???quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:48 schreef Benny het volgende:
De bewoners moeten een stemmingsmeter invullen?
Niet dus.quote:
Stream 1 is beter van geluidquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:49 schreef GayGuy het volgende:
Geluid klinkt weer alsof ze in een leeg zwembad zitten
Loop ik nu zo achterquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet dus.
Ze moeten zeggen hoe het ze bevalt: stemmingsmeter.
Wat een gedoe voor niks.
Komt door het gebruik van een vaste mic in de huiskamerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
Komt door al dat geouwehoer van Theo tussen door
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
Theo wil een pingpong tafel.....denk niet dat dat door kan gaan vanwege het geluid.
Voetbaltafel is leuker, maar maakt ook een takkeherriequote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietTyfus herrie
vreselijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef JACM het volgende:
[..]
Voetbaltafel is leuker, maar maakt ook een takkeherrie
grapje of..?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
"Bewoners, jullie verblijven al een tijdje in mijn huis. Ik ben benieuwd hoe jullie het hier vinden. Daarom gaan jullie een stemmingsmeter invullen. Ik roep jullie 1 voor 1 naar de dagboekkamer."
Misschien op bepaalde momenten? zo leuk een competitie spelen..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
Theo wil een pingpong tafel.....denk niet dat dat door kan gaan vanwege het geluid.
Of een Nintendo Switch met Mariokart en dan een tournooi om immuniteitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien op bepaalde momenten? zo leuk een competitie spelen..
Hij wilde laatst ook al een dartbord.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:53 schreef zodeju het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |