quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef BB-King het volgende:
Theo trekt zijn jas aan.
Die springt zo over de schutting heen.
Ja staat vlak bij de Johan Cruijff Arena.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je zo gemakkelijk bij het BB huis komen dan?
Loopt dwars door de schutting heen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Theo springt niet.
Die duwt de aarde omlaag.
Chuck Norris wears Theo pyjamasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Theo springt niet.
Die duwt de aarde omlaag.
Ze laten wel eens de tuin met schutting zien. Zie je iets verderop een kruispunt met stoplichten. Lijkt me niet heel moeilijk iddquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je zo gemakkelijk bij het BB huis komen dan?
Ze willen zo'n programma maken maar een securitybedrijf inhuren om alles te bewaken. Dat is teveel geldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze laten wel eens de tuin met schutting zien. Zie je iets verderop een kruispunt met stoplichten. Lijkt me niet heel moeilijk idd
Hij zei straks nog wel dat hij dat nou juist wel een leuk spel vondquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Theo doet niet mee met het spel . Saaierd.
Theo hoeft niet mee te doen met spellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Theo doet niet mee met het spel . Saaierd.
Beetje sarcastisch geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei straks nog wel dat hij dat nou juist wel een leuk spel vond
OMG, prachtig toch....en Rene zegt helemaal niks??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef BB-King het volgende:
Jowi: "Gaat het prima ouwe lul."
Theo blijft volhouden dat het zijn vrienden waren.
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beetje sarcastisch geloof ik.
Hij zei zelfs dat hij dit jaren kon spelen.
Zou het?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef JACM het volgende:
[..]
Misschien is het wel 3D en moet je een VR-bril opzetten
Hij zat net op de bank nu is hij weer weg zucht ik huppel van stream naar streamquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei straks nog wel dat hij dat nou juist wel een leuk spel vond
Is dit een autocorrectie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij zat net op de bank Nunspeet weg zucht ik huppel van stream naar stream
Zachtjes met de veren anders brult Theo nog harderquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Theo hoeft niet mee te doen met spellen.
Theo IS het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |