Hij prikt met zijn wijsvinger in het brood .quote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand gezien hoe Thomas een brood in de broodtrommel frommelt?![]()
[ afbeelding ]
Denk het ook.....quote:Op maandag 11 januari 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Baal een beetje dat ik utopia nooit gevolgd heb. Zou dit een fantastisch programma vinden
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mm
ff een klein vleugel veertje
zo langs de lippon
krr kirr
speels in je neus
krrrrr
sjocoprinssssssssssssszz
oogjes dicht, snavel open
abricoos kado
Je stream loopt ziek veel achter. Heb dit al 3 minuten geleden gehoordquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
patatten= aardappelen bedoeld nick
Die man doet geen fuck en ligt negen van de tien keer als het kan te pitten, wat een vreselijk luie donder man. Jemig.quote:
O dat is een opdracht!quote:Op maandag 11 januari 2021 21:14 schreef BB-King het volgende:
Ze moeten Thomas een geheime opdracht geven dat deze nacht alle boodschappen moet opeten.
Dat lukt hem vast wel.
Moeten we niet eens een 'Waar ligt Theo' topic openen?quote:
Maar er zijn maar 2 antwoorden...bed of bankquote:Op maandag 11 januari 2021 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moeten we niet eens een 'Waar ligt Theo' topic openen?
Met als laatste post; kerkhof in amsterdam?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moeten we niet eens een 'Waar ligt Theo' topic openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:16 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Met als laatste post; kerkhof in amsterdam?Of ergens in de gracht, nadat de kampers langs geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ligt hij niet. Als ik kijk zie ik hem liggen .quote:
Ooh, dat bedoel ik niet. Ik dacht van Thomas stemmen op Jill.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vorige week was zij samen met Ziko genomineerd en hebben zij een dag met elkaar in een andere ruimte gezeten en konden alles volgen. Zo konden ze zien hoe de andere bewoners over de dingen enzo dachten.
ze hadden:quote:Op maandag 11 januari 2021 21:16 schreef TheBradgeTV het volgende:
Naomi is door Jowi naar haar hoogtepunt gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |