Staat vast niet in stront hun naam bijgeschrevenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo zit de wc onder
de KAKA?
wie was dat swijn?
Dat had hij eerder moeten bedenken . Maar hoe is het als je daar zit. Kunnen wij alleen maar naar raden.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
thejo wil niet op tv overkomen dat ie een scheldende gekkie is
of een homofoob
of een hater is
.. ..
te laat Thejooooooo
Thejo verder; mensen pakke dat dr tussen uit he
de arie boomsma's
ik moet heel goed opletten dat het niet de overh krijgt
te laat Idiot![]()
![]()
![]()
oh je bent drquote:Op maandag 11 januari 2021 19:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo zit de wc onder
de KAKA?
wie was dat swijn?
ja man manquote:Op maandag 11 januari 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Staat vast niet in stront hun naam bijgeschreven
Had wel handiger geweest
ik zeg de jowi of de komische thomasquote:Op maandag 11 januari 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had wel handiger geweest
Ik begrijp dat echt niet hoor. Ben je dan zó'n viezerik dat je het gewoon zo laat en het niet zelf opruimt? Je zou je toch kapot schamen voor degene die na je komt?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh je bent dr
ja bril scheiter gespot ..
aan U de eer wie
'Enemies of the heir beware'quote:Op maandag 11 januari 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had wel handiger geweest
Elsquote:Op maandag 11 januari 2021 19:30 schreef mario390 het volgende:
hoezo zit de wc onder
de KAKA?
wie was dat swijn?
Want?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg de jowi of de komische thomas
Valt me een beetje tegen dat jij niet met een ganzenveer schrijft.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
BIC? Balpen? In normaal Nederlands zeg je toch gewoon stylo?
Nooit bij grote bedrijven gewerkt? Dames toiletten. Bloed aan de muur en stront in de potquote:Op maandag 11 januari 2021 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat echt niet hoor. Ben je dan zó'n viezerik dat je het gewoon zo laat en het niet zelf opruimt? Je zou je toch kapot schamen voor degene die na je komt?
Ganzenveder.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat jij niet met een ganzenveer schrijft.
Gister na de RB ff....quote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is er ook al eens een dag geweest dat Nathalie niet zeurt?
Aannames , ik gok op damesquote:Op maandag 11 januari 2021 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor thomas is de pot wat te klein
en jowi ziet en betje aso uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |