Het is snel weer een anderquote:
Ach. Alles is beter dan dat bankhangern, johquote:Op zondag 10 januari 2021 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
Wie zou je daar blij mee maken vraag ik me af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Natalie ook!quote:
Meld je snel aan!quote:
Maar ja, in het dagelijkse leven is het ook niet de hele tijd vuurwerk. Eerste BB was ook vaak heel saai.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:32 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ach. Alles is beter dan dat bankhangern, joh
Ja dat is waar, maar toen was Big brother vernieuwend, want er was niets vergelijkbaars. Al blijft het wel mijn guilty pleasurequote:Op zondag 10 januari 2021 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ja, in het dagelijkse leven is het ook niet de hele tijd vuurwerk. Eerste BB was ook vaak heel saai.
Das die belg met dat vrouwenstemmetje, toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:36 schreef MissyZ het volgende:
Ik vind Nick steeds gemener worden, achterbaks. Hij is de slaaf van Theo, en ondertussen speelt die "voor de knaken".
Probeert echt mensen te overtuigen op bepaalde mensen te stemmen ook.
Nick probeert het spel te spelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:36 schreef MissyZ het volgende:
Ik vind Nick steeds gemener worden, achterbaks. Hij is de slaaf van Theo, en ondertussen speelt die "voor de knaken".
jip, de eunuchquote:Op zondag 10 januari 2021 18:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das die belg met dat vrouwenstemmetje, toch?
Jij pikt ze er snel tussenuit toch?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das die belg met dat vrouwenstemmetje, toch?
Theo en Nick doen mij een beetje denken aan BB3 Coos en Pascal.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:36 schreef MissyZ het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Theo en Nick doen mij een beetje denken aan BB3 Coos en Pascal.
Coos was toen ook het alpha mannetje en Pascal het volgse slaafje die in zijn reet kroop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |