Dat is slechts in mijn fantasie en dat weet jij ook. Wel de details goed lezen aub.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Vieze oude mannen ballen voor de duidelijkheid.
Ik geloof niet dat iemand zulke rare fantasieën kan hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat is slechts in mijn fantasie en dat weet jij ook. Wel de details goed lezen aub.
Echt?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Ja, hier ben ik. waar is tardis?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:10 schreef Catkiller het volgende:
Op mijn knieën, maar slechts in mijn fantasie.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik. waar is tardis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom, ik heb een bonenapparaat. Ik meld me ziek en dan spelen we Uncharted.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:18 schreef Fugue het volgende:
Oh ok Nespresso apparaat blokkeert blijkbaar als hij ontkalkt moet worden
Wat een kutdag
Ja ik kijken hoe jij aan het spelen bent zeker. De groetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:19 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Kom, ik heb een bonenapparaat. Ik meld me ziek en dan spelen we Uncharted.
Wat een kut apparaatquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:18 schreef Fugue het volgende:
Oh ok Nespresso apparaat blokkeert blijkbaar als hij ontkalkt moet worden
Wat een kutdag
Kun je gewoon azijn gebruiken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en heb die shit niet in huis natuurlijk
Staat op internet dat je apparaat dan naar de eeuwige jachtvelden gaat maar volgens mij heb ik dat ook niet meer staanquote:
nou nou nouquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:22 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat druipt waarschijnlijk zo al uit haar.
5 jaar geleden was dat wel geinig idd. Nu slaat de sc altijd een beetje dood als iemand probeert te snerenquote:
5 jaar geleden was alles beterquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
5 jaar geleden was dat wel geinig idd. Nu slaat de sc altijd een beetje dood als iemand probeert te sneren
O stond er een sneer, ik las iets over een lekkende vloeistofquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
5 jaar geleden was dat wel geinig idd. Nu slaat de sc altijd een beetje dood als iemand probeert te sneren
Jij bent zo schattig naief ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O stond er een sneer, ik las iets over een lekkende vloeistof
Het was wel drukker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik schaam me wel als ik terugkijk wat ik hier uitkraamde hoor.
Haaaaaaaaaquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was wel drukker.
Was jij hier 5 jaar geleden ook al? Onder een andere naam dan?
zal wel weer een of ander vervelend wicht zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haaaaaaaaa![]()
Dat wordt even zoeken welke naam
Aber is toch 1 van de leukste hier hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel weer een of ander vervelend wicht zijn.
De enige ook zekerquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aber is toch 1 van de leukste hier hoor.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAUquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aber is toch 1 van de leukste hier hoor.
maar een paar maanden geleden zei je nog dezelfde dingen op andere social media sitesquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik schaam me wel als ik terugkijk wat ik hier uitkraamde hoor.
Wat zei ze danquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar een paar maanden geleden zei je nog dezelfde dingen op andere social media sites
Je mag het natuurlijk ook even dmen, dan hang ik het wel aan de grote klok.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zeg ik niet uit respect voor een grote streep en mijn username
ik heb @Catkiller toestemming gegeven om het hier te postenquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je mag het natuurlijk ook even dmen, dan hang ik het wel aan de grote klok.
Respect.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zeg ik niet uit respect voor een grote streep en mijn username
Ik heb respect voor jouw respect voor zijn respectquote:Op woensdag 13 januari 2021 11:08 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ja ik had respect voor jouw respect.
Ahwquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja fout, ik bedoel de leukste.
Respect!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik heb respect voor jouw respect voor zijn respect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |