Ja, we proberen mazaru even een hart onder de riem te steken. Hoewel dat met onze kiespijnverhalen misschien niet helemaal lukt.quote:
Zoveel zijn er toch niet?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, we proberen mazaru even een hart onder de riem te steken. Hoewel dat met onze kiespijnverhalen misschien niet helemaal lukt.
Dan mis je het een en ander.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:54 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Wel als je tussendoor aan het lurken bent.
Waar gaan we het over hebbenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja, ja... genoeg over de tandarts.![]()
quote:
Die overleden mevrouw met nul uitzicht?quote:
Haiquote:
quote:
Daar hebben we het al over gehad.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die overleden mevrouw met nul uitzicht?
Of het weer natuurlijk..
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die overleden mevrouw met nul uitzicht?
Of het weer natuurlijk..
Ik denk dat heel veel dit met jou delenquote:Op maandag 11 januari 2021 13:03 schreef Straatverlichting het volgende:
Voor de duidelijkheid.: heb geen gaatjes.
En heb een bloed-tyfus-tering hekel aan de tandarts.![]()
Er zijn maar weinigen die voor de lol naar de tandarts gaanquote:Op maandag 11 januari 2021 13:03 schreef Straatverlichting het volgende:
Begrijpelijk. Mijn hele familie heeft extreme tandartsangst. Ik ben de enige die er nog naartoe gaatquote:Op maandag 11 januari 2021 13:03 schreef Straatverlichting het volgende:
Hey Straat.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:55 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja, ja... genoeg over de tandarts.![]()
Ik denk niemandquote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn maar weinigen die voor de lol naar de tandarts gaan
Zo erg, wij gaan er niet graag naar toe maar bang is alleen 1 dochterquote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn hele familie heeft extreme tandartsangst. Ik ben de enige die er nog naartoe gaat
Als je het uitstelt bekoop je het later.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn hele familie heeft extreme tandartsangst. Ik ben de enige die er nog naartoe gaat
quote:
Weet je dat ik wilde posten, maar dacht laat ik het netjes houdenquote:Op maandag 11 januari 2021 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Tenzij je achteraf laat trekken door de tandartsassistente
Met geen stok krijg je ze er naartoe. Zelfs niet als ze last hebben. Ik ben dan ook de enige die nog alle tanden en kiezen heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo erg, wij gaan er niet graag naar toe maar bang is alleen 1 dochter
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je dat ik wilde posten, maar dacht laat ik het netjes houden
Hey FF!!quote:
I aprove this messagequote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn maar weinigen die voor de lol naar de tandarts gaan
Beetje stout geweest.Maar het is opgelost.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hey FF!!
Ja ff lunch break. Stukkie lopen zo ook.
Jij dan? Met je ban?Wat nou weer uitgevroten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |