Er was al aangekondigd dat die vandaag zou zijn, voordat hun in het huis gingen.quote:
Ik bedoel dat ze niet dicht hoeven zoals hij beweerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn nog open, ze mogen alleen geen eten meer serveren
Ja, ze hadden het net er ook over dat ze smerig zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef Ebinas het volgende:
Zijn die ramen zo smerig, of wat?
[ afbeelding ]
Het schijnt dat God op de eerste dag eerst Theo schiep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iedereen met iets bijzonders is zijn vriend, dus wees gerust
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Me_Joeder het volgende:
[..]
Het schijnt dat God op de eerste dag eerst Theo schiep.
Nee, geloof niet dat dat er van zal komen. Mensen moeten nu eenmaal ergens kunnen slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet dicht hoeven zoals hij beweerd.
aka adam??quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Me_Joeder het volgende:
[..]
Jammer dat hij nu dicht is, had je kunnen vragen of hij echt zo'n baasje is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:25 schreef Me_Joeder het volgende:
Godverdomme, m’n stamkroeg is van een vriend van Theo.
God's giftquote:
Via via hoorde ik dat hij inderdaad van alles gedaan heeft qua beroep....maar of dat nou zo'n goed teken is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:28 schreef Me_Joeder het volgende:
[..]
NOu niet voor de lieve goede vrede zou ik het doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
Theo is zo iemand die je in een discussie maar gelijk geeft om de lieve vrede te bewaren, terwijl je zelf wel beter weet.
Geen zin om er dieper op in te gaan dus gewoon ja knikken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:33 schreef Ebinas het volgende:
N
[..]
NOu niet voor de lieve goede vrede zou ik het doen.
Maar meer van jij "gelijk", ik mijn rust
af en toe een hmmmmm doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen zin om er dieper op in te gaan dus gewoon ja knikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |