Ze flirt wel met de extreem-linkse woke kant, meer dan Biden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zowel Harris als Biden bevinden zich rechts van de het midden binnen de Democratische partij. Dat Harris 'extreem-links' zou zijn is een Republikeinse leugen.
Dat Biden rechtser is dan Harris maakt Harris nog niet 'woke-links'.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze flirt wel met de extreem-linkse woke kant, meer dan Biden.
Nee, dat doet ze zelf inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Biden rechtser is dan Harris maakt Harris nog niet 'woke-links'.
Ik denk dat veel democraten (achterban) dit ook een gevaarlijke ontwikkeling vinden om dit soort spelletjes te spelen en het liefst een normaal afscheid van Trump willen en geen heksenjacht.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zowel Harris als Biden bevinden zich rechts van de het midden binnen de Democratische partij. Dat Harris 'extreem-links' zou zijn is een Republikeinse leugen.
Harris is rechtser dan Mark Rutte. Het is allemaal zo moeilijk te snappen dat de hele Amerikaanse politiek rechts is, met een kleine uitzondering in het uiterste hoekje van de democratische partij.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een normaal afscheid kan niet meer, en dat heeft Trump zelf gedaan door zo gestoord en gevaarlijk te lopen blaten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:08 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik denk dat veel democraten (achterban) dit ook een gevaarlijke ontwikkeling vinden om dit soort spelletjes te spelen en het liefst een normaal afscheid van Trump willen en geen heksenjacht.
Echt niet. Die verschillende stromingen in de partijen zijn er altijd al geweest. Iedere club binnen de partij weet dat de grootste kans om ooit een president te leveren binnen de partij is. Onafhankelijke kandidaten of kandidaten van andere partijen zijn er altijd, maar die komen nooit in de buurt van een verkiezing tot president. Veel Amerikaanse kiezers zijn namelijk partijtrouw. Die groep is te groot om te doorbreken door een derde partij.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:54 schreef Homey het volgende:
Wat ik zie is het uiteenvallen van het twee partijen systeem. Je krijgt fragmentatie. Bij de Republikeinen zie je een schisma tussen pro Trump en anti Trump, en later bij de Democraten krijg je een schisma tussen woke links (Kamala) en link-midden (Biden). Aangezien de Democraten nu alles hebben gewonnen zal het nog wel even rustig blijven in die partij, maar die splitsing ga je wel krijgen.
Een normaal afscheid geloof je het zelf nog, nadat trump geen president meer is zal een storm aan civiele zaken tegen hem en zijn bedrijven losbarsten. Er is bloed geroken door de iedereen die door trump bedonderd en bedrogen is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:08 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Ik denk dat veel democraten (achterban) dit ook een gevaarlijke ontwikkeling vinden om dit soort spelletjes te spelen en het liefst een normaal afscheid van Trump willen en geen heksenjacht.
Het is duidelijk dat je weinig kennis hebt van de Amerikaanse politiek. Harris is helemaal geen woke links. Dat zijn eerder groep AOC en Ilhan Omar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:54 schreef Homey het volgende:
Wat ik zie is het uiteenvallen van het twee partijen systeem. Je krijgt fragmentatie. Bij de Republikeinen zie je een schisma tussen pro Trump en anti Trump, en later bij de Democraten krijg je een schisma tussen woke links (Kamala) en link-midden (Biden). Aangezien de Democraten nu alles hebben gewonnen zal het nog wel even rustig blijven in die partij, maar die splitsing ga je wel krijgen.
Ja maar, ze is een donkere vrouw aan de top. Dan MOET ze wel woke links zijn!quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:23 schreef Lariekoek11 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je weinig kennis hebt van de Amerikaanse politiek. Harris is helemaal geen woke links. Dat zijn eerder groep AOC en Ilhan Omar.
Of het is gewoon gebaseerd op uitspraken van haarzelf.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja maar, ze is een donkere vrouw aan de top. Dan MOET ze wel woke links zijn!
Anders valt het wereldbeeld in duigen, natuurlijk.
Dan ben ik super benieuwd naar die interviews.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Of het is gewoon gebaseerd op uitspraken van haarzelf.
Dit voorzagen diverse Amerikaanse bronnen al ver voor je in het koffiedik keek. Je volgt het nieuws goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 11:54 schreef Homey het volgende:
Welke uitspraken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Of het is gewoon gebaseerd op uitspraken van haarzelf.
Haha, een normaal afscheid.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:08 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze haarscherpe analyse van de bestorming van het Capitool, Hans.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:15 schreef Homey het volgende:
De linkse partijen in Nederland kijken vol bewondering naar de Democraten in Amerika. Met name voor D66 kopieert plakt alles van hun 'grote broer' in Amerika.
Toch zie ik 1 groot verschil: bij de Democraten is nationalisme bon ton. Bij hun rallies zie je overal de Amerikaanse vlag en kan je gewoon zeggen dat je een trotse Amerikaan bent. Dat is bij de bijeenkomsten, pre-covid uiteraard, bij D66 heel anders. Geen Nederlandse vlag, en trots tonen op Nederland is foute boel.
Het wachten is op Kaagcare.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bedankt voor deze haarscherpe analyse van de bestorming van het Capitool, Hans.
ze zijn allemaal verlamd van angstquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:24 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Toch bizarre beelden zo, slapende militairen in het Capitool![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |