https://www.nu.nl/achterk(...)ver-talpa-paard.htmlquote:Britt Dekker heeft naar eigen zeggen problemen met de Belastingdienst over het paard dat ze twee jaar geleden van John de Mol kreeg bij het tekenen van een contract bij Talpa.
Het paard is officieel niet van de presentatrice, maar staat op naam van Talpa. In gesprek met Media Inside vertelt ze dat ze een contract heeft waarin staat dat zij levenslang over George beslist, maar nu lijkt het erop dat die constructie toch voor problemen zorgt.
"Ik wilde gewoon dat paard en als ik geld had gekregen, dan moest ik daar zelf belasting over betalen en nu niet", aldus de presentatrice. "Belastingtechnisch moest het op Talpa blijven staan. Jullie denken dat ik nu iets zeg waar ik problemen mee krijg, maar we hebben al megaproblemen ermee dus."
Wat die problemen exact zijn, wil Dekker niet kwijt, NU.nl is in afwachting van een reactie van Talpa. George zou zo'n 400.000 euro hebben gekost. Inmiddels heeft Dekker vier programma's voor de zender gemaakt.
Doordat het wellicht wordt aangemerkt als loon in natura. Zal wellicht een rechter over moeten beslissen.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Als het paard niet van haar is, hoe is het dan inkomen?
Mijn leaseauto is ook niet van mij.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Als het paard niet van haar is, hoe is het dan inkomen?
Om wedstrijden mee te rijden en niet onverdienstelijkquote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom koopt (dus eigenlijk) dat meisje een paard voor 400.000? Is dat comfortabeler dan eentje van 10.000?
Of verkoopt zij zijn sperma en is het een investering?
Dat lijkt me ook niet. Vandaar dat je er (bij privé gebruik) bijtelling over betaald en geen inkomstenbelasting.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Mijn leaseauto is ook niet van mij.
Toevallig staat de hengst ter dekking idd, kost 1600 euro per rietje.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarom koopt (dus eigenlijk) dat meisje een paard voor 400.000? Is dat comfortabeler dan eentje van 10.000?
Of verkoopt zij zijn sperma en is het een investering?
Nee, je betaalt wel degelijk inkomstenbelasting (over de bijtelling).quote:Op maandag 11 januari 2021 18:08 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Vandaar dat je er (bij privé gebruik) bijtelling over betaald en geen inkomstenbelasting.
Die zit inmiddels inderdaad in de kroketten.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Damn. Hopelijk heeft die gesmaakt dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |