen. “Mensen die erbij geweest zijn, gaan natuurlijk nooit zeggen dat ze mij hierover gesproken hebben, want het is een programma waarvan je blij bent dat je er werkt en je niet verklapt wat er achter de schermen gebeurt.”

Tweede vechtpartij
Het zou het tweede seizoen op rij zijn met een vechtpartij achter de schermen van The Voice. Vorig seizoen zou er een vechtpartij hebben plaatsgevonden tussen Anouk en Lil’ Kleine, nadat hij haar keihard had uitgescholden.

Al met al komen de coaches van The Voice op deze manier wel heel erg doorgesnoven over. Misschien kunnen ze samen met mediacollega Akwasi een staffelkorting bedingen bij een cursusje anger management.
https://www.mediacourant.(...)okpartij-met-waylon/

Ook geenstijl bericht er over:
quote:
Knuffelmarokkaan Ali B. blijkt knokmarokkaan

Slaat Waylon op z'n bek

Vreselijk nieuws voor alle lijstjesmakers die zich afvragen wat ons land is zonder geslaagde Marokkanen als Ali B. (we laten de achternaam maar even weg wegens privacy), Hakim Ziyech, Khadija Arib en Ridouan Taghi. Er moet namelijk een naam van de lijst klasbakken gestreept worden. En wel Ali B., die achter de schermen van het televisieprogramma The Voice of Holland iemand op z'n kaasbek heeft getimmerd: zijn coachcollega Waylon, die eigenlijk Willem Bijkerk heet.

Waylon was heel toevallig op de wc, het kwam tot een discussie over 'coaching' en toen zei Waylon dat hij de vieze adem van Ali kon ruiken. Wollah, dat werd een knokpartij natuurlijk, al wordt het nieuws gebroken door Albert Verlinde en bij Albert moet je bij knokpartijen denken aan haren trekken, spugen en elkaar uitschelden voor vuige trut. Lijdend voorwerp in de ruzie is trouwens Jan Smit, die met zijn vloekende paarse kleding de op een na slechtste coach in de historie van het programma blijkt. Alleen Lil' Kleine was slechter, maar die is dan weer goed in het opvoeden van dode hondjes.
Haha prachtig dit, wat is dit ook voor wereldje... :')
pi_197380201
Klinkt meer als het zoveelste "gelekte" gerucht om de kijkcijfers wat op te krikken.
pi_197380361
Op de knop gedrukt voor de link naar de vechtpartijen
pi_197380403
Eens een criminele Marokkaan... Typisch.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:08:30 #5
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197381011
Ik moet altijd lachen als ik hoor dat er vechtpartijen ontstaan om helemaal niets. Gewoon even een meningsverschilletje en hij gaat slaan :')
With love :*
  Leukste jonkie 2022 woensdag 13 januari 2021 @ 11:12:16 #6
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_197381084
Marokkaan met een kort lontje, je verwacht het niet :')
-XOXO- Je maintiendrai
pi_197381103
Die Ali B heeft ook wel een kop om op te slaan, ik snap het wel.
-nee-
pi_197382223
Ik geloof hier niks van.
Alles voor de kijkcijfers.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:04:03 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197383117
En toch ga ik het niet kijken.
pi_197383168
Maar het is toch zo'n aardige goedlachse jongen onze ex-crimineel ?
U MAD?
pi_197383180
Manmanman, mediacourant, kwalbert, waylon en ali :`)
  woensdag 13 januari 2021 @ 14:37:13 #13
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197384840
Arme arme Albert, moet hij alweer heftig nieuws brengen. Je zou toch medelijden met hem krijgen.

Wel een gouden opmerking inderdaad van Waylon :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 13 januari 2021 @ 22:10:13 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_197394680
Dat was dan Ali B, de knuffelmarokkaan. :+
  woensdag 13 januari 2021 @ 23:08:50 #16
492776 Uizichtloos
We leven in een maatschappij
pi_197395835
Ik kots ook op Waylon. Ali heeft groot gelijk!
pi_197395976
Het zal wel flink overdreven zijn door Kwalbert, ik vind beiden geen figuren om met elkaar op de vuist te gaan
pi_197396052
“Dit is zo’n verhaal, dat hoor je en dan denk je: het kan niet waar zijn. Dat hou je even bij je, dan begin je rond te vragen bij mensen en ik heb nu van genoeg partijen gehoord dat dit echt gebeurd is.”

:')

Kwalbert die op onderzoek gaat en allerlei mensen gaat bellen, die hem alles vertellen. Sure :')
  woensdag 13 januari 2021 @ 23:34:18 #19
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_197396107
Toch weer 5 minuten niet aan corona gedacht. Bedankt Albert.
pi_197396121
Rifaapjes die agressief zijn..je verwacht het niet :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_197396133
Kijkcijfers zijn zeker te laag.
  † In Memoriam † donderdag 14 januari 2021 @ 10:37:04 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197400471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 10:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Klinkt meer als het zoveelste "gelekte" gerucht om de kijkcijfers wat op te krikken.
Dit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_197403910
Geloof er eigenlijk weinig van. Ondanks dat Waylon best een ‘mannetje’ is, zie ik hem niet gauw met Ali stevig headbangen. Die 2 lijken het oprecht goed met elkaar te kunnen vinden.
En Ali staat ook niet bekend als agressief toch?
pi_197404780
Storm in een glas water, en weer veel heftiger gebracht dan het was dus.
Het was dus niet op het toilet, maar gewoon in de studio achter het jury-stoeltje. En geen klap gevallen.
Gewoon ff een bitchfight, wat gewoon wel eens voor komt tussen mensen. :')
Eens kijken
pi_197410466
De ruzie begon mondeling in de studio en Ali ging bij de toiletten knokken.
pi_197410640
Niks mis met een beetje ouderwets knokken.
pi_197410800
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 13:40 schreef vencodark het volgende:
Geloof er eigenlijk weinig van. Ondanks dat Waylon best een ‘mannetje’ is, zie ik hem niet gauw met Ali stevig headbangen. Die 2 lijken het oprecht goed met elkaar te kunnen vinden.
En Ali staat ook niet bekend als agressief toch?
Nou ja met je coronaslisbek zo onnodig dicht op iemand gaan staan schreeuwen vind ik iig wel een vorm van fysieke agressie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 19:30:27 ]
pi_197411055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:12 schreef nomina het volgende:
De ruzie begon mondeling in de studio en Ali ging bij de toiletten knokken.
Ah niet eens na opnametijd bij het fietsenhok?
pi_197461537
Eindelijk komt de Ali B boven die hij beloofde te zijn. _O_

"Tuurlijk maak ik geld, ik ben blij met elke cent. Maar als underground mocro zal ik blijven wie ik ben."

gr gr
  † In Memoriam † zondag 17 januari 2021 @ 12:40:47 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_197462168
Geld maken is volgens mij alleen voorbehouden aan de Nederlandsche Bank? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 17 januari 2021 @ 13:10:16 #31
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197462732
Tussen Ali en Walon zou ik inzetten op Waylon.

Tussen Lil Kleine en Anouk lijkt Anouk mij sterker. Ik denk dat hij doormidden breekt als ze zich niet inhoudt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')