abonnement Unibet Coolblue
pi_197399027
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]


[..]

Enkele ongeregeldheden (Seattle dus ja), terwijl in de meeste steden de demonstratie vreedzaam verliep.

Maar nogmaals: Niet de kern/bedoeling/opzet van een BLM-demonstratie.
Zelfde plek en tijdstip.
Net als voetbal-hooligans.

Bij het Capitool was dit na een oproep van Trump luidende: "Ga naar het Capitool".
Geheel in lijn van de organisator van de Trump-demonstratie.
Oke dan weet je misschien gewoon nog niet wat er in Seattle precies is gebeurd. Dat was geen demonstratie tussen de demonstraties maar een bezetting van het stadscentrum en het verdrijven van de overheid. Zoals ik al zei: een ondermijning van ongeveer hetzelfde niveau als het capitool bestormen.
pi_197399044
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 08:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die John Sullivan is nou niet echt een Trump supporter (eerder ACAB/BLM/Antifa), maar volgens zeggen alleen daar om het e.e.a. te documenteren. Niettemin was hij ook in het gebouw en zelfs vlakbij het fatale schot.

Ik mag toch wel verwachten dat hij dezelfde 'straf' gaat krijgen als zijn mede overtreders.
Nouja dat bewijst eigenlijk mijn punt, dat het prima kan zijn dat er ook niet trumpers tussen zaten. Er waren ook de nodige journalisten
pi_197399124
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 22:56 schreef ems. het volgende:
Sowieso. Een fucking vlag zwaaien bij een bijeenkomst als 'patriotisme' en 'trots' zien. :') Dan ben je ook wel echt een bloemkool.
En dan ook nog de vlag van de vijand van je land in het geval van die Trump-gekkies.
pi_197399454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En dan ook nog de vlag van de vijand van je land in het geval van die Trump-gekkies.
Het klopt wel allemaal in het discours van deze mensen. Maar dat wordt over en weer niet meer begrepen en dat is zorgelijk
pi_197399478
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Oke dan weet je misschien gewoon nog niet wat er in Seattle precies is gebeurd. Dat was geen demonstratie tussen de demonstraties maar een bezetting van het stadscentrum en het verdrijven van de overheid. Zoals ik al zei: een ondermijning van ongeveer hetzelfde niveau als het capitool bestormen.
Nog steeds geen bewijs dat dit door BLM/Antifa was geïnitieerd.
Zelfde plek, zelfde tijdstip. Toeval dus.
In tegenstelling tot:
Trump die zijn aanhangers oproept om naar het Capitool te gaan.
De Trump aanhangers gehoorzamen met al hun vlaggen en Trump-shirts hun Leider.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197399496
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het klopt wel allemaal in het discours van deze mensen. Maar dat wordt over en weer niet meer begrepen en dat is zorgelijk
Dat op zich vind ik niet zo zorgelijk. Ik vind het zorgerlijker dat mensen hun geschiedenis zo slecht kennen, of kennelijk nog staan achter dat wat de confederatie was.
pi_197399679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nog steeds geen bewijs dat dit door BLM/Antifa was geïnitieerd.
Zelfde plek, zelfde tijdstip. Toeval dus.
In tegenstelling tot:
Trump die zijn aanhangers oproept om naar het Capitool te gaan.
De Trump aanhangers gehoorzamen met al hun vlaggen en Trump-shirts hun Leider.


Puur toeval. Niks te maken met blm



[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 10:00:05 ]
pi_197400057
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Dat op zich vind ik niet zo zorgelijk. Ik vind het zorgerlijker dat mensen hun geschiedenis zo slecht kennen, of kennelijk nog staan achter dat wat de confederatie was.
Het is vaak uit stoerdoenerij.
Ik acht de cowboys van "Dukes of Hazard" ook niet racistisch.
En ook niet "Lynyrd Skynyrd". Je kunt wel bij "Sweet home Alabama" horen dat ze "lak" hebben aan die noordelingen (intellectuele elite zoals Niel Young). Van die betweters die de "Southern man" de les lezen.
Opvallend is dat de "wel of niet Trump-aanhanger" nauwelijks nog een kwestie is van "noord zuid".
Texas is bijna een swing-state. Veel democraten in Austin en Dallas en in het diepe zuiden langs de rivier. Massale Trump-aanhang in het noorden van Texas. Verder veel Trump in West-Virginia en eigenlijk alles wat platteland is (Noord of Zuid, maakt niet uit).
De Confederate flag zag je ook bij de boeren-protesten in NL.
Slaat natuurlijk ook nergens op. Net als die "D666" vlag en grafkisten en sexistische leuzen over Carola Schouten.
Eindconclusie: Minderwaardigheidscomplex van gefrustreerde plattelanders en Rednecks.
Zonder enige concrete mening over CO2 of "Natura 2000 gebieden" in het geval van Nederland.
En mbt de VS lijkt het me niet veel anders.
Rechts-populistische "meningen" zijn ook vaak ongefundeerd, gewoon onderbuik-frustraties.
Maarten van Rossem kan het vaak goed verwoorden "Lees je toch eens in!" voordat je wat roept.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197400235
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Puur toeval. Niks te maken met blm

[ afbeelding ]
Ik zie een tentenkamp.
Verkoop van prullaria. Wellicht geen verkoopvergunning, dat dan weer niet.
Wellicht Niet in overeenstemming met het bestemmingsplan.
Creatieve borden.
"Welcome to Chop" "Please enjoy your stay".
Een Joods/Hebreeuwse tekst. Niet zo'n Auschwitz-kreet of 9MWE antisemitische teksten.
Een beetje Woodstock 2020. Waar is het geweld en de plunderingen in combinatie met BLM-shirts en waar wordt door de organisatoren opgeroepen tot "ga naar de winkels"!
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197400499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zie een tentenkamp.
Verkoop van prullaria. Wellicht geen verkoopvergunning, dat dan weer niet.
Wellicht Niet in overeenstemming met het bestemmingsplan.
Creatieve borden.
"Welcome to Chop" "Please enjoy your stay".
Een Joods/Hebreeuwse tekst. Niet zo'n Auschwitz-kreet of 9MWE antisemitische teksten.
Een beetje Woodstock 2020. Waar is het geweld en de plunderingen in combinatie met BLM-shirts en waar wordt door de organisatoren opgeroepen tot "ga naar de winkels"!
Woodstock 2020 :')

Er zijn daar doden gevallen en ze hebben de overheid langere tijd verjaagd uit een stadscentrum. Ik blijf niet herhalen dat dit een ondermijning is van min of meer hetzelfde niveau als de bestorming van het capitool.

Verder dit voldoende om blm aan rellen te koppelen of wil je een ondertekende verklaring van Akwasi?

pi_197400530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zie een tentenkamp.
Verkoop van prullaria. Wellicht geen verkoopvergunning, dat dan weer niet.
Wellicht Niet in overeenstemming met het bestemmingsplan.
Creatieve borden.
"Welcome to Chop" "Please enjoy your stay".
Een Joods/Hebreeuwse tekst. Niet zo'n Auschwitz-kreet of 9MWE antisemitische teksten.
Een beetje Woodstock 2020. Waar is het geweld en de plunderingen in combinatie met BLM-shirts en waar wordt door de organisatoren opgeroepen tot "ga naar de winkels"!
Kom op zeg, je bent uitzonderlijk slecht geinformeerd als je dit echt denkt.
pi_197400562
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Woodstock 2020 :')

Er zijn daar doden gevallen en ze hebben de overheid langere tijd verjaagd uit een stadscentrum. Ik blijf niet herhalen dat dit een ondermijning is van min of meer hetzelfde niveau als de bestorming van het capitool.

Verder dit voldoende om blm aan rellen te koppelen of wil je een ondertekende verklaring van Akwasi?

[ afbeelding ]
Ik zie één persoon bij deze vlammenzee. Ik zie geen BLM-kenmerk.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197400581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Kom op zeg, je bent uitzonderlijk slecht geinformeerd als je dit echt denkt.
Waar klopt mijn analyse dan niet. Ik beschrijf gewoon wat ik op de foto's zie.
En ik beschrijf wat ik op de beelden zag van de bestorming van het Capitool.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197400620
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zie één persoon bij deze vlammenzee. Ik zie geen BLM-kenmerk.
Mijn conclusie is dat je gewoon niet weet waar je het over hebt. Als je in die foto geen BLM kenmerk ziet en Seattle bagatelliseert naar Woodstock. Eerst nog even wat inlezen zou mijn advies zijn.

Toch heb ik sterk de indruk dat je dit alles wel weet, maar er niet van wil weten.

In beide gevallen zijn we uitgesproken.
pi_197400957
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 09:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nog steeds geen bewijs dat dit door BLM/Antifa was geïnitieerd.
Zelfde plek, zelfde tijdstip. Toeval dus.
In tegenstelling tot:
Trump die zijn aanhangers oproept om naar het Capitool te gaan.
De Trump aanhangers gehoorzamen met al hun vlaggen en Trump-shirts hun Leider.
Je vergeet met speren, messen, vuurwapens en pijpbommen. Want die hadden ze ook bij zich. Alleen kwamen ze er niet toe om die te gebruiken. Maar dat was maar een kwestie van tijd geweest, als de situatie verder was geëscaleerd.
  donderdag 14 januari 2021 @ 11:06:29 #266
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197400985
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waar klopt mijn analyse dan niet. Ik beschrijf gewoon wat ik op de foto's zie.
En ik beschrijf wat ik op de beelden zag van de bestorming van het Capitool.
:|W
pi_197401013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zie één persoon bij deze vlammenzee. Ik zie geen BLM-kenmerk.
Opgeheven vuist. Black Power fist. Ken je dat niet? Zoek maar even op.
pi_197401044
Weten we hier al dat Trump zijn 2e impeachment officieel te pakken heeft?

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-55656385

Er is al een supergrote Wiki pagina. :o

https://en.wikipedia.org/wiki/Second_impeachment_of_Donald_Trump

De man vond blijkbaar dat Amerika nog niet genoeg verdeeld was, en wilde tot het bot snijden. Niet alleen het volk verdelen, maar zelfs de regering.

[ Bericht 41% gewijzigd door RetepV op 14-01-2021 11:14:36 ]
pi_197401243
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Woodstock 2020 :')

Er zijn daar doden gevallen en ze hebben de overheid langere tijd verjaagd uit een stadscentrum. Ik blijf niet herhalen dat dit een ondermijning is van min of meer hetzelfde niveau als de bestorming van het capitool.

Verder dit voldoende om blm aan rellen te koppelen of wil je een ondertekende verklaring van Akwasi?

[ afbeelding ]
Ik snap de discussie niet. Het is duidelijk dat dit geen Woodstock was en dat er weinig vreedzaam is aan de BLM protesten.

Tegelijkertijd is het GEEN aanval op de democratie zoals dat wat er bij het Capitool gebeurde.

Ik snap best dat beide kampen hier met oogkleppen op hun eigen statements blijven herhalen (tot in den treuren) maar misschien kunnen we daar beter mee kappen.

Aan beide kanten van het spectrum gaat het gewoon gruwelijk verkeerd,maar een aanval op de Senaat is absoluut een dieptepunt in de recente politieke geschiedenis.
pi_197401256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:05 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je vergeet met speren, messen, vuurwapens en pijpbommen. Want die hadden ze ook bij zich. Alleen kwamen ze er niet toe om die te gebruiken. Maar dat was maar een kwestie van tijd geweest, als de situatie verder was geëscaleerd.
Heb je foto's / filmfragmenten waaruit blijkt dat deelnemers van BLM-demonstraties (die BLM kleding dragen) in het bezit zijn van speren, messen, vuurwapens en pijpbommen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_197401266
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 10:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zie één persoon bij deze vlammenzee. Ik zie geen BLM-kenmerk.
Als je de opgeheven vuist, de BLM variant van de Hitler groet, niet ziet, zou ik dat enorme bord voor je kop eens een keer weghalen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 januari 2021 @ 11:23:16 #272
426493 crew  PippenScottie
pi_197401310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je de opgeheven vuist, de BLM variant van de Hitler groet, niet ziet, zou ik dat enorme bord voor je kop eens een keer weghalen.
Heeft je vriendin je verlaten voor een zwarte man? Of ben je gewoon ziek in je hoofd?

Wat een belachelijke vergelijking zeg. Ga je diep schamen
pi_197401318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je de opgeheven vuist, de BLM variant van de Hitler groet, niet ziet, zou ik dat enorme bord voor je kop eens een keer weghalen.
Dus als ik een Hitlergroet breng voor een vrolijke bloemenweide met vlindertjes, dan is dat een vredelievend gebaar?

Dat deze man een gebaar uitbrengt voor een vlammenzee, wil niet zeggen dat de hele beweging die fik ondersteunt natuurlijk.

Net als dat niet iedere Trump-stemmer de Senaat wil bezetten. Extreme idioten zijn er aan beide kanten van het spectrum.
pi_197401319
Gaat hier nou alweer over BLM?

Trump-aanhangers dreigen met grootschalige (en gewapende) demonstraties in de hoofdsteden van alle staten, evenals Washington DC, en in deze reeks blijft men dooremmeren over BLM.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197401323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 11:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Heb je foto's / filmfragmenten waaruit blijkt dat deelnemers van BLM-demonstraties (die BLM kleding dragen) in het bezit zijn van speren, messen, vuurwapens en pijpbommen.
Lees even wat nieuwsberichten ofzo, in plaats van mij alles voor je te laten voorkauwen. Doe zelf eens iets.

Daarnaast reageerde ik op:

quote:
Trump die zijn aanhangers oproept om naar het Capitool te gaan.
De Trump aanhangers gehoorzamen met al hun vlaggen en Trump-shirts hun Leider.
Wat ik ook gequote had.

Als je zo getriggerd bent op BLM, open dan je eigen topic. Hier gaat het over Trump en zijn aanhangers. :W

[ Bericht 10% gewijzigd door RetepV op 14-01-2021 11:28:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')