abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 januari 2021 @ 17:49:35 #298
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_197408615
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:44 schreef Viv het volgende:

[..]

Dat mag nu juist niet, tenminste niet met beide ouders tegelijk, dat je met 3 volwassenen buiten bent. En binnen mag dit wel. Wat ik echt heel krom vind, aangezien ze zeggen dat je buiten 18-20x minder kans op besmetting hebt vergeleken met binnen. 8)7
Dat inderdaad, ik mag niet eens een stukje gaan wandelen met mijn ouders en mijn gezin... maar ze mogen wel binnen bij ons op de koffie komen. Wij mogen dan weer niet binnen bij hun op de koffie, want we zijn met z’n drieën.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 14 januari 2021 @ 18:08:07 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_197408953
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:27 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Ik had er vorige week 4 in 1 nacht. Ik was echt gebroken aan het eind van mn dienst. Normaal loop ik alleen de hele dienst maar na nummer 2 besloot de zorg coordinator bij me te blijven gelukkig. Het gaat je mentaal niet in de koude kleren zitten. En ook ik heb toen thuis heel hard geroepen dat als het zo moet ik ander werk ga zoeken..
Allemachtig... ;(

Mensen zeggen altijd tegen mij dat ze mijn werk zo zwaar vinden, zo verdrietig. Maar dat van jullie is vele malen zwaarder. Jullie bouwen een band met deze mensen op en moeten steeds opnieuw weer afscheid nemen. Veel vaker dan de gemiddelde mens. Dat alleen al lijkt me loeizwaar, bovenop de zorgtaken etc. :*
pi_197409288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:18 schreef Nijna het volgende:

Op donderdag 14 januari 2021 16:08 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Enig idee hoe dat in andere landen werkt? Je leest steeds vaker dat landen een avondklok instellen, maar snap het nut niet als het niet te handhaven valt..

Bezoekverbod zou ik echt heel kut vinden Wie niet..?
Ik weet niet hoe dat in andere landen werkt, ik heb wel het idee dat "wij" als Nederlanders ook wel een stronteigenwijs volkje zijn. Ik weet niet hoe dat in andere landen zit, maar ik hoor of lees best vaak: oh het is toch niet verplicht, alleen een dringend verzoek. Dus dan doe ik het niet.
Terwijl er ook landen zijn, waar de mensen gewoon luisteren. Misschien werkt zo'n maatregel daar ook beter.
Ik kan je vertellen dat ze in Duitsland, het land van 'Ordnung muss sein' echt exáct dezelfde discussies voeren als hier. Volgens mij is het iets menselijks, niet iets van 'ons' of van 'nu'.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197409297
Dicht.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')