Ik vind het een prima prestatie gezien de kwaliteit van mijn video's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stelt ook geen fuck voor
Groetjes van iemand die een Insta account heeft met 70k volgers en daar nooit over pocht.
Check dit filmpje maar eens:quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
TheBradge nu 2587, BradgeTV 646. Echt fantastisch inderdaad.
We appen toch gewoon, liefiequote:
Als je huur,zorgverzekering,autoverzekering etc etc niet meerekent iddquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar hij kan er zijn vaste lasten van betalen hoor!!!
Wel mooi dat je nu opeens wél Braddie bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik vind het een prima prestatie gezien de kwaliteit van mijn video's.
Groetjes van iemand die het leuk vind om filmpjes te maken en mensen te vermaken, en een pot van Rex.
Blijkbaar wel, want mensen klikken ze aan en abonneren toch. En de mensen die hopen dat ik net zoals in 2016-2017 mezelf weer ontiegelijk laat kennen door scheldtirades interesseren mij vrij weinig, want die krijgen toch niet wat ze willen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat geen hond zit te wachten op die filmpjes.
Zeker geen major accomplishment, maar ik haal er zeker voldoening uit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Modus het volgende:
[..]
17 kijkers per stream, waarvan 5 trollen, 7 Fokkers die hopen op gedoe en 5 halve garen die van accordeonmuziek houden. Major accomplishment idd.
Zijn toch weer 4 pakken slavinken en 2 zakken thai sweet chiliquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je huur,zorgverzekering,autoverzekering etc etc niet meerekent idd
Gewoon half weekje gratis boodschappen dankzij YT
2017 was wel lachenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want mensen klikken ze aan en abonneren toch. En de mensen die hopen dat ik net zoals in 2016-2017 mezelf weer ontiegelijk laat kennen door scheldtirades interesseren mij vrij weinig, want die krijgen toch niet wat ze willen.
Zijn hier archiefbeelden van te vinden?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2017 was wel lachen
Ik kan nog een stream herinneren waar jij alle ongewenste thuisbezorgd bestellingen gewoon zat op te vreten en even later live ging kotsen in een emmer![]()
DAT WAS CONTENT![]()
![]()
Verwacht het ook niet, maar het is wel zo dat het een totaal andere tak is waar hij filmpjes over maakt, en dat verschil zie je ook in advertentie inkomsten en type advertenties. Waar het ene kanaal met 50k subs verdient wat hij verdient, kan het andere kanaal meet dezelfde hoeveelheid subs het dubbele verdienen puur omdat het een ander onderwerp aansnijdt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Check dit filmpje maar eens:Deze jongen heeft 50.000 abonnees en kan net zijn dingen allemaal betalen en moet nog klusjes ernaast doen ook om echt volledig rond te kunnen komen. Denk niet dat jij ooit boven de 50.000 abonnees komt.
Wat VERDIEN ik met YOUTUBE & wat zijn mijn UITGAVES 2021! 💸📈 (in detail) | Vet Gezellig: Vlogs #48
Ik heb het nooit terug kunnen vindenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zijn hier archiefbeelden van te vinden?
Da's wel het soort content waarmee je die 50.000 haalt. Wajongetje erbij en je zit gebakken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2017 was wel lachen
Ik kan nog een stream herinneren waar jij alle ongewenste thuisbezorgd bestellingen gewoon zat op te vreten en even later live ging kotsen in een emmer![]()
DAT WAS CONTENT![]()
![]()
Gelukkig dat ik er mij weinig nog van aantrek en het zie als leermomentenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2017 was wel lachen
DAT WAS CONTENT![]()
![]()
het maakt geen reet uit hoeveel abonnees iemand heeft, tegenwoordig heeft de halve youtubebevolking er meer dan een miljoenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik vind het een prima prestatie gezien de kwaliteit van mijn video's.
Groetjes van iemand die het leuk vind om filmpjes te maken en mensen te vermaken, en een pot van Rex.
En keyboards is jackpot?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar het is wel zo dat het een totaal andere tak is waar hij filmpjes over maakt, en dat verschil zie je ook in advertentie inkomsten en type advertenties. Waar het ene kanaal met 50k subs verdient wat hij verdient, kan het andere kanaal meet dezelfde hoeveelheid subs het dubbele verdienen puur omdat het een ander onderwerp aansnijdt.
Het is zeker geen jackpot, maar muziek over het algemeen doet het wel goed, en mijn content is muziek gerelateerd. Althans dat op TheBradge.quote:
Wel mooi dat als je dit topic van boven naar beneden leest zie je Brad eerst keihard ontkennen en doen alsof het een relkloon is en wij achterlijk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |