Ex had een ex die een enorme slappe lange zak had, liet ze me foto's van zien, dat had dan wel niet gehoeven maar ik snapte daarna wel waarom ze me af en toe zwoel aan zat te starenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Complimenten over ballen. Uhuh. Geloofwaardig.
Echt, daar vind ik serieus geen zak aan.
Je wil zeggen dat er posts van US zijn die wel geloofwaardig zijn?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Complimenten over ballen. Uhuh. Geloofwaardig.
Echt, daar vind ik serieus geen zak aan.
Ik let er gewoon nooit op.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar doe ik niet moeilijk over. Hoef ze alleen niet de hele dag te zien
Als een vrouw foto's laat zien van andermans zak zou ik me toch wel ernstig zorgen gaan maken over haar geestelijke gesteldheid.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex had een ex die een enorme slappe lange zak had, liet ze me foto's van zien, dat had dan wel niet gehoeven maar ik snapte daarna wel waarom ze me af en toe zwoel aan zat te staren
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex had een ex die een enorme slappe lange zak had, liet ze me foto's van zien, dat had dan wel niet gehoeven maar ik snapte daarna wel waarom ze me af en toe zwoel aan zat te staren
Donald Ducken?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je hele dagen aan het Donald Ducken tegenwoordig?
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als een vrouw foto's laat zien van andermans zak zou ik me toch wel ernstig zorgen gaan maken over haar geestelijke gesteldheid.
Dit is correct.quote:
Ach, het is allemaal hypothetisch. De komende jaren zie ik me geen hond aanschaffen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik let er gewoon nooit op.![]()
Ja, of het beest in kwestie moet z'n reet in m'n gezicht duwen (katten), maar verder?
Godversquote:Op maandag 11 januari 2021 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wel een overhemd aan, maar geen broek.
Ik heb pauze, delen van US z'n posts aannemen als waarheid (dat 'ie wel eens een raar wicht gedate heeft ofzo) houdt de boel interessant.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb pauze, delen van US z'n posts aannemen als waarheid (dat 'ie wel eens een raar wicht gedate heeft ofzo) houdt de boel interessant.
Is die bovenop je gekropen ooit?quote:
Afgelopen zomer waren we in een buiten zwembad (openbaar) en zo’n heel oud mannetje ging met het trapje het water in.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me destijds wel, gaf wel een paar weken leuke gespreksstof en ik heb ze zelf serieus bijna compleet aan tomatenpuree gereden toen ze haar hondje aan het uitlaten wasquote:Op maandag 11 januari 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is die bovenop je gekropen ooit?
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afgelopen zomer waren we in een buiten zwembad (openbaar) en zo’n heel oud mannetje ging met het trapje het water in.
Die had zo’n lange zwembroek aan en zijn balzak hing nog uit de broekspijp (zeker 30cm lager)
Tikte mijn vriendin aan en die begon iets te kolkhalsen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Afgelopen zomer waren we in een buiten zwembad (openbaar) en zo’n heel oud mannetje ging met het trapje het water in.
Die had zo’n lange zwembroek aan en zijn balzak hing nog uit de broekspijp (zeker 30cm lager)
Make Holland Great Again!quote:Op maandag 11 januari 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag heb ik echt teveel focus op mijn werk.
Is Bitterbal nog gesignaleerd?
Deze ga ik op zich al noterenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Binnenkort komt hier in deze KSC een post te staan waar iedereen stijl van achterover slaat![]()
Daar mag iedereen me aan houden
Ze had het waarschijnlijk niet onthouden vanwege de alcohol.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Als ik haar geraakt had was mijn leven wel over geweest, soms schiet dat nog wel eens door mijn hoofd heen
Paar jaar terug in Frankrijk, hadden we een eigen zwembadje. Kwam een buurvrouw even langs, die stond aan het water. Oud vel, 60+, verlederd, gerimpeld. Ik en m'n zwager waren in het water.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh wat domquote:Op maandag 11 januari 2021 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
al is het maar om de spelfout
misschien gaat ie ook nog wel even dwijlen met @:bitterbal
Dat moet hij makkelijk kunnen nadat hij net een nieuwe auto van anderhalve ton heeft gekochtquote:Op maandag 11 januari 2021 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Maar waar we natuurlijk steil van achterover gaan slaan is dat die zelfbenoemde rijke tata de resterende 15k aan fok gaat betalen
Dat had al veel eerder gekund natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
Maar waar we natuurlijk steil van achterover gaan slaan is dat die zelfbenoemde rijke tata de resterende 15k aan fok gaat betalen
Van die collega weet ik dan dat ze iedere tien minuten een ander humeur heeft, compleet ook met andere principes, moraal en EQ maar het basistandje is toch wel zwaarmoedig.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze had het waarschijnlijk niet onthouden vanwege de alcohol.
Mooi poesje?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar terug in Frankrijk, hadden we een eigen zwembadje. Kwam een buurvrouw even langs, die stond aan het water. Oud vel, 60+, verlederd, gerimpeld. Ik en m'n zwager waren in het water.
Ze droeg een kort rokje. En geen ondergoed.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ook eens in de trein, zat een oudere dame tegenover me. Paar pubers verderop zaten een beetje te gniffelen, lette er verder niet op. Kijk ik op van m'n boek en ik denk ineens, zie ik nou een tepel? Had de vrouw tegenover me zo'n wikkelbloesje aan, die aan één kant was afgezakt want ze was nogal dun, en ze droeg geen bh. Dus ik zat zo tegen een tiet met een flinke donkere tepel aan te kijken. Dus ik heb die vrouw daar even op gewezen, ze deed haar bloesje goed en had er verder schijt van, bedankte me en verder niet blozen of wat dan ook.
Dat zou pas stijl zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 12:30 schreef FranticDJ het volgende:
kon je het ruiken dan?quote:
Niet echt relatie-materiaal.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die collega weet ik dan dat ze iedere tien minuten een ander humeur heeft, compleet ook met andere principes, moraal en EQ maar het basistandje is toch wel zwaarmoedig.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:31 schreef CherryLips het volgende:
Ook eens in de trein, zat een oudere dame tegenover me. Paar pubers verderop zaten een beetje te gniffelen, lette er verder niet op. Kijk ik op van m'n boek en ik denk ineens, zie ik nou een tepel? Had de vrouw tegenover me zo'n wikkelbloesje aan, die aan één kant was afgezakt want ze was nogal dun, en ze droeg geen bh. Dus ik zat zo tegen een tiet met een flinke donkere tepel aan te kijken. Dus ik heb die vrouw daar even op gewezen, ze deed haar bloesje goed en had er verder schijt van, bedankte me en verder niet blozen of wat dan ook.
Een grauwig geheel?quote:
Yeps, onbehandeld ook want dat durft ze niet of vind ze zelf niet nodig.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt relatie-materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |