SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter dan op de stream?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef Shola het volgende:
Jill ziet er wel beter uit in de foto in de OP....
Ze heeft volgens mij al paar dagen hetzelfde kapsel en dat vind ik niet zo leuk staan. Haarstijl in de OP vind ik leuker.quote:
Benieuwd hoe BB er mee om zou gaan als dat niet het geval wasquote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Thomas niet snurken? Leeft ie nog wel???
*even plaatjes kijkt in vorig deelquote:Op zondag 10 januari 2021 22:56 schreef Shola het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij al paar dagen hetzelfde kapsel en dat vind ik niet zo leuk staan. Haarstijl in de OP vind ik leuker.
Met staart is wel oké, maar ze had in het begin d'r haar als een soort raar knotje op haar hoofd, dat vond ik toch niet zo mooi staan.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
*even paatjes kijkt in vorig deel
Ah, liever zonder staart dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij zal over eten dromen zeker.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Thomas niet snurken? Leeft ie nog wel???
Kan zo snel geen plaatje vinden, maar ik vind 'opgestoken' haar normaal wel leukquote:Op zondag 10 januari 2021 22:58 schreef Shola het volgende:
[..]
Met staart is wel oké, maar ze had in het begin d'r haar als een soort raar knotje op haar hoofd, dat vond ik toch niet zo mooi staan.
Vinden jullie BB leuk of soms leuk?quote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef D. het volgende:
Er is hier al net zoveel actie als in het huis
Ik heb vanavond gewoon "normale" tv gekeken én geluisterd zonder streams of COSquote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef D. het volgende:
Er is hier al net zoveel actie als in het huis
Ik vind deze BB op zich maar matig, maar in combinatie met Fok is het vaak goed te doenquote:Op zondag 10 januari 2021 23:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vinden jullie BB leuk of soms leuk?
Je brengt het alsof het al jaren geleden wasquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gewoon "normale" tv gekeken én geluisterd zonder streams of COS
Vooralsnog vind ik het vooral saai, dat Weerwolven heb ik nu wel gezien en bovendien slechte streamwissels.quote:
Gevoelsmatig wel jaquote:Op zondag 10 januari 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het al jaren geleden was
Gôh... viel het mee?quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gewoon "normale" tv gekeken én geluisterd zonder streams of COS
Ik ben het met je eens, maar ik gebruik slechts Fok, moet ik tot mijn schande bekennen, om updates te lezen. We hebben wel de samenvatting op tv gekeken.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind deze BB op zich maar matig, maar in combinatie met Fok is het vaak goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |