Laat mij erbuiten wil je.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK is wss een nieuwe bank aan het kopen.d
Dat de action dicht is blijkt toch wel moeilijk voor veel mensenquote:Op maandag 11 januari 2021 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
Heb helemaal geen zin in 3 weken lockdown verlenging. Ik wil onder de zonnebank en naar de Action.
Update: het ligt bij m'n tokkieburen beneden, dan kan ik die doos meteen wassen met chloor.quote:
Ja van mijn part zet ie het in de lift, maar hij had waarschijnlijk meerdere pakketjes voor dit gebouw en dan belt ie bij iedereen aan en de eerste die opendoet krijgt ze allemaal.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben je goed mee.
In m'n seniorenflat zetten ze 't gewoon voor de deur en lopen ze weg. Vind ik daar niet zo'n ramp op zich.
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat de action dicht is blijkt toch wel moeilijk voor veel mensen
Ik ben er in november voor het laatst geweest en had van alles ingeslagenquote:Op maandag 11 januari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Maar knutselspullen gaan hard sinds corona, en ze hebben er wasmiddel wat ze bij mijn AH niet hebben.
Toen hij bij mijn zusje in de tuin aan de gang mocht toen kreeg hij carte blanche op voorwaarde dat het de mooiste en grootste boomhut ter wereld moest worden, hij helemaal gelukkig ook zelfquote:Op maandag 11 januari 2021 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet niet of het dezelfde kerel is, wel hetzelfde idee inderdaad. Maar was volgens mij een Amerikaans programma. Er bestaan meer boomhuttenbouwerdhelden op deze wereld.
Daar is het wel een ideale winkel voor ja, knutselmeuk.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Maar knutselspullen gaan hard sinds corona, en ze hebben er wasmiddel wat ze bij mijn AH niet hebben.
oh dat is wel sneuquote:Op maandag 11 januari 2021 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van mijn part zet ie het in de lift, maar hij had waarschijnlijk meerdere pakketjes voor dit gebouw en dan belt ie bij iedereen aan en de eerste die opendoet krijgt ze allemaal.
Klinkt plausibelquote:Op maandag 11 januari 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen hij bij mijn zusje in de tuin aan de gang mocht toen kreeg hij carte blanche op voorwaarde dat het de mooiste en grootste boomhut ter wereld moest worden, hij helemaal gelukkig ook zelf![]()
Maar gaandeweg bemoeide iedereen zich ermee tot gewoon heftige ruzies aan toe en heeft hij de hele zooi tot drie keer af kunnen breken tot hij op een gegeven moment zijn hamer door een raam gooide en kwaad weg liep en schreeuwde jullie zijn allemaal knettergek, bekijk het maar![]()
Kan me nog een ruzie herinneren dat er ook een speciaal kippenhok in moest komen en een elektrische lift zodat die kippen ook naar boven konden komen, serieus ruzie over krijgen dan ook
Snap ik!quote:Op maandag 11 januari 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er in november voor het laatst geweest en had van alles ingeslagenBatterijen, wasmiddel, schoonmaakspul, wondersponsjes, enveloppen, notitieblokjes, kaarsjes, bloembollen, van alles. Wel blij mee nu.
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen hij bij mijn zusje in de tuin aan de gang mocht toen kreeg hij carte blanche op voorwaarde dat het de mooiste en grootste boomhut ter wereld moest worden, hij helemaal gelukkig ook zelf![]()
Maar gaandeweg bemoeide iedereen zich ermee tot gewoon heftige ruzies aan toe en heeft hij de hele zooi tot drie keer af kunnen breken tot hij op een gegeven moment zijn hamer door een raam gooide en kwaad weg liep en schreeuwde jullie zijn allemaal knettergek, bekijk het maar![]()
Kan me nog een ruzie herinneren dat er ook een speciaal kippenhok in moest komen en een elektrische lift zodat die kippen ook naar boven konden komen, serieus ruzie over krijgen dan ook
Hij heeft in Duitsland ook een enorme boomhut in de bossen voor de familie Brenninkmeijer gemaakt voor een hele roedel aan kleinkinderen en die vond hij heel wat beschaafder en relaxterquote:
Oh ja, handig.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik!Ik wil ook graag schuurpapier. Blijkt dat je bij de bouwmarkten voor minimaal 20 euro moet bestellen om het op te mogen halen.
Naja zooooo erg heb ik het ook weer niet nodig.
Bij de bouwmarkt heb ik wel al besteld.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik!Ik wil ook graag schuurpapier. Blijkt dat je bij de bouwmarkten voor minimaal 20 euro moet bestellen om het op te mogen halen.
Hmm die 20 euro heb ik nog niet eerder gezienquote:Op maandag 11 januari 2021 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat de Karwei het doet. Net wat je in de buurt heb natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm die 20 euro heb ik nog niet eerder gezien
sowieso niet bij www.toolstation.nl voor click n collect
Ik heb de keuze uit Karwei en Gamma. Doen het beiden, zag het pas bij het willen afrekenen dat ik nog niet aan het minimale bedrag zat.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat de Karwei het doet. Net wat je in de buurt heb natuurlijk.
Kloptquote:Op maandag 11 januari 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet dat de Karwei het doet. Net wat je in de buurt heb natuurlijk.
Ik moest al gaan douchen want straks werken maar deze post motiveert om daadwerkelijk van de bank te komen.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Joggingbroek aan en geen onderbroek en dan door het huiskamerdansen net niet genoeg tijd nemen om goed af te kloppen na het pissen
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
Joggingbroek aan en geen onderbroek en dan door het huiskamerdansen net niet genoeg tijd nemen om goed af te kloppen na het pissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |