SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Check!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Starten maar, Brother!
Ik ken deze persco. al...
We zullen wel moeten. Mijn dochter zit inmiddels in een heel ander dilemma. Haar beste vriendinnen en de helft van haar huisgenoten zijn inmiddels gevaccineerd. En mijn dochter is nu bang dat zij zich nu niet meer aan de regels gaan houden en zij als enige niet-gevaccineerde de lul is.quote:
Is dit hun trouwdag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef brother52 het volgende:
Blur - Anniversary Waltz
We beginnen met een dansje voor DDM en Symph
Als we just me moeten geloven wel.quote:
Oh shoot, ja dat soort situaties kun je natuurlijk ook krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
We zullen wel moeten. Mijn dochter zit inmiddels in een heel ander dilemma. Haar beste vriendinnen en de helft van haar huisgenoten zijn inmiddels gevaccineerd. En mijn dochter is nu bang dat zij zich nu niet meer aan de regels gaan houden en zij als enige niet-gevaccineerde de lul is.
Ze heeft het natuurlijk wel gezegd tegen haar huisgenoten vooral dat dit geen vrijbrief voor hen mag zijn en dat ze ook rekening met haar moeten houden.
Ik was er getuige vanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als we just me moeten geloven wel.
Is ondertussen wel ondenkbaarquote:
Dat soort behoefte heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:31 schreef brother52 het volgende:
Ik moet dit niet te vaak horen want dan wil ik ook een talkbox om hem vervolgens maar 2 keer te gebruiken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
We hebben stiekem gedanst
Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar om in te kunnen loggen op mijn werk en af en toe whatsapp en de betalingen. Nou helpt het ook niet dat ik hem heb laten vallen en ik door versplinterd glas zit te turen en mijn duim bijna openhaal bij het swipen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
We hebben stiekem gedanst
au !quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar om in te kunnen loggen op mijn werk en af en toe whatsapp en de betalingen. Nou helpt het ook niet dat ik hem heb laten vallen en ik door versplinterd glas zit te turen en mijn duim bijna openhaal bij het swipen.
Wilde ze eerst geen getuige zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Dat was nog een heel avontuur
Ja. En ik had hem nog maar net een paar maanden. Hij zat in een hoes in mijn tas en ik val ineens zomaar zonder reden. Mijn tas vliegt uit mijn hand en de telefoon was kapot.quote:
quote:
geen verzekering zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja. En ik had hem nog maar net een paar maanden. Hij zat in een hoes in mijn tas en ik val ineens zomaar zonder reden. Mijn tas vliegt uit mijn hand en de telefoon was kapot.
Deze jongen heeft helemaal geen telefoon nodig. Die kan zijn vriendin op een kilometer afstand met zijn geschreeuw bereiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef brother52 het volgende:
deftones - when girls telephone boys
Ik heb hem er niet tussen staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef MadMaster het volgende:
Fun Boy Three komt vast ook nog wel voorbij.
Ja, dat moet wel...
Iets met de NS spoort niet.... ik bedoel, tussen rotterdam en Woerden rijden door bliezen onder het spoor geen treinenquote:
Welnee. Dat doet toch niemand, zou ik denken?quote:
Dit is dan ook nog in het analoge tijdperk opgenomen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze jongen heeft helemaal geen telefoon nodig. Die kan zijn vriendin op een kilometer afstand met zijn geschreeuw bereiken.
Wat zijn bliezen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iets met de NS spoort niet.... ik bedoel, tussen rotterdam en Woerden rijden door bliezen onder het spoor geen treinen
Nogalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dit is wel een heel erg slecht nieuwsgesprek...
nou, wat een gedoe was datquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iets met de NS spoort niet.... ik bedoel, tussen rotterdam en Woerden rijden door bliezen onder het spoor geen treinen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Welnee. Dat doet toch niemand, zou ik denken?
Ik heb just me die ochtend nog mentaal ondersteund.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb just me die ochtend nog mentaal ondersteund.
Ik was doodmoe tijdens de bruiloft...
Ik heb hem niet eens denk ik. Alles met telefoon in de titel heb ik er bij staan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
The Telephone Always (!!) Rings Twice...
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens denk ik. Alles met telefoon in de titel heb ik er bij staan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben net pizza gegeten, om een beetje in de sfeer te blijven, 5 jaar geleden zijn we in Utrecht bij een fijne Italiaan gaan eten die inmiddels ter ziele is gegaan
Ik ben met de taxi van Rotterdam naar de trouwlocatie gegaan en die taxi chauffeur heel hard laten tijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor je nog mopperen.
Heb je toen niet zelfs een taxi overwogen?
Ah, toch nog een beetje goed onthouden...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben met de taxi van Rotterdam naar de trouwlocatie gegaan en die taxi chauffeur heel hard laten tijden
heel goed onthoudenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, toch nog een beetje goed onthouden...
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
heel goed onthouden
en ik was te laat bij het gemeentehuis maar ze hebben toch gewacht tot ik er was
Beste paardenhoofd van stal kon natuurlijk niet ontbreken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
heel goed onthouden
en ik was te laat bij het gemeentehuis maar ze hebben toch gewacht tot ik er was
Je was zenuwachtiger dan het bruidspaar?quote:
Ze willen gewoon niet opnemen...quote:
Tuurlijk ik moest toch zeker weten dat ze gingen trouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Je was zenuwachtiger dan het bruidspaar?
Je dacht dat 1 van de 2 zich nog zou bedenken?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk ik moest toch zeker weten dat ze gingen trouwen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
De familie uit Zeeland was er ook maar net op tijd, die slimmerds hadden mijn adres ipv het gemeentehuis in de navigatie gezet en dachten slim in de spits een file te omzeilen. Dus die hebben de hele regio gezien volgens mij, om vervolgens dus aan de verkeerde kant van Woerden uit te komen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beste paardenhoofd van stal kon natuurlijk niet ontbreken.
DDM met grote hoed was overigens een plaatje om te zien...
nee hoor, daar had en heb ik alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Je dacht dat 1 van de 2 zich nog zou bedenken?
Wanneer was jullie feestdag ook al weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]ik heb de jurk vandaag aan en vanmiddag ook even de hoed weer opgezet. Symph loopt gewoon in zijn joggingbroek
21 april 2017. En om het lekker verwarrend te maken: op 20 april hebben we het geregistreerd partnerschap bij de gemeente omgezet naar een huwelijk, dus we hebben drie data om te onthoudenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer was jullie feestdag ook al weer?
Ik kan alleen de BBQ op 29 juli 2016 terugvinden...
Ik snap er nu helemaal niks meer van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
21 april 2017. En om het lekker verwarrend te maken: op 20 april hebben we het geregistreerd partnerschap bij de gemeente omgezet naar een huwelijk, dus we hebben drie data om te onthouden
Ik vond het net terug, dacht dat dat ook in 2016 was...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
21 april 2017. En om het lekker verwarrend te maken: op 20 april hebben we het geregistreerd partnerschap bij de gemeente omgezet naar een huwelijk, dus we hebben drie data om te onthouden
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap er nu helemaal niks meer van.
Daarom: Niet trouwen, maar wel je partnerpensioen claimen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik snap er nu helemaal niks meer van.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom: Niet trouwen, maar wel je partnerpensioen claimen...
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
had weer een trouwring gescheeldquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph moest wel ff nagaan of hij geen trouwdatum ging recyclen
Ik kan hem er niet toe dwingen. Ik kan alleen heel kinderachtig het partnerpensioen aan mijn kant ook stopzetten. En zo wil ik niet zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijp ik, het is niet oog om oog maar het is toch fair om de ander "netjes" achter te laten ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan hem er niet toe dwingen. Ik kan alleen heel kinderachtig het partnerpensioen aan mijn kant ook stopzetten. En zo wil ik niet zijn.
Ja, dat vind ik ook. Maar aan de andere kant kan ik ook prima voor mezelf zorgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp ik, het is niet oog om oog maar het is toch fair om de ander "netjes" achter te laten ?
En je man neem ik aan ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar aan de andere kant kan ik ook prima voor mezelf zorgen.
Sorry voor mijn reminder...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan hem er niet toe dwingen. Ik kan alleen heel kinderachtig het partnerpensioen aan mijn kant ook stopzetten. En zo wil ik niet zijn.
Ik hoop dat ze wel Engels spreken, want anders wordt het weer een probleem om ze te verstaan.quote:
Ik heb het hem net nog even heel dwingend gezegd. Hij heeft me beloofd dat hij het deze week gaat regelen. Ik zal hem er aan gaan houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
En je man neem ik aan ook
maar je moet doen waar jij je goed bij voelt!
We're sinking!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel Engels spreken, want anders wordt het weer een probleem om ze te verstaan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het hem net nog even heel dwingend gezegd. Hij heeft me beloofd dat hij het deze week gaat regelen. Ik zal hem er aan gaan houden.
Dat probleem heb je ook wanneer iemand uit Limburg je beltquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel Engels spreken, want anders wordt het weer een probleem om ze te verstaan.
Zoiets inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We're sinking!
What are you thinking?
Verstaan lukt nog wel. Terugpraten wordt lastiger.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had vandaag een vertegenwoordiger op bezoek die uit Landgraaf komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat probleem heb je ook wanneer iemand uit Limburg je belt
Of je zelf naar de Kirchroatjser Vastelaovondverain (of zoiets) moet bellen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat probleem heb je ook wanneer iemand uit Limburg je belt
Anders zou het ook wel een hele slechte vertegenwoordiger zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had vandaag een vertegenwoordiger op bezoek die uit Landgraaf komt.
Maar amper dialect hoor.
Zijn regio is Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Anders zou het ook wel een hele slechte vertegenwoordiger zijn
Schrijf het dan ook gewoon op.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:19 schreef brother52 het volgende:
Steely Dan - Rikki Don't Lose That Number
Dan nog. Als mijn familie echt Limburgs praat, dan vind ik het soms lastig om te volgen zelfs.quote:
Opschrijven?quote:
Kabouter met de limurgse moeder gooit er ook vaak limburgse woordjes tussendoor, vind ik zo leukquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan nog. Als mijn familie echt Limburgs praat, dan vind ik het soms lastig om te volgen zelfs.
Dat is nog te volgen. Mijn neefje had op een gegeven moment Nederlands met Indonesisch, Fries en Engels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter met de limurgse moeder gooit er ook vaak limburgse woordjes tussendoor, vind ik zo leuk
Zegt hij ook wel eens sjravelen? Dat is denk ik het enige Limburgse woord dat ik gebruik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter met de limurgse moeder gooit er ook vaak limburgse woordjes tussendoor, vind ik zo leuk
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zegt hij ook wel een sjravelen? Dat is denk ik het enige Limburgse woord dat ik gebruik.
Goede combinatie voor kruidige spekkoek met kandijsuiker bij de High Tea...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is nog te volgen. Mijn neefje had op een gegeven moment Nederlands met Indonesisch, Fries en Engels.
Geen touw aan vast te knopen.
Is dat 'schrijven'?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zegt hij ook wel eens sjravelen? Dat is denk ik het enige Limburgse woord dat ik gebruik.
Nee, en dat vergeet ik altijd. Maar ik kan het ook niet goed vertalen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat mijn ouders ons dat aan hebben geleerd. Het duurde ook heel lang voordat ik doorhad dat buiten Limburg en ons gezin mensen niet doorhadden wat ik zei als ik het had over sjravelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En anderen snappen dan ook echt wat je bedoeld?
Nee, het is een soort onrust in iemand. Die persoon is dan aan het sjravelen.quote:
nee maar van de deur is to of hij zegt neer ipv beneden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zegt hij ook wel eens sjravelen? Dat is denk ik het enige Limburgse woord dat ik gebruik.
Oh, dan begrijp ik wel dat jij dat woord gebruikt...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is een soort onrust in iemand. Die persoon is dan aan het sjravelen.
Dat spraakgebrek heeft Diaan ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee maar van de deur is to of hij zegt neer ipv beneden.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat spraakgebrek heeft Diaan ook.
Zo luuuuk!
Ja, mijn zoon kan heel goed sjravelen. Hij kent het woord dan ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dan begrijp ik wel dat jij dat woord gebruikt...![]()
Ik ga het woord onthouden en gebruiken...
Sommige woorden zijn ook lastig te vertalen. Ik heb dat met heel veel Friese woorden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, en dat vergeet ik altijd. Maar ik kan het ook niet goed vertalen. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat mijn ouders ons dat aan hebben geleerd. Het duurde ook heel lang voordat ik doorhad dat buiten Limburg en ons gezin mensen niet doorhadden wat ik zei als ik het had over sjravelen.
Laatste stukje gezien. Prima te verstaan hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren naar de film De hel van ‘63 gekeken, over onverstaanbaar gesproken
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn zoon kan heel goed sjravelen. Hij kent het woord dan ook.
Franz Ferdinand & Sparksquote:
Ik denk wij allen wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Degene die de film hebben gezien, herkennen deze scene:
[ afbeelding ]
Ik zeker...
Ik hoef ook geen dodentaxi inderdaad. Maar ik neem niet op als het bedrijf nu belt.quote:
Ook al weer 5 jaar dood.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:38 schreef brother52 het volgende:
David Bowie - Space Oddity
Lange afstandsgesprek
Dat zijn altijd pijnlijke constateringen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef brother52 het volgende:
Frank Zappa - You Didn't Try To Call Me
Waarom zou ik ook, als je toch niet opneemt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:44 schreef brother52 het volgende:
Frank Zappa - You Didn't Try To Call Me
Dat heb ik gemist dan. ik dacht dat ik dit jaar alles had gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat stukje over Zappa bij de Top2000 a gogo was leuk
Wij waren toen in Berlijn, waar z'n nieuwe album tijdens een feest gepresenteerd zou worden.quote:
Even een kopje koffie halen...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat stukje over Zappa bij de Top2000 a gogo was leuk
Ja, die staat er wel tussen.quote:
Ik was ook geen Bowie fan maar ben zijn muziek wel gaan waarderen. Mede door de DJ"s die toen nog hier actief waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij waren toen in Berlijn, waar z'n nieuwe album tijdens een feest gepresenteerd zou worden.
Overal witte posters met een zwarte ster er op...
Das was macaber, hoewel ik niet veel met Bowie heb...
Is Monster Magnet ook goed?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:50 schreef brother52 het volgende:
U2 - The Fly
Kleine toelichting:
Lyrically, Bono described the song as "a crank call from Hell... but [the caller] likes it there." The caller is Bono's eponymous character, telling the listener what he learned in Hell.
Ik weet dat Oscar een Bowie-fan is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ook geen Bowie fan maar ben zijn muziek wel gaan waarderen. Mede door de DJ"s die toen nog hier actief waren.
en we hadden ook nog Broertjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet dat Oscar een Bowie-fan is.
Die heb ik maar een paar keer horen draaien.quote:
Hij draaide inderdaad erg weinig en nu heb ik hem al heel lang niet gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heb ik maar een paar keer horen draaien.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Bono speelde MacPhisto tijdens de Zoo Tour in 1993 en belde dan tijdens een concert altijd met een lokaal iemand.
In Rotterdam belde hij een pizzazaak en bestelde 50.000 pizza's voor z'n vrienden die op visite waren gekomen.
Magistraal!
[ afbeelding ]
Space Oddity was wel behoorlijk vergezocht hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:53 schreef brother52 het volgende:
Als het een beetje in het thema past, probeer ik er ook altijd wel wat van Bowie tussen te proppen.
K3 was misschien ook wel een Monster Magnet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef brother52 het volgende:
Bij gebrek aan K3:
Monster Magnet - I'm Calling You
Bij Bowie mag datquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Space Oddity was wel behoorlijk vergezocht hoor.
Sommige songs van Bowie vind ik erg goed, heel goed zelfs.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ook geen Bowie fan maar ben zijn muziek wel gaan waarderen. Mede door de DJ"s die toen nog hier actief waren.
Voicemail...quote:
Het begint nu wel een beetje wanhopig te worden.quote:
Laat die maar lekker bellenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het begint nu wel een beetje wanhopig te worden.
Misschien kan de dokter helpen.quote:
Ik denk dat ik zo beter een andere dokter kan bellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan de dokter helpen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan de dokter helpen.
Die draai ik niet vaker dan 1 keer in een jaar tijdquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die draai ik niet vaker dan 1 keer in een jaar tijd
En dat moment is nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die draai ik niet vaker dan 1 keer in een jaar tijd
Aan het begin van het coronagedoe heb ik hem van stal gehaald maar het heeft niks geholpenquote:
Dan laten we hem lekker op stal staanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan het begin van het coronagedoe heb ik hem van stal gehaald maar het heeft niks geholpen
Dus ben je maar overgestapt op Megadeathquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Aan het begin van het coronagedoe heb ik hem van stal gehaald maar het heeft niks geholpen
Ja.... een klein beetje is hij ook niet eens tevreden mee...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus ben je maar overgestapt op Megadeath
Volgens mij zitten we wereldwijd ook wel aan een megadeath aan coronadoden denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus ben je maar overgestapt op Megadeath
Ja, omdat jij het na 1x al opgafquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we wereldwijd ook wel aan een megadeath aan coronadoden denk ik.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik heb Docter Robert toen meteen om een second opinion gevraagd.
waarom belde je dokter Bon nie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Ik heb Doctor Robert toen meteen om een second opinion gevraagd.
Ah, vandaar dat we nu nog met deze ellende zitten. De verkeerde gebeld....quote:
quote:
Het is je vergeven. Het was ook een raar jaar. Hoop wel dat je het dit jaar beter doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat we nu nog met deze ellende zitten. De verkeerde gebeld....
Robert = Dr. Love.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat we nu nog met deze ellende zitten. De verkeerde gebeld....
Ik moet zelf nodig bij een dokter langs, ben helemaal in de war geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Robert = Dr. Love.
Die belde je net ook...
War?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet zelf nodig bij een dokter langs, ben helemaal in de war geloof ik
Italoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik mix nu denkbeeldig Color My Love van Fun Fun in...
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten brother
maar super genoten van je muziek
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten brother
![]()
Spagna maakte ook tijdelijke deel uit van Fun Fun, bedenk ik me nu.quote:
Welterusten just me. Moeten we je morgen nog wakker bellen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten brother
![]()
Tsjuus!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:25 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten brother
![]()
Ik dacht er net ook aan, Piet zwerft trouwens weer onder een nieuwe naam rondquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spagna maakte ook tijdelijke deel uit van Fun Fun, bedenk ik me nu.
Ik kan me de urenlange sets van Piet nog herinneren, die wilde ook nog wel eens Italo draaien...
De zoveelste nieuwe naam. In het begin heeft hij nog wel gedraaid bij de 40+-radio.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht er net ook aan, Piet zwerft trouwens weer onder een nieuwe naam rond
Als je nu Star 69 probeert te bereiken is de wanhoop groter dan ik dacht.quote:
Dat is denk ik de betere tactiek, brother52.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef brother52 het volgende:
Sugarloaf - Don't Call Us, We Call You
Scheelt ook in de kostenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is denk ik de betere tactiek, brother52.
Wel een beetje 'hard to get' spelen he.quote:
Trinity - 002.345.79 (that's My Number)quote:
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:41 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, Brother52.Veel afwisseling.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Welterustenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:41 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, Brother52.Veel afwisseling.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Dat is niet hard-to-get hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Trinity - 002.345.79 (that's My Number)
Ze krijgen mij dan ook helemaal niet aan de lijn.quote:
Ja, eigenlijk heb ik het zelf ook nooit echt goed gedaan, geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze krijgen mij dan ook helemaal niet aan de lijn.
Of is dat weer too-hard-to-get?
Ik geef het ook maar op denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik het zelf ook nooit echt goed gedaan, geloof ik.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Blur - Anniversary Waltz
03. Alice In Chains - Rotten Apple
04. Cake - No Phone
05. Abba - Ring Ring
06. Blondie - Hanging On The Telephone
07. deftones - when girls telephone boys
08. Dire Straits - Calling Elvis
09. Beatles - No Reply
10. De La Soul - Ring Ring (Ha Ha Hey)
11. Dr. Hook - Sylvia's Mother
12. E.L.O. - Telephone Line
13. Ed Harcourt - You Only Call Me When You're Drunk
14. Tone Band - Germany Calling
15. Steely Dan - Rikki Don't Lose That Number
16. Elbow - I've Got Your Number
17. White Lies - First Time Caller
18. FFS - Call Girl
19. Death Cab For Cutie - Company Calls
20. David Bowie - Space Oddity
21. Frank Zappa - You Didn't Try To Call Me
22. Hot Chocolate - Tears On The Telephone
23. U2 - The Fly
24. Monster Magnet - I'm Calling You
25. The White Stripes - Hello Operator
26. Jellyfish - Calling Sarah
27. Megadeth - The Doctor is Calling
28. Kiss - Calling Dr. Love
29. Monkees - Last Train To Clarksville
30. MxPx - Call In Sick
31. Spagna - Call Me
32. Reel Big Fish - Call You
33. Joe Bonamassa & Bloodline - Calling Me Back
34. foreigner - Love On The Telephone
35. REM - Star 69
36. Sugarloaf - Don't Call Us, We Call You
37. Trinity - 002.345.79 (that's My Number)
38. Stereophonics - I Got Your Number
39. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Je kunt vast wel een manier vinden om hem in een volgend thema te frotten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:53 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, bedenk me nu dat ik Brother52 van Fish nog had kunnen draaien, dat begint met een telefoongesprek...
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draai 'm eventueel gewoon nog een keer...
Oma's aan de topquote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai die voor just me er ook gewoon achteraan...
Toen K3 nog K3 was.quote:
K3 was ook gewoon echt leuk voor de kinderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen K3 nog K3 was.
Als mijn nichtjes hier waren dan moest ik K3 mixen.
Ik doe dat nu gewoon dunnetjes over...
Da's wel een blijk van waardering.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
Ik had vanavond een lief gesprek met mijn zoon. Het ging over euthanasie (want mijn dochter zat er een docu over te kijken). Hij vroeg mij of ik ooit euthanasie zou plegen. Ik zei hem dat ik zo lang mogelijk wilde leven, in ieder geval tot hij klaar was met zijn opleiding.
"Dan moet ik er maar heel lang over doen" was zijn reactie. Dat vond ik zo lief. Hij had ook kunnen zeggen dat hij het dan extra snel zou doen
Ik kende het destijds niet of nauwelijks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
K3 was ook gewoon echt leuk voor de kinderen.
Ja, en ook zo onverwachts ineens. Echt een cadeautje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's wel een blijk van waardering.
Lijkt me mooi om dat uit zijn mond te horen...
Ja, als Studio100 eenmaal een succesformule had gingen ze daar gewoon op door.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kende het destijds niet of nauwelijks.
Maar het mixt makkelijk, want het is bijna allemaal hetzelfde tempo en toonsoort...
Best een sexuele ondertoon ja als je dat wil horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Dit liedje zou tekstueel een dubbele bodem hebben...
Slimme vent, geef de mensen wat ze willen en ze eten uit je nad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:05 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik wel bewondering voor die Gert Verhulst. Ik weet nu hoe het nu is, maar toen de kinderen klein waren kon je totaal niet om studio100 heen.
De eerste met Josje, volgens mij. Dat ze zo overdreven Belgisch probeert te zingen. Ik had toen die hele zoektocht op tv gevolgd.quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit is gewoon The Riddle van Nick Kershaw...
Gert is net als Frank Farian van Boney M en Milli Vanilli, jat wat deuntjes bij elkaar, plak ze aan elkaar en je hebt weer een nieuwe hit...quote:
Hoewel de K3-meisjes dan ook wel konden zingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gert is net als Frank Farian van Boney M en Milli Vanilli, jat wat deuntjes bij elkaar, plak ze aan elkaar en je hebt weer een nieuwe hit...
Dat ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel de K3-meisjes dan ook wel konden zingen.
Ik hoor er nooit meer iets van, maar ik hou het natuurlijk ook niet meer bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik vind die 3 kinderen die het nu zijn helemaal niets...
Dit was wel een enorme hype, ja. Dat ging mij wel echt te ver.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat er van de volgende Studio100 hit overblijft in vergelijking met dit...
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Terug op de originele snelheid.
En dan zo de parodie die hier op kwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |