Die Ad van Looij is schijnbaar een depressieve man van in de 60 die al 15 jaar thuis zit en blijkbaar ook iets op internet doet qua vloggen of zo. Zo zijn die gasten bij @TheBradgeTV gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar nou snap ik nog steeds niet echt waarom je dat soort kneuzen op internet zou willen lastig vallen en wat het te maken heeft met ene Ad Looij.
Troost je, ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
Maar nou snap ik nog steeds niet echt waarom je dat soort kneuzen op internet zou willen lastig vallen en wat het te maken heeft met ene Ad Looij.
Oh ik dacht dat die Ad Looij Braddie aan het bedreigen was.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die Ad van Looij is schijnbaar een depressieve man van in de 60 die al 15 jaar thuis zit en blijkbaar ook iets op internet doet qua vloggen of zo. Zo zijn die gasten bij @:TheBradgeTV gekomen denk ik.
Nou, ALS ZE MAAR MET HUN POTEN VAN ED BAARS AFBLIJVEN ANDERS GAAN WE WEL EVEN VERHAAL HALEN GVD
Ja maar jij komt uit Limburg dus wordt daar verder niet op afgerekend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost je, ik snap er ook helemaal niets van.
Dat dacht ik ook eerst.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die Ad Looij Braddie aan het bedreigen was.
Jeetje wat verwarrend allemaal.
Dat betekent dus dat jij er wel op wordt afgerekend?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar jij komt uit Limburg dus wordt daar verder niet op afgerekend.
Er is hier toch geen toko die in ons gat aan de deur eten gaat bezorgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, andere tweet.
Jij durft wel. Ik niet
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat zal hem leren. Daar horen we niks meer van.
Als je nou even meehelpt de druk opvoeren is het misschien zo afgelopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, andere tweet.
Jij durft wel. Ik niet
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is hier toch geen toko die in ons gat aan de deur eten gaat bezorgen.
Dit maak je niet meer goed hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is onze Rikkert weer eens ergens boos over? @:lange_lans graag duiding
Waar blijft jouw reactie dan???quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als je nou even meehelpt de druk opvoeren is het misschien zo afgelopen.
Doe eens je burgerplicht!
Begrijpelijk, ik ben nergens bang voor!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook niet maar laat ik het zo zeggen; het is niet moeilijk 'mijn' adres te achterhalen, alleen is dat vervolgens het adres van mijn ouderlijk huis. Geen zin het risico te lopen dat hun het volgende slachtoffer zijn
Schmidt en Ten Hag zijn het niet eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Is onze Rikkert weer eens ergens boos over? @:lange_lans graag duiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |