Per outfit geordend?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Kledingpakket opgehaald
Ok dit kan ik zo oplepelen, iemand interesse in het verhaal wat het eerst in me opkomt?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom verzin je nooit eens wat met dieren eigenlijk US? Je kent vast wel iemand die een panter op zijn ranch had, of een boa constrictor die los door de mansion wandelde
nee eigenlijk nietquote:Op maandag 11 januari 2021 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dit kan ik zo oplepelen, iemand interesse in het verhaal wat het eerst in me opkomt?
Carol Baskin heeft ie ook nog gedaanquote:Op maandag 11 januari 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij komt straks met een verhaal dat exotic joe een stiefoom van hem is en dat hij zelf de tijgers nog heeft gevoerd.
hij liever dan ikquote:Op maandag 11 januari 2021 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Carol Baskin heeft ie ook nog gedaan
Dat leek me juist weer exact het type voor iemand anders hier.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ging googlen omdat ik dacht dat het een lekker wijf moest zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat is carole baskin haar manquote:
quote:
Door de serie te kijkenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe moet ik al die shit weten męn
"Doe maar een outfitje"quote:Op maandag 11 januari 2021 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijs is overigens hetzelfde als de laatste keer dat ik bestelde (rond de 750 euro) maar nu veel meer items. Vorige keer had ik een aantal dure stukken (colbert enzo) erin zitten. Nu aangegeven dat ik zulke stukken niet wilde hebben en dat ik meere alledaagse outfits wilde.
Mocht iemand 't willen proberen, heb nog en 30e kortingscode.
Trump is alleen maar bezig met zichzelf. Die gaat echt niet joe gratie verlenen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat Trump hem nog gratie gaat verlenen voor de 20e?
Fok is traagquote:Op maandag 11 januari 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Trump is alleen maar bezig met zichzelf. Die gaat echt niet joe gratie verlenen.
En ligt het aan mij of is fok weer zo traag als haags op een fiets?
haha die was grappig.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg wel een hele vieze smaak in mijn mond van die serie maar toch ademloos uitgekeken, steeds als je denkt dat er geen gekkere mensen bestaan komt er een nog veel gekkere langs, die parenclubgast met zijn vieze wijf
Komt wel iets meer bij kijkenquote:
Da's best goed te doen, zo'n 8 kledingstukken (aangenomen dat ik kan tellen) plus schoenen.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijs is overigens hetzelfde als de laatste keer dat ik bestelde (rond de 750 euro) maar nu veel meer items. Vorige keer had ik een aantal dure stukken (colbert enzo) erin zitten. Nu aangegeven dat ik zulke stukken niet wilde hebben en dat ik meere alledaagse outfits wilde.
Mocht iemand 't willen proberen, heb nog en 30e kortingscode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |