Denk dat hij daar nog iets te traag voor is.. deed het al met moeite met zijn rechterpoot.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Een echt goede voetballer probeert die bal met links te nemen, Pratto deed het met rechts. Verder is het wel een heel fijn aanspeelpunt.
Dat is waar. Dit was net wel erg snel geschoten, knap.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk dat hij daar nog iets te traag voor is.. deed het al met moeite met zijn rechterpoot.
Naja, van alle spelers is het vaker Berghuis die wel raad weet met zulke open ruimtes.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pratto heeft nu ook al door dat ie elke bal bij Bergosso moet inleveren.
Zie ik nog liever Wehrmann op die plek, die brengt meer energie voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
Linssen en Diemers.
Dat is allebei niet zoveel. Doe de tweede helft maar weer Sinisterra.
PEC hoor je met die twee ook op te rollen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
Linssen en Diemers.
Die is niet echt minder dan Diemers, maar ook hij is niet zo bijzonder (vind ik).quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zie ik nog liever Wehrmann op die plek, die brengt meer energie voor mijn gevoel.
Linssen is helemaal niet zo’n slechte speler maar gewoon zo absoluut niet het type speler wat we nodig hebben op linksbuiten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
Linssen en Diemers.
Als we zo doorgaan als de laatste 10 minuten gaat dat goaltje wel vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PEC hoor je met die twee ook op te rollen.
Ben als de dood dat Sini juist vanavond een blessure gaat oplopen.
Klopt. Maar ik heb het gevoel dat jongere spelers meer energie brengen (Malacia, Geertruida, Sinisterra) dat het wel lekker is als je dat energieke ook op het middenveld hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is niet echt minder dan Diemers, maar ook hij is niet zo bijzonder (vind ik).
Ietsje sneller baltempo dan Diemers maar voetballend is het natuurlijk weinig bijzonders. Is ook niet meer echt de leeftijd dat je hem nog als talent kan beschouwen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Die is niet echt minder dan Diemers, maar ook hij is niet zo bijzonder (vind ik).
Klopt, Linssen past totaal niet bij Feyenoord.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen is helemaal niet zo’n slechte speler maar gewoon zo absoluut niet het type speler wat we nodig hebben op linksbuiten.
Diemers kan er gewoon geen kloot van, veel te traag.
Zodra Linssen op de linkerflank speelt is Malacia (of Haps) direct flink kut, das echt geen toeval meer hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die ballen van Malacia aan de zijkant zijn ook weer om van te janken.
maar hij werkt zo lekker hardquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, Linssen past totaal niet bij Feyenoord.
Dacht heel even dat je tegen Ajax bedoeldequote:Op woensdag 13 januari 2021 21:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Kan je tegen PEC niet gewoon met Berghuis centraal spelen en dan desnoods Narsingh (Azarkan?) nu op rechts (als je Haps en Sinisterra niet wil laten starten) laten beginnen? Dan moet Toornstra iets gereserveerder spelen naast Fer.
Nou een bal de hele avond al zo kut voorzetten heeft niks met Linssen te maken hoor 🙈quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra Linssen op de linkerflank speelt is Malacia (of Haps) direct flink kut, das echt geen toeval meer hoor.
Heeft wel te maken met de ruimtes die hij krijgt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou een bal de hele avond al zo kut voorzetten heeft niks met Linssen te maken hoor 🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |