Ik hoorde van het iemand die bij het kruidvat werkt dat gezinnen het Kruidvat nu als uitje gebruiken, rondlopen, neuzen en met een pakje paracetamol weer naar buiten gaan. Maar omdat hun met 4 man binnen zijn moeten andere mensen weer wachtenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Net boodschappen gedaan, normaal zitten kinderen op school nu niet.. dus neemt mama de kids mee om boodschappen te doen
Nou de een was nog vervelender dan de andere
welke?quote:
Die si weer gevonden, liep gewoon op straatquote:
Jezus, dan spoor je als gezin toch ook niet koekoekquote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde van het iemand die bij het kruidvat werkt dat gezinnen het Kruidvat nu als uitje gebruiken, rondlopen, neuzen en met een pakje paracetamol weer naar buiten gaan. Maar omdat hun met 4 man binnen zijn moeten andere mensen weer wachten
Kunnen ze die mensen toch op aanspreken?! Leipigheid.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde van het iemand die bij het kruidvat werkt dat gezinnen het Kruidvat nu als uitje gebruiken, rondlopen, neuzen en met een pakje paracetamol weer naar buiten gaan. Maar omdat hun met 4 man binnen zijn moeten andere mensen weer wachten
idiotenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tsja, als niet met de kids naar de action en xenos kan dan moet je maar naar het kruidvatquote:Op maandag 11 januari 2021 14:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jezus, dan spoor je als gezin toch ook niet koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |