SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje het olifant in een porceleinkast-idee.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik interessant Budaddy nieuws gemist?
als hij komt laat ie een hoop schade achter leerden we net.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik interessant Budaddy nieuws gemist?
Heeft ie je de hele nacht wakker gehouden?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer te janken van het geeuwen.
Ik heb vijf minuten naast de scherven gestaan en geprobeerd om de aandacht van het personeel te trekken. Maar niemand reageerde.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten naast de scherven gestaan en geprobeerd om de aandacht van het personeel te trekken. Maar niemand reageerde.Toen ben ik maar weggegaan.
Dit vind ik niets voor jouquote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten naast de scherven gestaan en geprobeerd om de aandacht van het personeel te trekken. Maar niemand reageerde.Toen ben ik maar weggegaan.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen aandacht trekken he
Beetje met poep gooien en wat Blokkerwijven neerhoeken jaquote:Op maandag 11 januari 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je had verwacht dat ie ook gelijk alle andere schappen omver ging gooien?
Verwar je me nou met Bokito?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje met poep gooien en wat Blokkerwijven neerhoeken ja![]()
Berserkenaar.
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee keer iemand aangesproken. Maar ze reageerden niet.
Beetje achterlijk dom personeel daar wel ja, ach fuck it misschien was ik ook wel weg gelopen met een glimlach op mijn gezicht, kutwinkel is het ookquote:Op maandag 11 januari 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb twee keer iemand aangesproken. Maar ze reageerden niet.
In de supermarkt waar ik werkte was dat ook wel gebruikelijkquote:Op maandag 11 januari 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad.
Iets kapot laten vallen in de winkel en half in paniek vragen hoe ik het kan opruimen en kan betalen. Winkelpersoneel haalt zn schouders op: "oh laat maar liggen, dat doen we zelf wel"
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
1 jaar geleden na een uurtje sneeuw
Kom maar op met die winter des doodsquote:Op maandag 11 januari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Moest eigenlijk ook gelijk hieraan denken:quote:Op maandag 11 januari 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet klikkenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moest eigenlijk ook gelijk hieraan denken:
Ik lees net in WKN dat het nog alle kanten op kanquote:Op maandag 11 januari 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Niemand geloofde me dat er een extreem krachtige dubbele polaire vortex boven de noordpool hangt waardoor het zomaar ineens -30 kan worden de komende weken, zie Spanje bijvoorbeeld, redelijk grote kans dat we hier ook te maken krijgen met een korte strenge regeerperiode van de Wintervorst
Ik moet nog een nieuwe, niet-essentiele muts hebbenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees net in WKN dat het nog alle kanten op kan
Ik geloof je wel dat 'ie daar hangt, alleen dat "zomaar ineens kan worden" zegt niet zoveel.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:56 schreef UitStraling het volgende:
Niemand geloofde me dat er een extreem krachtige dubbele polaire vortex boven de noordpool hangt waardoor het zomaar ineens -30 kan worden de komende weken, zie Spanje bijvoorbeeld, redelijk grote kans dat we hier ook te maken krijgen met een korte strenge regeerperiode van de Wintervorst
Die ligt nog steeds bij de collegaquote:Op maandag 11 januari 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe, niet-essentiele muts hebben
Ja het is maar net waar die ijskoude poollucht kans ziet heen te breken, normaal is dat een uiterst stabiele golfstroom rond de noordpool maar nu flappert die alle kanten op.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees net in WKN dat het nog alle kanten op kan
Goed dat je het zegt, als het inderdaad zo gaat waaien maar even m'n oorwarmers op vanavond.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Paar dagen sneeuw zou ik wel tof vinden.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is maar net waar die ijskoude poollucht kans ziet heen te breken, normaal is dat een uiterst stabiele golfstroom rond de noordpool maar nu flappert die alle kanten op.
Zag gisteren dat er een flink gat zit in mijn favoriete muts.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitgewoond door Barry? of door man met hoedje?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren dat er een flink gat zit in mijn favoriete muts.
Huehue!quote:Op maandag 11 januari 2021 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren dat er een flink gat zit in mijn favoriete muts.
Ja hoort bij Nederland toch ook, dadelijk verworden we tot Mediterrane types zonder ruggengraatquote:Op maandag 11 januari 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar dagen sneeuw zou ik wel tof vinden.
Denk da tik er toch maar 1 online bestel. zo'n ding kunnen ze wel door de brievenbus frottenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ligt nog steeds bij de collega
Ik werk ff thuis om die reden vandaag. Wilde eigenlijk nog wat dingetjes doen in appartement.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, pakje naar bezorgpunt onderweg. Hendig wel, ik moet toch bij dat punt zijn voor m'n boodschappen vanmiddag.
Pehehehe. Van deze wist ik niet precies wanneer ze 'm gingen verzenden en er zit hier zo'n automaat in de supermarkt, prima combinatie wel. De kans dat ik binnen de ophaaltermijn bij die supermarkt moet zijn, is toch wel 100%.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik werk ff thuis om die reden vandaag. Wilde eigenlijk nog wat dingetjes doen in appartement.
Maar heb het donkerbruine gevoel dat een aantal bezorgwijzigingen niet helemaal goed gaan (klopt ook wel, DHL stond heir net voor de eerste keer aan de deurdie verwacht ik dus nog 2x
)
mja DHL freight, DHL express en DHL parcel en UPS verwacht ik vandaag.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe. Van deze wist ik niet precies wanneer ze 'm gingen verzenden en er zit hier zo'n automaat in de supermarkt, prima combinatie wel. De kans dat ik binnen de ophaaltermijn bij die supermarkt moet zijn, is toch wel 100%.
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhVandaag kunnen we genieten van alweer 2 minuten en 7 seconden langer daglicht dan gisteren
![]()
In de Canadese provincie Saskatchewan liggen dorpjes die Elbow, Eyebrow en Drinkwater heten.
wonen ook veel Nederlandersquote:Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhVandaag kunnen we genieten van alweer 2 minuten en 7 seconden langer daglicht dan gisteren
![]()
In de Canadese provincie Saskatchewan liggen dorpjes die Elbow, Eyebrow en Drinkwater heten.
ik ookquote:Op maandag 11 januari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de random feitjes leuk.
achter de wolkjesquote:
Mooi, dan blijf ik dat doenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die subtypes bij DHL vind ik maar verwarrend.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja DHL freight, DHL express en DHL parcel en UPS verwacht ik vandaag.
Parcel is al geweest. bij de andere heb ik ook afhaalpunten geselecteerd maar is allemaal nog pending
Dat is een beetje de vraag inderdaadquote:
Nu je het zegt, het líjkt wat open te trekken nu.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef Karzai het volgende:
Zou gaan schijnen in het westen vandaag
Mooist van al is dus dat het wss 3x dezelfde chauffeur isquote:Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die subtypes bij DHL vind ik maar verwarrend.Al zie ik Freight nooit, alleen Express en Parcel.
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mooist van al is dus dat het wss 3x dezelfde chauffeur is
Piet Franticsmaquote:Op maandag 11 januari 2021 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
Hier is de lucht anders hoogzwanger van de neerslag.
De dag is nog niet omquote:Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef Karzai het volgende:
Zou gaan schijnen in het westen vandaag
quote:
Oh dat staat er al een tijdje hoorquote:
ja sinds half november. daarom zeg ik, hebben ze snel gedaanquote:Op maandag 11 januari 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat staat er al een tijdje hoor
Daarvoor al?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat staat er al een tijdje hoor
Ik denk dat je dan even de Seats & Schilmesjes moet bellenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef Karzai het volgende:
Staan wel twee dozen met mango,s, maar ik heb geen schilmesje bij me
Beetje man eet die met schil en al en gaat daarna ook nog eens los op de dozenquote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef Karzai het volgende:
Een man heeft toch altijd een machete op zak?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef Karzai het volgende:
Lippenstiftquote:Op maandag 11 januari 2021 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
FB herinneringen
puppy onder de modder
Jij hebt echt altijd bezorg issues. Of is dat omdat je nu alles moet laten komen ivm klussen?quote:Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja DHL freight, DHL express en DHL parcel en UPS verwacht ik vandaag.
Parcel is al geweest. bij de andere heb ik ook afhaalpunten geselecteerd maar is allemaal nog pending
Denk dat hij gewoon een beetje geil daar van wordtquote:Op maandag 11 januari 2021 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je die leuterloerder weer hoor.
En die is niet te zien.
Is serieus het eerste wat me opvalt, trauma van ook al.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je die leuterloerder weer hoor.
En die is niet te zien.
Onpasselijk is het juiste woord.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon een beetje geil daar van wordt
quote:Op maandag 11 januari 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onpasselijk fixatie is het juiste woord.
Wat is dat trouwens voor kinderachtig geleuter (huehuehue) met je "lippenstift". Ik snapte 'm serieus niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens puppy gehad met een werkelijk enorme lippenstift, beestje was echt piepklein en die had een enorme roze lul waar menig inwoner van donker Afrika jaloers op zou zijn geweest, ik naar de ernstig aantrekkelijke dierenarts en die lachte me heel erg hard uit, ja dat is doodnormaal hoor maar wellicht kun je beter zelf even langs de huisarts dan
Paste een keertje op de cavia van een vriendin, was een beertje met echt enorme ballen. Ik vroeg me af of dat wel normaal was of dat ie daar geen gezwel had zitten ofzo. Maar dat hoorde zoquote:Op maandag 11 januari 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Zo mijnheer UitStraling, leuk daar bent u weer, wat kan ik voor u doen?
Nou eeuhm dit kleine hondje heeft echt een veel te grote lul, kun je eens kijken?
Ja daar lijkt het dan op. Net zoals red rocket.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor kinderachtig geleuter (huehuehue) met je "lippenstift". Ik snapte 'm serieus niet.
heeft te maken met de vorm van een honden penorquote:Op maandag 11 januari 2021 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens voor kinderachtig geleuter (huehuehue) met je "lippenstift". Ik snapte 'm serieus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |