Nu toch wel blij dat ik die man niet voor 15 miljoen heb binnen geharkt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)t-door-knieblessure/
Dit is niet leuk
Wel herkenbaar ja. Vooral benieuwd naar die paar lui met budgetten van 90 miljoen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 10:48 schreef Faraday01 het volgende:
Zo eens gaan kijken voor ronde 2.
Slaat bij jullie de twijfel ook toeIk dacht het best aardig gedaan te hebben in ronde 1 maar zo weinig budget om het team verder aan te vullen
Dat is eigenlijk ook wel de charme van dit spel. Veel teveel wegblazen voor één renner en met moeite wat brandhout bij elkaar rapen of juist ( bijna ) niets pakken en nog meer wegblazen aan de tweede garnituur in de volgende ronde 😊 als ik naar m'n ploeg van vorig jaar kijk heb ik toen 11 steuntrekkers in dienst gehad en slechts drie man die voor hun centen gewerkt hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:45 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Wel herkenbaar ja. Vooral benieuwd naar die paar lui met budgetten van 90 miljoen.
Lijstje ook maar weer opgestuurd zojuist. Op hoop van zegen...
Ik ga er voor de volle 60,98% tegen aanquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:45 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Wel herkenbaar ja. Vooral benieuwd naar die paar lui met budgetten van 90 miljoen.
Lijstje ook maar weer opgestuurd zojuist. Op hoop van zegen...
Het is hier te allen tijde verplicht je in te dekken en je als een debiel te gedragen. Als je hier motivatie of een voorbeeld in zoekt, raad ik je aan de posts van @Mani89 nader te bestuderen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef knijn1985 het volgende:
Is het verplicht om negatief te doen, anders pas ik me ook nog ff aan.
Ok sorry ik zal me aanpassenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is hier te allen tijde verplicht je in te dekken en je als een debiel te gedragen. Als je hier motivatie of een voorbeeld in zoekt, raad ik je aan de posts van @:Mani89 nader te bestuderen.
Dat heet indekken. Sommigen zijn er idd meester inquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is hier te allen tijde verplicht je in te dekken en je als een debiel te gedragen. Als je hier motivatie of een voorbeeld in zoekt, raad ik je aan de posts van @:Mani89 nader te bestuderen.
Maar ik ben positief, ik heb goede hoop om er twee van de tien te kunnen contracteren.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef knijn1985 het volgende:
Is het verplicht om negatief te doen, anders pas ik me ook nog ff aan.
Ik heb er een van 20 miljoen die ineens gaat vertellen dat ie blessa isquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had ook alweer Keldermans voor een miljoentje of 40?
Neenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef franklop het volgende:
Alle biedingen zullen wel binnen zijn denk ik zo
ik niet, greep er naast. Die auto greep er helaas niet naastquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
Wie had ook alweer Keldermans voor een miljoentje of 40?
Ja ik ben blij dat ik daar misgegrepen heb. Had ook niet zo'n hoog bod verwacht op Cosnefroyquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb er een van 20 miljoen die ineens gaat vertellen dat ie blessa is![]()
Geen idee wat ik van deze ronde moet verwachten.
Dan moet je opschieten!quote:
Ach die mist een maandje joh, geen probleem!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb er een van 20 miljoen die ineens gaat vertellen dat ie blessa is![]()
Geen idee wat ik van deze ronde moet verwachten.
Moschetti gaat dit jaar net zo goed beginnen als vorig jaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach die mist een maandje joh, geen probleem!
Net op tijd weer aan gedacht. Ik moet die van mij nog insturen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef franklop het volgende:
Alle biedingen zullen wel binnen zijn denk ik zo
Ik ben bezig!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:23 schreef Momo het volgende:
@:wimderon verder bijna iedereen ingeleverd ?
Wel een luxeprobleem.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook opgestuurd, dat gaat genieten worden met 15.4 miljoen voor 10 boden
8quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef Aguero het volgende:
Kan iemand een getal tussen tussen 0 en 11 kiezen?
Ik heb pas 6 renners, wel renners waar ik tevreden mee ben overigens. Enigzins overbetaald voor Vlasov, maar ja, wat doe je er aanquote:
Piquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef Aguero het volgende:
5quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:40 schreef Aguero het volgende:
Ik wil wel ruilen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb pas 6 renners, wel renners waar ik tevreden mee ben overigens. Enigzins overbetaald voor Vlasov, maar ja, wat doe je er aan
@hhh38, @Frozen-assassin, @Slobeend en @showtimer niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:23 schreef Momo het volgende:
@:wimderon verder bijna iedereen ingeleverd ?
Waarschijnlijk op mijn mannen #indekken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Zeer benieuwd waar @:noodgang en @:showtimer hun geld hebben neergestrooid.
Haaland? Die kan vast aardig sprinten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:59 schreef wimderon het volgende:
Er is geboden op een speler van Borussia Dortmund, wat moeten we hiermee aanvangen?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Ogen dicht ctrl c + ctrl vquote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:59 schreef Slobeend het volgende:
Iemand wilde op Bohli bieden maar heeft Bürki ingevuld?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:59 schreef wimderon het volgende:
Er is geboden op een speler van Borussia Dortmund, wat moeten we hiermee aanvangen?
Guerreiro?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iemand wilde op Bohli bieden maar heeft Bürki ingevuld?
quote:
Jij bent de schuldige Hans.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iemand wilde op Bohli bieden maar heeft Bürki ingevuld?
Dit gok ik ook ja, met de verkeerde voornaamquote:
Team Wiggins opgekocht?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat ik er weer een paar heb.
Ik hoop dat ik een renner voor je neus wegkaap.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb muziek in, dus ik hoor je niet.
in dat geval telt dat niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit gok ik ook ja, met de verkeerde voornaam
Tenzij Dainese, lijkt me dat bijzonder stug.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik een renner voor je neus wegkaap.
zoiets?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb muziek in, dus ik hoor je niet.
Valls?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het zelf
Ik neem aan dat wimderon weet wie ik bedoelde
Daar heb ik ook een bod opquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tenzij Dainese, lijkt me dat bijzonder stug.
Had ik niet genoeg geld meer voor, maar wel op gebodenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Of Stannard, maar op die twee had ik niet gerekend.
Nee, wel redelijk wat risico genomen denk ik.quote:
Ik ook. Dus ben wel blij als ik 2 van mijn megaboden heb en daar nog 1 of 2 bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop toch wel op 6 renners, maar ik heb wel weer een partij risico genomen denk ik
Als ik de naam Sep zeg, doet dat dan iets?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blij als mensen namen roepen die jij niet hebt.
Boos als mensen namen roepen die jij wel hebt.
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben vol voor de steals gegaan
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ik niet genoeg geld meer voor, maar wel op geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |