Hij heeft het echt gezegd. ik lul niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Shola het volgende:
[..]
Jajajaja hahahaha en dan ben ik de paus.
Ik weet genoegquote:Op maandag 11 januari 2021 18:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je weet vast niet waarmee ze die pillen maken.
Hahahahaha mijn god....quote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gezegd. ik lul niet.
Te lang geleden denk ik.En ze zijn anders dan vroeger.En ik ben bang voor de kater.En nog wat dingen.quote:
Verkeerde zenderquote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Steven_Stil het volgende:
Allemaal aan de paddo's daar dan krijg je mooie TV.
Truffels , paddo's en lekker gaanquote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Steven_Stil het volgende:
Allemaal aan de paddo's daar dan krijg je mooie TV.
Frietkot.quote:
Echt wel.quote:
Dat snap ik welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Te lang geleden denk ik.En ze zijn anders dan vroeger.En ik ben bang voor de kater.En nog wat dingen.
Dan is het gelijk klaar met de spelletjesquote:Op maandag 11 januari 2021 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Truffels , paddo's en lekker gaan
Echt welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan is het gelijk klaar met de spelletjes
vreemde pielquote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Moonlight het volgende:
Laat die Rene er maar uit gaan , geen zak aan
Hierboven ergens staat flimpje.quote:
Omdat hij een bange meeloper is. En ook omdat hij zich waarschijnlijk ongemakkelijk voelt bij de aandacht die Jill hem geeft. Note: Jill heeft al gezegd dat zij Thomas ziet als haar grote broer.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Waarom stemt 'ie op Jill? Die heeft echt kans om zijn BFF4Ever te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |