Want dat gebeurt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Handhaven zou wel eens een keer genot zijn ja.
Dan hoeft het niet strenger. Dus gewoon ingrijpen bij feesten e.d.
0 mensen op bezoek, hoe ga je dat handhaven, dat kan alleen in een dorp waar de nsbers elkaar kennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer dat je die voorwaarde erbij pakt. Alsof we nu zo goed handhaven.
Maar avondklok, 0 mensen op bezoek. Dat is net zo goed te handhaven als nu 2 mensen op bezoek, avondklok is helemaal makkelijk.
Maar ik denk overigens niet dat we gaan verzwaren, alleen verlengen.
Net zoals we 2 mensen op bezoek handhaven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
0 mensen op bezoek, hoe ga je dat handhaven, dat kan alleen in een dorp waar de nsbers elkaar kennen
Verbod op gordijnen, vitrages en rolluiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
0 mensen op bezoek, hoe ga je dat handhaven, dat kan alleen in een dorp waar de nsbers elkaar kennen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net zoals we 2 mensen op bezoek handhaven.
• Avondklokquote:
Verder laat je het natuurlijk handhaven door het leger. Werrekuh voor hun geld.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het grootste deel van het volk netjes ja en amen zegt.
Tsja, als je echt wil dat een groot gedeelte van het volk dat nu nog netjes ja en amen zegt in opstand komt zou ik vooral onzinnige regels zoals een avondklok invoeren ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het grootste deel van het volk netjes ja en amen zegt.
Tarado vroeg wat er nog mogelijk is, dat is er mogelijk. Ik zou het zelf nu ook niet doen he.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je echt wil dat een groot gedeelte van het volk dat nu nog netjes ja en amen zegt in opstand komt zou ik vooral onzinnige regels zoals een avondklok invoeren ja.
Het gaat erom waar je winst kan halen in contactmomenten, ik denk de maatregelen op zich al streng genoeg zijn, dan komt het gewoon op gedrag aan.quote:
Als die doorgaan. Wat als die Britse variant zich als een olievlek over Nederland verspreidt en er triage plaats gaat vinden volgende maand? Denk je dat ze dan de verkiezingen 'gewoon' door laten gaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef Caland het volgende:
Wat dat betreft wel fijn dat die verkiezingen eraan zitten te komen, Rutte is ook niet compleet achterlijk.
Van voetballers?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het beperkt het aantal beweegmomenten.
Zal allemaal wel meevallen, wij hebben JaapGOAT. Tegen die tijd zijn de kroegen wel weer open.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als die doorgaan. Wat als die Britse variant zich als een olievlek over Nederland verspreidt en er triage plaats gaat vinden volgende maand? Denk je dat ze dan de verkiezingen 'gewoon' door laten gaan?
Voetballersquote:
zijn allemaal maatregelen die weinig zoden aan de dijk zetten en of moeilijk te handhaven zijn, zou me verbazen als ze er ook maar eentje van invoeren vandaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• Avondklok
• Sporten kinderen stoppen
• Minder mensen per m2 in een Supermarkt
• Visiteverbod
• Betaald voetbal stoppen
Dan kan je net zo goed alle industrie in Nederland ook volledig dicht gooien, dat is een aanzienlijk grotere groep.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetballers
Stafpersoneel
Journalisten
Fotografen
Cameramensen
BVO medewerkers
Voor 36 voetbalclubs zijn dat toch wel wat beweegmomentjes.
Wie weet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed alle industrie in Nederland ook volledig dicht gooien, dat is een aanzienlijk grotere groep.
Je druk maken over betaald voetbal of kinderen die met elkaar spelen, behoorlijk onlogisch allemaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn allemaal maatregelen die weinig zoden aan de dijk zetten en of moeilijk te handhaven zijn, zou me verbazen als ze er ook maar eentje van invoeren vandaag.
Het zijn toch miljoenen beweegmomenten die je kunt elimineren zoals we in het voorjaar deden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je druk maken over betaald voetbal of kinderen die met elkaar spelen, behoorlijk onlogisch allemaal.
Nieuw woord geleerd makkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie weet.
Of gewoon triage accepteren als een onvermijdelijk iets.
Oh, jij hebt nog steeds de illusie dat dat resultaten van de lockdown waren. Schattig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn toch miljoenen beweegmomenten die je kunt elimineren zoals we in het voorjaar deden.
Toen waren de resultaten van de lockdown wel een stuk beter dan nu. Of het één te maken heeft met het ander is natuurlijk niet bewezen, maar een gegeven is het wel.
Oh, sorry. Heeft Jaapgoat een andere verklaring afgegeven?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, jij hebt nog steeds de illusie dat dat resultaten van de lockdown waren. Schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |