Nooit een hond gehad dus?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor kinderachtig geleuter (huehuehue) met je "lippenstift". Ik snapte 'm serieus niet.
Kun je zo zelf doen met een scalpel.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paste een keertje op de cavia van een vriendin, was een beertje met echt enorme ballen. Ik vroeg me af of dat wel normaal was of dat ie daar geen gezwel had zitten ofzo. Maar dat hoorde zoIk heb alleen maar gecastreerd vee dus ik wist niet hoe het eruit hoorde te zien.
komt omdat net als met lippenstift hij het graag tegen z'n lippen zetquote:Op maandag 11 januari 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor kinderachtig geleuter (huehuehue) met je "lippenstift". Ik snapte 'm serieus niet.
Zo zonder verdoving of warmtelamp of zuurstof. Oké.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je zo zelf doen met een scalpel.
Zou me ook al meteen opvallen jaquote:Op maandag 11 januari 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paste een keertje op de cavia van een vriendin, was een beertje met echt enorme ballen. Ik vroeg me af of dat wel normaal was of dat ie daar geen gezwel had zitten ofzo. Maar dat hoorde zoIk heb alleen maar gecastreerd vee dus ik wist niet hoe het eruit hoorde te zien.
@bitterbal pik je dit?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoort bij Nederland toch ook, dadelijk verworden we tot Mediterrane types zonder ruggengraat
Neen. Allergisch voor alles, jeweetz.quote:
Weer wat geleerd. Al blijf ik het domme benamingen vinden.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft te maken met de vorm van een honden penor
net zoals een varken een kurkentrekker heeft
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt omdat net als met lippenstift hij het graag tegen z'n lippen zet
Frantic en IJS vinden dit heeeeeel erg leuke humorquote:Op maandag 11 januari 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt omdat net als met lippenstift hij het graag tegen z'n lippen zet
Daarom wil ik ook een hond met een vacht. Anders kijk je de hele dag tegen dat klokkenspel aan.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me ook al meteen opvallen ja
Hoe meer jij er over mekkert, hoe leuker het wordt.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frantic en IJS vinden dit heeeeeel erg leuke humor
Gewoon sowieso teefje nemen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een hond met een vacht. Anders kijk je de hele dag tegen dat klokkenspel aan.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook een hond met een vacht. Anders kijk je de hele dag tegen dat klokkenspel aan.
waar is die wandelende frituurkraam eigenlijk?quote:
Ja precies, keer op de bank zitten twijfelen of ik een vrouw al bij haar borsten kon pakken voor de eerste keer maar haar hond met zichtbare enorme ballen lag naast haar, heb ik nog maar een wijntje gepaktquote:Op maandag 11 januari 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon hakkie takkie.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar word ik niet vrolijk van
heeft ook gewoon een vacht hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar word ik niet vrolijk van
Ja, daar was onze kat ook sterk inquote:Op maandag 11 januari 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon sowieso teefje nemen.
Maar die van ons had een hoge staart dus dan zat je tegen die reet aan te kijken.
Vind ik bij katten ook altijd zo onsmakelijk. Die duwen hem dan nog even extra in je gezicht.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan voel je alleen een onverwachte verrassing als ze op je hand of knie komen zitten
Dagje vrij denk ik en bezig met zijn gezin.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
waar is die wandelende frituurkraam eigenlijk?
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan voel je alleen een onverwachte verrassing als ze op je hand of knie komen zitten
Bah.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagje vrij denk ik en bezig met zijn gezin.
Hij was toen 10 maanden. En heeft toen een 6 maandelijkse sterilisatie gehad middels een spuitje. Daar slinken de balletjes tijdelijk van.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs mijn ballen zijn nog imponerender of is het een teefje?
Even inzoomen
Zou ik niet kunnen maar bv varkensboeren doen dit wel.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo zonder verdoving of warmtelamp of zuurstof. Oké.
Ik vind het niet zo'n smakelijk gezichtquote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis geloof ik waarom zichtbare ballen zo verschrikkelijk zijn, magoe.
Vind je het opwindend?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Je bent afgestompt door alle dickpics die je ontvangtquote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja maar dat is een iets ander beestje. Gaat er ook niet bepaald lichtzinnig aan toe.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou ik niet kunnen maar bv varkensboeren doen dit wel.
ditquote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik voel er gewoon niets bij.quote:
en dit.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik voel er gewoon niets bij.
Dit.quote:
Wel fijn dat de begeleiding je complimenteert tijdens het wassen.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel blij en trots op mijn ballen, strak ertegenaan dus geen slappe yathzeezak of zo, handjevol voor de gemiddelde vrouwenhand, echt een goed stel wel, krijg er ook regelmatig complimenten over.
Daar doe ik niet moeilijk over. Hoef ze alleen niet de hele dag te zienquote:Op maandag 11 januari 2021 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit.
Beetje moeilijk doen omdat je beest ballen heeft
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben je hele dagen aan het Donald Ducken tegenwoordig?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel blij en trots op mijn ballen, strak ertegenaan dus geen slappe yathzeezak of zo, handjevol voor de gemiddelde vrouwenhand, echt een goed stel wel, krijg er ook regelmatig complimenten over.
haha woordgrapquote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Complimenten over ballen. Uhuh. Geloofwaardig.
Echt, daar vind ik serieus geen zak aan.
hangt gewoon een staart voorquote:Op maandag 11 januari 2021 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar doe ik niet moeilijk over. Hoef ze alleen niet de hele dag te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |