Ja ik vind dat ook leuk en wij een poule invullen, wie gaat winnenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:57 schreef JACM het volgende:
[..]
Of een Nintendo Switch met Mariokart en dan een tournooi om immuniteit
Dartpijlen en veel drank. Kan nog spannend worden.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:41 schreef BB-King het volgende:
Wanneer wordt het water van de hottub eigenlijk ververst?
Volgens mij kan je van alle schilfers al een nieuwe Els maken.
Ping pong kan met de hele groep als iedereen een batje heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:56 schreef JACM het volgende:
[..]
Die kan je gelijk met 4 personen doen, vandaar
Natte Lie overdrijft allesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:03 schreef aswesleep het volgende:
Nathalie over de (overdreven) pancakes reactie van Thomas tegen.... ik gok op Jowi.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:00 schreef JACM het volgende:
[..]
Iedereen gooien op degene waarop ze zouden stemmen
dat hebben ze destijds toch ook gedaan in BB 1 of 2?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
Als het om de verveling gaat kunnen ze een hometrainer neerzetten. Iedere bewoner moet een uurtje fietsen met een lampje. Als die stopt met branden 25euro van boodschappen geld af.![]()
Ik wil Nathalie zich eens uit der naad zien werken.
Het is inderdaad een beeld. Van wie weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:06 schreef BB-King het volgende:
Theo claimt dat "De Denker" een schilderij van Vincent van Gogh is.
Klopt dat wel?
Volgens mij is het een beeld van ene Auguste Rodin.
klopt wat jij zegt, vroeg het me ook al afquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:06 schreef BB-King het volgende:
Klopt dat wel?
Klopt volgens mij idd van Rodin.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:06 schreef BB-King het volgende:
Klopt dat wel?
Volgens mij stelt het Dante voor en heet het officieel De Peinzerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beeld. Van wie weet ik niet.
Ja, maar die moesten geloof ik dag en nacht door.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben ze destijds toch ook gedaan in BB 1 of 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |