Ah mooi, zonder tagje kan ik weer schaamteloos op de man spelen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
@:JochemSjakie 23pt.
@:Chia 22pt.
@:Quotidien 11pt.
@:Fugue 8pt.
Discussieshizzle.
Misschien heb ik een fout gemaakt, ff natellen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Ah mooi, zonder tagje kan ik weer schaamteloos op de man spelen.
Geen idee wat er fout is gegaan, dat check ik wanneer ik achter de PC zit.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:43 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Misschien heb ik een fout gemaakt, ff natellen.
Ja ik tel echt 22, maar boeiend JochemSjakie is niet meer. RIP.
Maar hoe de neuk tel jij in de OP.@:erasmus 3 pt, 2 pt, 1 pt.
Okay ErasmusGODquote:Op zondag 17 januari 2021 15:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee wat er fout is gegaan, dat check ik wanneer ik achter de PC zit.Dan kan ik mijn Excel-sheet ff checken namelijk.
Dat puntensysteem heb ik verder van oude KLB-verkiezingen, bij de volgende verkiezingen wellicht wat anders proberen
quote:Op maandag 18 januari 2021 19:33 schreef Socios het volgende:
Alles nu nagekeken; uitslagen definitief?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een gedoe over een stel nepprijzen voor mensen die hier zogenaamd iets hebben gepresteerd
Lekker bezig weer ultiem verworpen treinheld. Suggereren dat je het onzin vindt, maar wel gretig informeren naar de definitieve uitslag.quote:
Fixedquote:Op maandag 18 januari 2021 23:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker bezig weer ultiem verworpen treinheld.
Niets mis mee.quote:Suggereren dat je het onzin vindt, maar wel gretig informeren naar de definitieve uitslag.
Nope, wegens persoonlijke omstandigheden nog niet aan mijn privé-PC toegekomen helaas.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:35 schreef Chia het volgende:
@:Erasmus is er al duidelijkheid over de uitslag? Ik wil geen tagje als het onterecht is.
Succes ErasmusGODquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nope, wegens persoonlijke omstandigheden nog niet aan mijn privé-PC toegekomen helaas.
Komt wel goed zodra ik kan
Thanks vriend, helaas andere prio’s gekregen waar ik niet blij mee ben.quote:
Wees er maar trots op. Als je dergelijke tests bij een stel artsen moet afleggen zit je in een gesloten instellingquote:Op maandag 11 januari 2021 23:21 schreef Fugue het volgende:
Ik vind het trouwens heel vreemd dat ik Slimste user niet heb gewonnen want ik heb laatst een slimheidstest gedaan en de artsen waren onder de indruk van mijn score.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Als je dergelijke tests bij een stel artsen moet afleggen zit je in een gesloten instelling
Person woman man camera tvquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wees er maar trots op. Als je dergelijke tests bij een stel artsen moet afleggen zit je in een gesloten instelling
Als je je dagen vult in MEN overigens ook.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso, op FOK! zittenquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Als je je dagen vult in MEN overigens ook.
Is jouw tagje nou terecht of wat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:35 schreef Chia het volgende:
@:Erasmus is er al duidelijkheid over de uitslag? Ik wil geen tagje als het onterecht is.
Geen idee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Is jouw tagje nou terecht of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |