Dat zou natuurlijk een schitterende prestatie zijn. Ik hou wel van deze mate van zelfvertrouwen.quote:
Marsman doet het goed, maar dat is ook vooral omdat we erg lage verwachtingen van hem hadden. Bijlow moet altijd de voorkeur krijgen boven Marsman, al is het maar voor z’n ontwikkeling. Los van dat het een betere keeper is (en Oranje materiaal).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow bijna weer fit, zou PSV en AZ kunnen halen. Wat vinden jullie? Had nooit gedacht dit te zeggen maar Marsman doet het inmiddels zo goed dat je hem ook nog even kan laten staan (alhoewel ik liever Bijlow zie).
Ik niet hoor, toen bij Twente vond ik hem zelfs slechter dan Mulder bij ons. Dat komt overigens voornamelijk door die kortsluitingacties van hem want verder is het inderdaad wel een prima keep. Straalt meer rust uit dan verwacht en op die idiote actie tegen Emmen na nog geen echte fouten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snapte die lage verwachtingen niet echt eigenlijk. Vond Marsman altijd wel een prima keep, leuk voor hem dat hij het zo goed doet ja. Niks haasten met Bijlow iig maar zodra die fit is, is dat natuurlijk geen vraagteken wie er op doel moet.
Nouja de keren dat hij basis stond bij ons ging hij toch wel regelmatig gigantisch in de fout. Kan me vooral Porto uit nog herinneren en die pingel tegen Emmen (?) dit seizoen na een paar minuten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snapte die lage verwachtingen niet echt eigenlijk. Vond Marsman altijd wel een prima keep, leuk voor hem dat hij het zo goed doet ja. Niks haasten met Bijlow iig maar zodra die fit is, is dat natuurlijk geen vraagteken wie er op doel moet.
Hij heeft vorig seizoen in andere wedstrijden ook een tijdje prima gekeept hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja de keren dat hij basis stond bij ons ging hij toch wel regelmatig gigantisch in de fout. Kan me vooral Porto uit nog herinneren en die pingel tegen Emmen (?) dit seizoen na een paar minuten.
We mogen imo vooral van geluk spreken dat hij nu krap een paar maandjes zonder echte blunders aan het keepen is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft vorig seizoen in andere wedstrijden ook een tijdje prima gekeept hoor.
Daar ben ik wel een beetje bang voor, ja. Is nu toch al best vaak geblesseerd geweest, zeker voor een keeper. Heb ik het niet per se over lange blessures, maar ook de pijntjes tussendoor dat hij weer net 2 wedstrijden niet mee kan doen. Ook niet goed voor zijn ontwikkeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik hoop vooral dat die blessuregevoeligheid van Bijlow geen permanent dingetje is.
Ik dacht even dat je met 'op Troost rekenen' bedoelde dat Sjaak Troost een nieuwe tweede keeper moest halenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Overigens, als Marsman 2e keeper wil blijven, zou ik hem gewoon een contractbverlenging aanbieden voor een jaartje. Je kunt nu toch niet al op die Troost rekenen?
Dat wil hij niet. Snap ik ook wel, heeft nog niet echt de leeftijd ervoor om genoegen te nemen met een reserverol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:28 schreef fetX het volgende:
Overigens, als Marsman 2e keeper wil blijven, zou ik hem gewoon een contractverlenging aanbieden voor een jaartje. Je kunt nu toch niet al op die Troost rekenen?
Hmm, begrijpelijk ook wel. Hij kan voor een andere Eredivisie club op Ajax/PSV na ook een prima keeper zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met 'op Troost rekenen' bedoelde dat Sjaak Troost een nieuwe tweede keeper moest halen
Marsman wil volgens mij niet blijven als tweede keeper, lijkt mij ook wel logisch want denk dat er na dit seizoen wel een leuke club voor hem komt iets onder Feyenoord waar hij zelfs eerste keeper kan zijn.
Ja precies, nu heeft het even wat langer de tijd gekost, maar daarvoor vaak van die kleine dingetjes. Als dat zo blijft is het geen keeper waar je op kan bouwen, en dat zou toch wel heel erg zonde zijn met zijn kwaliteiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje bang voor, ja. Is nu toch al best vaak geblesseerd geweest, zeker voor een keeper. Heb ik het niet per se over lange blessures, maar ook de pijntjes tussendoor dat hij weer net 2 wedstrijden niet mee kan doen. Ook niet goed voor zijn ontwikkeling natuurlijk.
Het valt nog wel mee met kleine dingetjes, in de afgelopen drie jaar vier keer waarvan twee keer toen Vermeer weer eerste keep was. Het zijn wel heel de tijd ander type blessures, wat mogelijk betekent dat het op toeval berust, hij heeft niet een rotte knie ofzo. Het is nog niet vergelijkbaar met een Jorgensen ofzo. Hopen dat het hierna mee gaat vallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies, nu heeft het even wat langer de tijd gekost, maar daarvoor vaak van die kleine dingetjes. Als dat zo blijft is het geen keeper waar je op kan bouwen, en dat zou toch wel heel erg zonde zijn met zijn kwaliteiten.
Liever niet. Jones vond ik het jaar na het kampioensjaar al vrij vreselijk. Heb nog altijd het gevoel dat hij dat ene seizoen boven zichzelf uitsteeg. Zou hem op zijn 39e niet meer als tweede keep halen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Als Bijlow nou gewoon fit blijkt te kunnen blijven en we toch een 2e keeper nodig zijn; Jones, bijna 39, contract loopt af.
Nee, is geen geweldige keeper. Maar goed genoeg om 2e keeper te zijn lijkt me, tenzij hij nu wil stoppen dan.
Klopt, maar toch heb ik bij Bijlow het gevoel dat ie elke keer als hij duikt z'n arm (of een ander bot) kan breken op een of andere manier.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt nog wel mee met kleine dingetjes, in de afgelopen drie jaar vier keer waarvan twee keer toen Vermeer weer eerste keep was. Het zijn wel heel de tijd ander type blessures, wat mogelijk betekent dat het op toeval berust, hij heeft niet een rotte knie ofzo. Het is nog niet vergelijkbaar met een Jorgensen ofzo. Hopen dat het hierna mee gaat vallen.
Wie dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat er betere reservekeepers beschikbaar zijn.
Met dat gevoel kijk ik stiekem nu ook wel een beetje naar Sinisterra haha. Begrijp het goed. Leuke spelers die goed bij de club passen, belangrijk zijn voor de ploeg èn het talent hebben om flink veel waard te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar toch heb ik bij Bijlow het gevoel dat ie elke keer als hij duikt z'n arm (of een ander bot) kan breken op een of andere manier.
Zal ook wel stukje beeldvorming zijn en dat ik nogal graag wil dat hij slaagt.
Het is nog niet precies bekend welke keepers er allemaal transfervrij zullen zijn in de zomer dus dat weet ik niet zo zeer.quote:
Dan ben ik benieuwd naar je suggesties op het moment dat dat wel bekend isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog niet precies bekend welke keepers er allemaal transfervrij zullen zijn in de zomer dus dat weet ik niet zo zeer.
Maar denk dat er hoe dan ook betere keepers beschikbaar zijn dan iemand van 39 die al drie jaar niet meer op niveau heeft gekeept en zijn laatste seizoen op niveau al niet meer al te best was.
Bij wat er nu volgend seizoen transfervrij wordt zou ik kijken naar iemand als Nordfeldt, Unnerstall, Hahn of Blaswich.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar je suggesties op het moment dat dat wel bekend is.
Vermeer?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever niet. Jones vond ik het jaar na het kampioensjaar al vrij vreselijk. Heb nog altijd het gevoel dat hij dat ene seizoen boven zichzelf uitsteeg. Zou hem op zijn 39e niet meer als tweede keep halen.
Denk dat er betere reservekeepers beschikbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |