Hij heeft het echt gezegd. ik lul niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Shola het volgende:
[..]
Jajajaja hahahaha en dan ben ik de paus.
Ik weet genoegquote:Op maandag 11 januari 2021 18:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je weet vast niet waarmee ze die pillen maken.
Hahahahaha mijn god....quote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft het echt gezegd. ik lul niet.
Te lang geleden denk ik.En ze zijn anders dan vroeger.En ik ben bang voor de kater.En nog wat dingen.quote:
Verkeerde zenderquote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Steven_Stil het volgende:
Allemaal aan de paddo's daar dan krijg je mooie TV.
Truffels , paddo's en lekker gaanquote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Steven_Stil het volgende:
Allemaal aan de paddo's daar dan krijg je mooie TV.
Frietkot.quote:
Echt wel.quote:
Dat snap ik welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Te lang geleden denk ik.En ze zijn anders dan vroeger.En ik ben bang voor de kater.En nog wat dingen.
Dan is het gelijk klaar met de spelletjesquote:Op maandag 11 januari 2021 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Truffels , paddo's en lekker gaan
Echt welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:47 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan is het gelijk klaar met de spelletjes
vreemde pielquote:Op maandag 11 januari 2021 18:45 schreef Moonlight het volgende:
Laat die Rene er maar uit gaan , geen zak aan
Hierboven ergens staat flimpje.quote:
Omdat hij een bange meeloper is. En ook omdat hij zich waarschijnlijk ongemakkelijk voelt bij de aandacht die Jill hem geeft. Note: Jill heeft al gezegd dat zij Thomas ziet als haar grote broer.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:42 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Waarom stemt 'ie op Jill? Die heeft echt kans om zijn BFF4Ever te worden
Omdat hij op Jill heeft gestemd,de conjo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Dag of 3-4 nu?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:47 schreef Moonlight het volgende:
Hoelang heeft Thomas die trui al aan
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:48 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]Ben jij nou het doorgeefluik geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
ik ben de grondleggerquote:Op maandag 11 januari 2021 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben jij nou het doorgeefluik geworden?
Het gaat erom wat eronder zit. Een trui kun je best lang dragen.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill zoekt Thomas op, geeft hem een speelse stomp.. Thomas geeft geen sjoege.
Nee die voelt zich schuldigquote:Op maandag 11 januari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het begon allemaal bij de nachtmerries van Ruud, en mijn dag/nachtritme.quote:
Waarom heb ik twijfel?quote:
Ja vind het ook wel een beetje smerig. 2 Dagen met kleding, mits je niet stinkt, is wel oke.. Langer?quote:
Je vraagt je af waar een grondlegger het dan weer op legt...quote:
in zn smoel?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het begon allemaal bij de nachtmerries van Ruud, en mijn dag/nachtritme.
Grond?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vraagt je af waar een grondlegger het dan weer op legt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |