Er was al aangekondigd dat die vandaag zou zijn, voordat hun in het huis gingen.quote:
Ik bedoel dat ze niet dicht hoeven zoals hij beweerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn nog open, ze mogen alleen geen eten meer serveren
Ja, ze hadden het net er ook over dat ze smerig zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Zijn die ramen zo smerig, of wat?
[ afbeelding ]
Het schijnt dat God op de eerste dag eerst Theo schiep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iedereen met iets bijzonders is zijn vriend, dus wees gerust
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Me_Joeder het volgende:
[..]
Het schijnt dat God op de eerste dag eerst Theo schiep.
Nee, geloof niet dat dat er van zal komen. Mensen moeten nu eenmaal ergens kunnen slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet dicht hoeven zoals hij beweerd.
aka adam??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Me_Joeder het volgende:
[..]
Jammer dat hij nu dicht is, had je kunnen vragen of hij echt zo'n baasje is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:25 schreef Me_Joeder het volgende:
Godverdomme, m’n stamkroeg is van een vriend van Theo.
God's giftquote:
Via via hoorde ik dat hij inderdaad van alles gedaan heeft qua beroep....maar of dat nou zo'n goed teken is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Me_Joeder het volgende:
[..]
NOu niet voor de lieve goede vrede zou ik het doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
Theo is zo iemand die je in een discussie maar gelijk geeft om de lieve vrede te bewaren, terwijl je zelf wel beter weet.
Geen zin om er dieper op in te gaan dus gewoon ja knikken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:33 schreef Ebinas het volgende:
N
[..]
NOu niet voor de lieve goede vrede zou ik het doen.
Maar meer van jij "gelijk", ik mijn rust
af en toe een hmmmmm doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen zin om er dieper op in te gaan dus gewoon ja knikken.
Is van een vriendin van hem zei hij net.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:31 schreef suzi1 het volgende:
heeft hij een kledingzaak die bij een tatoozaak zit? want daar maakte hij 1 van de eerste dagen al reclame voor
had op die naam gezocht, maar zag er geen theo bijstaan. hij is vast de plaatselijke shirtdrukker
vorige week was het nog van zichzelf hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is van een vriendin van hem zei hij net.
Echt toch, je schiet er niets mee op. Je raakt anders alleen maar uitgeput van dat geratel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen zin om er dieper op in te gaan dus gewoon ja knikken.
Hij maakt ook reclame mee op zijn fb. Ook iets met twee eet en drink zaakjes wat van hem of familie kan zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Is van een vriendin van hem zei hij net.
Tja, dat waren nog eens tijden. Toch was Utopia altijd productiever dan BB, maar dat is het format.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze hebben niet zo veel te doen he.
Laat anders maar een vrachtwagen met klinkers komen zodat ze het hele terrein kunnen bestraten.
Nathalie liegt nog over wat ze heeft gegeten, dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:39 schreef Bottebb het volgende:
Zou Nathalie'tje vertellen dat zij Rene oppervlakkig en vervelend heeft genoemd?
Het gaat inderdaad weer over Nathalie. Wat een vermoeiend persoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
Als renee het plan heeft om wat te vertellen over wat hem bezig houd dan veel succes met natalie.
Die trek toch het gesprek weer naar dr zelf.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:42 schreef Ebinas het volgende:
Nat is naar NL gehaald om uit de prostitutie in Thailand te blijven
OMGquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:43 schreef MissyZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nathalie gaat met de pot een Borsten Billen lift in Turkije laten doen, maar daarna gaat ze naar Thailand om de hoeren te helpen..........
Dat was daar ook wel gelukt denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:42 schreef Ebinas het volgende:
Nat is naar NL gehaald om uit de prostitutie in Thailand te blijven
gelukkig had ik al niet verwacht dat zij veel stemmen zou krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:43 schreef Jemoederniet het volgende:
'BBL' (borst bips lippen) laten doen in Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |