Goezzo! Jij moet krachten opdoenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goezzo! Jij moet krachten opdoen
Dat was destijds mijn excuus
Ik had ook alleen maar een klok horen luiden hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef fietsie het volgende:
Wat jij zegt @:Isabeau klopt; er is een rare opwarming op de Noordpool met een "afzakkend" kou-gebied, alleen daar waar het eerst over Noorwegen zakte, hangt het nu meer tussen IJsland en Schotland, tenminste, op de laatste kaartjes die ik gezien heb
Ik ga de resterende muffins in de diepvries doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik heb nog bananenbrood in de vriezer. Ook even ontdooien.
Op 't moment lijkt het een soort van religie, in de meteorologie: de kou- en de westenwind clan tegen elkaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook alleen maar een klok horen luiden hoor
Het eind van het lange blah blah artikel was dat het bar koud kon worden/ Of juist warmer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:13 schreef AnneX het volgende:
Wordt het kouder dan? en gaat het vriezen?
Net bedacht dat dit seizoen de wissel van zomer/winterbanden voorbij gaat.
Stond als maar als reminder in de agenda en een uurtje geleden gewist.
Net maar even de verwachtingen gecheckt voor de komende 2 weken op weeeronline.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het eind van het lange blah blah artikel was dat het bar koud kon worden/ Of juist warmer.
En toen dacht ik: eh, je hebt me dus niets verteld.
Je hebt niets aan deze tip, want het zijn muffins. Maar ik snij dus altijd plakken van bananenbrood en die gooi ik gewoon in het broodrooster na het ontdooien. Dan zijn ze extra lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga de resterende muffins in de diepvries doen
Op zich een prima tip natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:16 schreef Myraela het volgende:
Je hebt niets aan deze tip, want het zijn muffins. Maar ik snij dus altijd plakken van bananenbrood en die gooi ik gewoon in het broodrooster na het ontdooien. Dan zijn ze extra lekker.
Dan zou je eigenlijk toch juist denken dat ze wel weten in welk busje dat meekan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:25 schreef fietsie het volgende:
Wellicht is het omdat ik een -groot- pakket ontvangen moet? Als in 2 x 0,75 x 0.50 meter van 20+ kilo?
Ik heb een relatief klein en vouwbaar pakje, kan best dat hij het zelfs door de brievenbus gedouwd krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:25 schreef fietsie het volgende:
Wellicht is het omdat ik een -groot- pakket ontvangen moet? Als in 2 x 0,75 x 0.50 meter van 20+ kilo?
Mag ik met je mee? Ik wil ook een prikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net de GGD gebeld om te kijken of ik een vaccinatie afspraak kon maken.
Gezien de horror verhalen over wachttijden etc helemaal geīnstalleerd met thee, tablet en telefoon op speaker.
En toen kwam ik er meteen door![]()
![]()
En had de vriendelijke dame heel, heel slecht nieuws voor me... ik mag nog geen afspraak maken. Mag pas vier weken na positieve test uitslag. Volgens mij vond zij het erger dan ik, ze zei wel vijf keer sorry![]()
![]()
Ik had er al rekening mee gehouden, maar had gehoopt dat ik wellicht al iets kon plannen voor na die periode.
Nu dus 21 januari terugbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |