Rare zinquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg.
Je had ook even gewoon kijken
Gezelligquote:
Moesten daar mensen om lachen? (exclusief jijzelf)quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
12 mensen
Ik joinde op het laatst nog op ludieke wijze onder "Lodewijk Asscher"
@onlogisch is het hier vast mee eens!quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genoeg.
Je had ook even gewoon kijken
Geen idee, verbinding was ineens gesloten helaas dus daar kan ik niet meer achter komen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moesten daar mensen om lachen? (exclusief jijzelf)
SPOILER: Niet uitkomen idioot!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: weer niet uitkomen idiootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste was overigens ook wel erg nice van @Mansjester
SPOILER: Net naast!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: technisch briljant van @-jos-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Zoek hulp.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:57 schreef Oriente het volgende:
@:Coco kom maar door chef, we hadden net al 12 man
Als je kansloos blijft doen blijf ik je kansloos noemen, daar hoef ik dan niet opeens iets nieuws voor te verzinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moet met iets originelers komen vriend.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
Kut gekeept de eerste wedstrijd.SPOILER: Niet uitkomen idioot!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SoowwwwwwSPOILER: weer niet uitkomen idiootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste was overigens ook wel erg nice van @:mansjester
quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
Kut gekeept de eerste wedstrijd.SPOILER: Niet uitkomen idioot!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wel sterk dat je ook je eigen fouten durft te postenSPOILER: weer niet uitkomen idiootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste was overigens ook wel erg nice van @:mansjester
Dat zegt veel over iemands zelfvertrouwen![]()
Wil je mod worden of zoquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik vind het wel sterk dat je ook je eigen fouten durft te posten
Dat zegt veel over iemands zelfvertrouwen
Wil je even niet zo raar doen aubquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil je mod worden of zo
HAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna deze vergeten te posten.
@-jos-KIJK NOU WAT JE DOET
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef GGMM het volgende:
Goh deze was wel ERG heftig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna deze vergeten te posten.
@:-Jos-KIJK NOU WAT JE DOET
Oh wacht ik stond op doel.
Waar maak jij je druk om
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Dat we zo'n GEWELDIGE keeper hebben betekent natuurlijk niet dat je zomaar kansen weg mag geven natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh deze was wel ERG heftig zeg!
Oh wacht ik stond op doel.
Waar maak jij je druk om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente geen dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |