Handsballetje gemist in de 16 maar verder goede pot ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef RipCity het volgende:
Kuipers MoM. Mag ook wel eens gezegd worden.
MotM is wat overdreven, maar prima geflotenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef RipCity het volgende:
Kuipers MoM. Mag ook wel eens gezegd worden.
Hopelijk niets ernstigs.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Ik blijf dit seizoen volledig op mijn Gakpo bandwagon zitten
Heerlijke speler is dat toch
Gakpo in Oranje.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Qft.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Ben ik met je eens Kennethquote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Als Babel of ProMes straks in de basis staat is Frank de B. niet meer serieus te nemen.quote:
Jaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Mooie uitslag, 2e helft niet gezien. Was het nog wat of?
Oh, jij neemt de Boer nog wel serieus?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als Babel of ProMes straks in de basis staat is Frank de B. niet meer serieus te nemen.
Dat klopt.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik roep dit al langer!!!!
Vraag maar aan @:coco
Lekker potje wel. Lijkt me duidelijk dat deze twee strijden om het kampioenschap.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Scrummie het volgende:
Mooie uitslag, 2e helft niet gezien. Was het nog wat of?
Goeiequote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, jij neemt de Boer nog wel serieus?
Die kans is groot ja.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker potje wel. Lijkt me duidelijk dat deze twee strijden om het kampioenschap.
Heb je je eigen kop weleens gezien johquote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Haller qua assists al net zo goed als bij West Ham, PSV behoudt positieve balans
Wat een kop van vi
Bijna dagelijksquote:Op zondag 10 januari 2021 18:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je je eigen kop weleens gezien joh
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Haller qua assists al net zo goed als bij West Ham, PSV behoudt positieve balans
Wat een kop van vi
De koppenmakers van VI en ADquote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kop van vi
Ja, maar niveauverschil is wel groot hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die kans is groot ja.
Maar we staan er nog dicht genoeg bij.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een kop van vi
Dat klopt, dat is al wel even duidelijk ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar niveauverschil is wel groot hoor.
Heb jij je vermaakt?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
IJZINGWEKKEND SPANNEND
~ Jan-Joost
@:Powerloungen
Zoals Marcel zou zeggen: "En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert, Feyenoord wordt geen kampioen ".quote:Op zondag 10 januari 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar niveauverschil is wel groot hoor.
Ik heb me in de tweede helft enorm vermaakt, ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |