"Gewoon"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa we worden gewoon 10e verder niet klagen!
Bijna net zo grappig als onze oud voorzitter. Of zou hij het daarvan gekopieerd hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gewoon"
We willen meestrijden voor de top 3 positie
Dat willen we allang niet meerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gewoon"
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor mijn verjaardag (heb al 2 boeken gevraagd en een schaakset). Heb je nog tips? Ik ben wel door mijn inspiratie heen, kerst is net geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gewoon"
Je vraagt het aan iemand die 12 jaar terug voor het laatst zijn verjaardag vierde. Gewoon eten vragen joh kan jou het schelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor mijn verjaardag (heb al 2 boeken gevraagd en een schaakset). Heb je nog tips? Ik ben wel door mijn inspiratie heen, kerst is net geweest.
Ik vier het ook zelden hoor maar moet toch altijd wat verzinnen qua giften.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vraagt het aan iemand die 12 jaar terug voor het laatst zijn verjaardag vierde. Gewoon eten vragen joh kan jou het schelen.
Biografie over/van grootmeester Jan Hein Donner. Briljant boek. "De Koning"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet nog een cadeau verzinnen voor mijn verjaardag (heb al 2 boeken gevraagd en een schaakset). Heb je nog tips? Ik ben wel door mijn inspiratie heen, kerst is net geweest.
Thanks voor de tip, lijkt mij zeker wel boeiend ja!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Biografie over/van grootmeester Jan Hein Donner. Briljant boek. "De Koning"
Het ziet er nog niet echt positief uit, nee. Maar je hebt maar 1 kansje nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel... maar.. heb er geen vertrouwen in
Tuurlijk...Hier kreeg Toure rood voor tegen PEC. De VAR loopt gewoon weer te slapen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vitesse speler doet het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |