En dan een jutezak toegestuurd krijgen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Komt wel iets meer bij kijken
Foto's van jezelf uploaden (optioneel), wensen aangeven, maten aangeven, vervolgens kan je nog opties aangeven zoals een online preview (heb ik gedaan), maar je kan ook een chat/telefoongesprek met een stylist doen enzo.
Met die preview kan je nog items weigeren/om laten ruilen. Dat heb ik nu met een spierwitte trui gedaan. Die is bij mij al vies voor ik 'm aan heb
Daarbij doen ze er ook basics in als witte t shirts enzo voor bv onder een overhemd als je daar niks over zegt. Dat soort dingen heb ik gewoon in de kast liggen. Daarbij wilde ik nu geen blazer/colbert, dus als je dat aangeeft krijg je zulke dingen niet.
12 + schoenen. Vallen er een paar weg op de fotoquote:Op maandag 11 januari 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's best goed te doen, zo'n 8 kledingstukken (aangenomen dat ik kan tellen) plus schoenen.
Ok daar ging mijn koffiequote:Op maandag 11 januari 2021 14:51 schreef Lospedrosa het volgende:
En dan e
[..]
En dan een jutezak toegestuurd krijgen.
Aaah, check. Dan is 't helemaal niet absurd duur.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
12 + schoenen. Vallen er een paar weg op de foto
En het zijn gewoon de winkel prijzen als je vergelijkt met google. En de labels hangen er ook gewoon aan
AMSIX problemen?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht even mijn ticket naar Boedapest aan te passen. Maar de KLM-site loopt steeds vast.
Nope, ik doe dit zo'n 1 a 2x per jaar nu. Heb echt 0 zicht op kleren en het hele kleding shoppen boeit me ook totaal niet verder. Dit is ideaalquote:Op maandag 11 januari 2021 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, check. Dan is 't helemaal niet absurd duur.
Wat?quote:
Iets zegt me dat het voor mannen al een wat groter draagvlak heeft.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:53 schreef FranticDJ het volgende:
Deze toko is alleen voor heren thoZalando biedt een soortgelijke service voor vrouwen onder de naam Zalon.
Ik kijk elk jaar een keer bij C&A. Veel goedkoperquote:Op maandag 11 januari 2021 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope, ik doe dit zo'n 1 a 2x per jaar nu. Heb echt 0 zicht op kleren en het hele kleding shoppen boeit me ook totaal niet verder. Dit is ideaal
Ieder z'n dingquote:Op maandag 11 januari 2021 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk elk jaar een keer bij C&A. Veel goedkoper
die laatste is speciaal voor de zeg ik niet kinderen van 3quote:Op maandag 11 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Online enquętes anno 2021![]()
[ afbeelding ]
Anders. Ik identificeer als apache helicopterquote:Op maandag 11 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Lees het nu, enorme brandhaard daar.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
Rutte live?
ohnee alleen GGD vrouwpersoon
Voor de Zwitsers, voor ze ineens tig keer zoveel verzekering moeten betalen omdat ze geboren zijn zonder penis.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die laatste is speciaal voor de zeg ik niet kinderen van 3
Maar of je een penis hebt maakt geen verschil zegt menquote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de Zwitsers, voor ze ineens tig keer zoveel verzekering moeten betalen omdat ze geboren zijn zonder penis.
*Anders, ik zie mezelf als de fysieke belichaming van het universumquote:Op maandag 11 januari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dan was het 'zeg ik lekker niet'quote:Op maandag 11 januari 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die laatste is speciaal voor de zeg ik niet kinderen van 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |