abonnement Unibet Coolblue
pi_197376831
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik leg je geen woorden in de mond, ik confronteer je met je eigen foutieve uitspraken.

En of wij klaar zijn zal me aan m'n reet roesten, daar heb je me niet mee hoor. :D
Geef dan nu aan

quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:22 schreef illusions het volgende:
Dat wil dus zeggen dat je niet kunt beweren dat asymptomatische personen niet besmettelijk zijn
Waar heb ik dit ontkent?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197376907
quote:
18s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geef dan nu aan
[..]

Waar heb ik dit ontkent?
Heb ik toch al aangegeven?

quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moet je eerst ziek zijn. En bij hoeveel mensen sta je nou werkelijk in het gezicht te schreeuwen? En dan moet ook nog eens iemand symptomen hebben.
Hier dus.
pi_197376927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb ik toch al aangegeven?
[..]

Hier dus.
Keb het over significante bijdrage in het aantal besmettingen, niet over een theoretische mogelijkheid tot besmetting.

In theorie kunnen we wel kappen met leven want overal heb je besmettingsgevaar. Lijkt me niet gezond om zo om te gaan met dit virus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197376944
Dat heet nou je keutel intrekken.
pi_197377090
Onze Gommers zei van de week nog dat je zonder symptomen wel positief getest kunt worden maar dat dat niet inhoudt dat je besmettelijk bent. Testen op "dood virus" noemde hij dat.
Mensen die geen symptomen hadden konden zich volgens hem überhaupt beter niet laten testen door bovenstaande bewering.
Jullie hebben het over een non-discussie en daar zit enigzins wat in wat mij betreft; welke voorbeelden of argumenten je ook verzint voor deze façade en welk beroep/toezegging/diploma diegene ook heeft die überhaupt de moeite neemt om te discussiëren over iets wat totaal (in mijn ogen) wispelturig, dubieus, verdacht en bovenal in allerlei opzichten dusdanig dynamisch van aard is dat het onderwerp simpelweg onmogelijk eenvoudig en in een enkele substantiële staat omschreven kan worden houdt zich bezig met een zogenoemde 'non-discussie'
Echter is deze non-discussie belangrijker dan overige non-discussies (die bijvoorbeeld over in zwarte gewaden geklede kloosterdames kunnen gaan, wat op zich ook best interessant kan zijn in sommige gevallen) omdat momenteel de hele maatschappij gebaseerd is op deze non-discussie.
En dan niet 1 maatschappij maar de gehele wereldmaatschappij. Corona staat momenteel stipt op 1.
En het ene onbelangrijk ogende facet binnen deze hele non-discussie doet dan toch niet af tegen hetgeen wat toevallig door de grote meerderheid wordt geroepen of wat een zogenaamde minister zegt over de situatie.
Ik vind de situatie veel te belangrijk en groots om maar klakkeloos aan te nemen wat een ander zegt maar ik laat hem zijn woord wel doen en begin bij bepaalde aangehaalde facetten niet over dat iets wel of geen non-discussie is.

Als dit een non-discussie is of welke sub-discussie er ook voortkomt uit deze alderbastend grote non-discussie dan is er toch gewoon helemaal niets aan de hand????
Of was er ook niets aan de hand? Was er wat aan de hand dan?
Ik ben de draad kwijt.
Tijd om gezonde buitenlucht in te snuiven.
pi_197377386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:56 schreef HetDonkertAan het volgende:
Onze Gommers zei van de week nog dat je zonder symptomen wel positief getest kunt worden maar dat dat niet inhoudt dat je besmettelijk bent. Testen op "dood virus" noemde hij dat.
Mensen die geen symptomen hadden konden zich volgens hem überhaupt beter niet laten testen door bovenstaande bewering.
Jullie hebben het over een non-discussie en daar zit enigzins wat in wat mij betreft; welke voorbeelden of argumenten je ook verzint voor deze façade en welk beroep/toezegging/diploma diegene ook heeft die überhaupt de moeite neemt om te discussiëren over iets wat totaal (in mijn ogen) wispelturig, dubieus, verdacht en bovenal in allerlei opzichten dusdanig dynamisch van aard is dat het onderwerp simpelweg onmogelijk eenvoudig en in een enkele substantiële staat omschreven kan worden houdt zich bezig met een zogenoemde 'non-discussie'
Echter is deze non-discussie belangrijker dan overige non-discussies (die bijvoorbeeld over in zwarte gewaden geklede kloosterdames kunnen gaan, wat op zich ook best interessant kan zijn in sommige gevallen) omdat momenteel de hele maatschappij gebaseerd is op deze non-discussie.
En dan niet 1 maatschappij maar de gehele wereldmaatschappij. Corona staat momenteel stipt op 1.
En het ene onbelangrijk ogende facet binnen deze hele non-discussie doet dan toch niet af tegen hetgeen wat toevallig door de grote meerderheid wordt geroepen of wat een zogenaamde minister zegt over de situatie.
Ik vind de situatie veel te belangrijk en groots om maar klakkeloos aan te nemen wat een ander zegt maar ik laat hem zijn woord wel doen en begin bij bepaalde aangehaalde facetten niet over dat iets wel of geen non-discussie is.

Als dit een non-discussie is of welke sub-discussie er ook voortkomt uit deze alderbastend grote non-discussie dan is er toch gewoon helemaal niets aan de hand????
Of was er ook niets aan de hand? Was er wat aan de hand dan?
Ik ben de draad kwijt.
Tijd om gezonde buitenlucht in te snuiven.
Ik noem het geen non-discussie, ik zeg alleen als je ergens wel een besmetting oploopt, dan is dat wel op een festival, helemaal een indoor festival. Niet meer, niet minder. :)
pi_197379454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lekker naar een feestje toe met je zieke koortshoofd. :+
Tjah als je een kaartje hebt van bijna 100 euro (of meer)...

quote:
11s.gif Op woensdag 13 januari 2021 00:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moet je eerst ziek zijn. En bij hoeveel mensen sta je nou werkelijk in het gezicht te schreeuwen? En dan moet ook nog eens iemand symptomen hebben.
Ben jij wel eens op een muziek festival geweest? Letterlijk iedereen die wat van je wilt weten moet schreeuwen want anders versta je elkaar niet.. Zeker als je in de buurt van het geluid staat (wat momenteel ook de hele tent is omdat er momenteel een shitload aan extra speakers hangen).

En dan hebben we nog op de festivallen/feestjes waar ik kom de XTC hangers die met iedereen willen knuffelen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197379594
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 01:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik noem het geen non-discussie, ik zeg alleen als je ergens wel een besmetting oploopt, dan is dat wel op een festival, helemaal een indoor festival. Niet meer, niet minder. :)
Ben t wat dat betreft wel met je eens.
Besmettingen van gezelligheid en euforie vinden daar ook eerder plaats. :)
  woensdag 13 januari 2021 @ 10:14:15 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197380155
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 09:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Tjah als je een kaartje hebt van bijna 100 euro (of meer)...
[..]

Ben jij wel eens op een muziek festival geweest? Letterlijk iedereen die wat van je wilt weten moet schreeuwen want anders versta je elkaar niet.. Zeker als je in de buurt van het geluid staat (wat momenteel ook de hele tent is omdat er momenteel een shitload aan extra speakers hangen).

En dan hebben we nog op de festivallen/feestjes waar ik kom de XTC hangers die met iedereen willen knuffelen..
klopt je moet letterlijk in iemand zijn gezicht oor schreeuwen wil je jezelf verstaanbaar maken.
Maakt weinig uit welk soort concert.
En ook met krat pils op worden veel mensen nogal knuffelig!
polonaise misspit vooral vooraan bij podium hutje mutje noem maar op!

ik mis het wel hoor... Werchter :'( ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 13 januari 2021 @ 10:17:41 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197380206
Ten dode opgeschreven in deze tijden. Met oud en nieuw stond de halve straat hier buiten handen te schudden en nieuwsjaarsknuffels uit te delen. Ben benieuwd...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:02:33 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197380906
Hoe het in mijn straat was weet ik niet, maar ik was tijdens de jaarwisseling bij een vriendin en daar was het rond middernacht behoorlijk stil op straat (hartje Utrecht). Daarna wel wat mensen buiten, en een beetje vuurwerk, maar van massale nieuwjaarsknuffels was echt geen sprake.
Huilen dan.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:13:25 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197381100
Misschien is het de buurt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:19:41 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197381216
Ik woon in een best leuke buurt ja. Blijkt maar weer :o

Stelling | Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen

Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen
Ja, de besmettingen blijven te hoog en dus moet de lockdown langer en strenger worden (21%)
Ja, de lockdown moet worden verlengd, maar de maatregelen hoeven niet strenger (14%)
Nee, de lockdown moet überhaupt niet worden verlengd (65%)
23953 stemmen

Onze stelling van gisteren ging over het coronavaccin, waar vandaag de eerste Nederlanders mee zijn ingeënt. Zouden verpleeghuizen en familie van bewoners daar mogen weten welke zorgmedewerkers wel en niet zijn gevaccineerd tegen corona?

Nee, zegt 56 procent van de ruim 2000 stemmers op deze poll. Zij vinden de privacy van de zorgmedewerkers te belangrijk. De rest van de stemmers (44 procent) vindt dat verpleeghuizen en familie dit wel zouden mogen weten, omdat het gaat om de veiligheid van de cliënten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:23:47 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197381270
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik woon in een best leuke buurt ja. Blijkt maar weer :o

Stelling | Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen

Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen
Ja, de besmettingen blijven te hoog en dus moet de lockdown langer en strenger worden (21%)
Ja, de lockdown moet worden verlengd, maar de maatregelen hoeven niet strenger (14%)
Nee, de lockdown moet überhaupt niet worden verlengd (65%)
23953 stemmen

Onze stelling van gisteren ging over het coronavaccin, waar vandaag de eerste Nederlanders mee zijn ingeënt. Zouden verpleeghuizen en familie van bewoners daar mogen weten welke zorgmedewerkers wel en niet zijn gevaccineerd tegen corona?

Nee, zegt 56 procent van de ruim 2000 stemmers op deze poll. Zij vinden de privacy van de zorgmedewerkers te belangrijk. De rest van de stemmers (44 procent) vindt dat verpleeghuizen en familie dit wel zouden mogen weten, omdat het gaat om de veiligheid van de cliënten.

Dan lijken de gewogen resultaten van deze steekproef me toch iets betrouwbaarder:

https://www.ioresearch.nl(...)verlenging-lockdown/
Huilen dan.
  woensdag 13 januari 2021 @ 11:32:27 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197381433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik woon in een best leuke buurt ja. Blijkt maar weer :o

Stelling | Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen

Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen
Ja, de besmettingen blijven te hoog en dus moet de lockdown langer en strenger worden (21%)
Ja, de lockdown moet worden verlengd, maar de maatregelen hoeven niet strenger (14%)
Nee, de lockdown moet überhaupt niet worden verlengd (65%)
23953 stemmen

Onze stelling van gisteren ging over het coronavaccin, waar vandaag de eerste Nederlanders mee zijn ingeënt. Zouden verpleeghuizen en familie van bewoners daar mogen weten welke zorgmedewerkers wel en niet zijn gevaccineerd tegen corona?

Nee, zegt 56 procent van de ruim 2000 stemmers op deze poll. Zij vinden de privacy van de zorgmedewerkers te belangrijk. De rest van de stemmers (44 procent) vindt dat verpleeghuizen en familie dit wel zouden mogen weten, omdat het gaat om de veiligheid van de cliënten.

Ridiculous dat ze daarover stemmen en niet gewoon iemands privacy respecteren 8)7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197382762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik woon in een best leuke buurt ja. Blijkt maar weer :o

Stelling | Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen

Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen
Ja, de besmettingen blijven te hoog en dus moet de lockdown langer en strenger worden (21%)
Ja, de lockdown moet worden verlengd, maar de maatregelen hoeven niet strenger (14%)
Nee, de lockdown moet überhaupt niet worden verlengd (65%)
23953 stemmen

Onze stelling van gisteren ging over het coronavaccin, waar vandaag de eerste Nederlanders mee zijn ingeënt. Zouden verpleeghuizen en familie van bewoners daar mogen weten welke zorgmedewerkers wel en niet zijn gevaccineerd tegen corona?

Nee, zegt 56 procent van de ruim 2000 stemmers op deze poll. Zij vinden de privacy van de zorgmedewerkers te belangrijk. De rest van de stemmers (44 procent) vindt dat verpleeghuizen en familie dit wel zouden mogen weten, omdat het gaat om de veiligheid van de cliënten.

Dit soort polls moet je ook gewoon niet serieus nemen. Net als die Poll die zgn liet zien dat slechts 30% van het zorgpersoneel ingeënt wilde worden en die hier met gejuich werd ontvangen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197382815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 10:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik mis het wel hoor... Werchter :'( ;(
2019 was ik er nog bij... Net als Pinkpop datzelfde jaar. 2020 had ik tickets voor Rammstein...
Ik voel je pijn :'(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197383212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:30 schreef Wegenbouwer het volgende:
Uit het advies van de gezondheidsraad over het BioNTech/Pfizer vaccin.

Wat is er niet bekend?
[..]

[..]

[..]

'Bij mensen met ernstige immuunstoornissen, zoals aangeboren immuun-deficiënties, stoornissen die ontstaan door immuunsuppresieve medicatie of een hiv-infectie, is de werking van het immuunsysteem tegen infecties verstoord, waardoor zij een hoger risico hebben op infectieziekten en op een ernstiger ziektebeloop. Bij deze groepen is daarom preventie van een infectie met SARS-CoV-2 belangrijk en dat kan met vaccinatie worden bereikt. Hoewel er geen onderzoeksgegevens beschikbaar zijn over deze groepen, wegen volgens de commissie de voordelen van vaccinatie op tegen de nadelen. De commissie adviseert dan ook deze groepen te vaccineren en zorgvuldig te monitoren.'

bron: https://www.gezondheidsra(...)atie-biontech-pfizer
Ik las ook ergens dat kanker-patienten mogen ook gevaccinneerd worden.

It was argued here by some users along the lines of : everyone must be vaccinated in order to protect the vulnerable or people with certain medical conditions.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:10:52 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197383236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 12:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

2019 was ik er nog bij... Net als Pinkpop datzelfde jaar. 2020 had ik tickets voor Rammstein...
Ik voel je pijn :'(
Oh ik ook :D
Nja Rammstein was naar mijn mening op zich wel veilig geweest, met de temperaturen daar kan geen virus overleven :+
helaas ging die ook niet door, gelukkig heb ik ze wel vaker live gezien, maar toch :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197383343
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 11:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik woon in een best leuke buurt ja. Blijkt maar weer :o

Stelling | Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen

Nederland moet de lockdown verlengen en maatregelen aanscherpen
Ja, de besmettingen blijven te hoog en dus moet de lockdown langer en strenger worden (21%)
Ja, de lockdown moet worden verlengd, maar de maatregelen hoeven niet strenger (14%)
Nee, de lockdown moet überhaupt niet worden verlengd (65%)
23953 stemmen

Onze stelling van gisteren ging over het coronavaccin, waar vandaag de eerste Nederlanders mee zijn ingeënt. Zouden verpleeghuizen en familie van bewoners daar mogen weten welke zorgmedewerkers wel en niet zijn gevaccineerd tegen corona?

Nee, zegt 56 procent van de ruim 2000 stemmers op deze poll. Zij vinden de privacy van de zorgmedewerkers te belangrijk. De rest van de stemmers (44 procent) vindt dat verpleeghuizen en familie dit wel zouden mogen weten, omdat het gaat om de veiligheid van de cliënten.

Deze staat ook nog open...

De Peiling: Wil jij straks het coronavaccin?

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/276336/

Ja: 12.51% (5,784 Stemmen)

Nee: 87.49% (40,443 Stemmen)

Totaal aantal stemmen 46,227
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:30:32 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197383574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik las ook ergens dat kanker-patienten mogen ook gevaccinneerd worden.

It was argued here by some users along the lines of : everyone must be vaccinated in order to protect the vulnerable or people with certain medical conditions.
Het punt is dat bij een deel van die mensen vaccinaties (doorgaans) minder effectief zijn.
Huilen dan.
pi_197383654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik las ook ergens dat kanker-patienten mogen ook gevaccinneerd worden.

It was argued here by some users along the lines of : everyone must be vaccinated in order to protect the vulnerable or people with certain medical conditions.
klopt, maar dat neemt niet weg dat de mensen met bepaalde medische aandoeningen niet gevaccineerd hoeven te worden. Ik denk dat je daar een verkeerde conclusie trok.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197383672
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze staat ook nog open...

De Peiling: Wil jij straks het coronavaccin?

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/276336/

Ja: 12.51% (5,784 Stemmen)

Nee: 87.49% (40,443 Stemmen)

Totaal aantal stemmen 46,227
Ondertussen moet je toch wel duidelijk zijn geworden dat deze volledig gekaapt is door anti covid vaccin mensen. De praktijk laat iets heel anders zien namelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197383744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:35 schreef devlinmr het volgende:
De praktijk laat iets heel anders zien namelijk
Volgens mij zijn we nog niet gestart met het vaccineren van de 'normale' mensen, dus welke praktijk bedoel jij?
  woensdag 13 januari 2021 @ 13:39:44 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197383762
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Deze staat ook nog open...

De Peiling: Wil jij straks het coronavaccin?

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/276336/

Ja: 12.51% (5,784 Stemmen)

Nee: 87.49% (40,443 Stemmen)

Totaal aantal stemmen 46,227
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de site gehoord.
Denk dat de resultaten anders zijn als je de zelfde pol zou houden op NU.nl of op fok.nl
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')