Ik heb het niet zo op snacks.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat US een eigen snack ontwikkeld heeft en dat die binnenkort op de markt komt.
onderwater leren ademen. verstandig.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hing half met m'n gezicht in het chloorwater, leek me beter.
De fantastico crossa.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik denk dat US een eigen snack ontwikkeld heeft en dat die binnenkort op de markt komt.
Het kan ook allemaal waar zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager had dus niks door he. Terwijl hij dichterbij was en met haar heeft gesproken. Of hij liegt of ik ben een viespeuk of ze stond net in een andere hoek voor hem.
misschien was dat wel de reden dat hij met haar ging pratenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:35 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager had dus niks door he. Terwijl hij dichterbij was en met haar heeft gesproken. Of hij liegt of ik ben een viespeuk of ze stond net in een andere hoek voor hem.
quote:
Dit lijkt me dan weer serieus vet, zo'n pin-up kalender met oude uitgezakte vrouwen waarop af en toe pure horror te zien is.quote:
Viespeuk ben ik sowieso, maar niet wat dat betreftquote:Op maandag 11 januari 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het kan ook allemaal waar zijn.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Binnenkort komt hier in deze KSC een post te staan waar iedereen stijl van achterover slaat![]()
Daar mag iedereen me aan houden
Ik laat jullie nooit in de steekquote:Op maandag 11 januari 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Je gaat ons toch niet verlaten?
Gelukkig. Ik ben dan geen burgemeester meer, maar ik wil deze disfunctionele familie wel bij elkaar houdenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat jullie nooit in de steek
hue hue huequote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is even druk op de bank.
Eensquote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
We hebben elkaar door 2020 heen geholpen, dat is grootser dan het lijkt, wel kunnen wel eens schamper doen over Fok! en Fokkers maar daar zit echt wel onbetaalbare schoonheid in verstopt hoor.
Even testen of de banken lunchbestendig zijn.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meet organiseren en elkaar dan zo debiel en raar vinden dat de hele SC meteen dood is.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
We hebben elkaar door 2020 heen geholpen, dat is grootser dan het lijkt, wel kunnen wel eens schamper doen over Fok! en Fokkers maar daar zit echt wel onbetaalbare schoonheid in verstopt hoor.
keihard aan het testen!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welnee, spontaan perfecte stelletjes en gouden vriendschappen voor 't levenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meet organiseren en elkaar dan zo debiel en raar vinden dat de hele SC meteen dood is.
Ik hoop dat haar nieuwe collega’s geen tomatensoep hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even testen of de banken lunchbestendig zijn.
Die is een sniper aan het charteren om die nieuwe mooiboi om te laten leggen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK is wss een nieuwe bank aan het kopen.d
Ik denk niet dat Badr daar z'n banken koopt.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is een sniper aan het charteren om die nieuwe mooiboi om te laten leggen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee, spontaan perfecte stelletjes en gouden vriendschappen voor 't leven
Misschien die thaise pooier met dat kippenhok welquote:Op maandag 11 januari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Badr daar z'n banken koopt.
Nee, nee, die Thaise rastadude.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Badr daar z'n banken koopt.
Forse verzendkosten.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien die thaise pooier met dat kippenhok wel
Binnen een paar maanden staat ze zenuwachtig koekjes te verkruimelen op Schiphol met een koffer vol drugs richting Thailand.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien die thaise pooier met dat kippenhok wel
Met bitterbolletjes?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden staat ze zenuwachtig koekjes te verkruimelen op Schiphol met een koffer vol drugs richting Thailand.
drugs in bitterballenquote:
treehouse masters?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wel eens een programma gezien waarin ze echt de meest waanzinnige boomhutten bouwden
Nee het was te donker toen ik er eenmaal was maar om je een idee te geven, dat is Rob de Boomhuttenbouwer <-------quote:Op maandag 11 januari 2021 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
US had je nog pics van die boomhut? Ik had er hoge verwachtingen van.
Ja dat is die kerel, google maar eens, heb ik nog wel mooie verhalen van ookquote:Op maandag 11 januari 2021 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
Wel eens een programma gezien waarin ze echt de meest waanzinnige boomhutten bouwden
Even wachten nog:quote:Op maandag 11 januari 2021 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Binnenkort komt hier in deze KSC een post te staan waar iedereen stijl van achterover slaat![]()
Daar mag iedereen me aan houden
Wat een lullebijter zegquote:Op maandag 11 januari 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Pakket wordt na een week rondzwerven bezorgd, bezorger belt aan maar wacht niet tot ik open doe en mag morgen terugkomen.
ben je goed mee.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Pakket wordt na een week rondzwerven bezorgd, bezorger belt aan maar wacht niet tot ik open doe en mag morgen terugkomen.
Weet niet of het dezelfde kerel is, wel hetzelfde idee inderdaad. Maar was volgens mij een Amerikaans programma. Er bestaan meer boomhuttenbouwerdhelden op deze wereld.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is die kerel, google maar eens, heb ik nog wel mooie verhalen van ook
Oh handig.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:58 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |