Ik hoop allerminst dat PSV verliest. Maar goed, zal er wel verder niets meer over zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot nog toe staat het gelijk en PSV heeft genoeg spelers met individuele klasse.
Hoe is het leuk om als psv-fan naar een wedstrijd te kijken terwijl je haast hoopt dat ze verliezen omdat je het blijft herhalen.
Edit: tevens was je al bezit toen PSV voorstond.
madquote:Op zondag 10 januari 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
Ajax is toch wel een beetje het Red Bull Salzburg van Nederland, kopen gewoon alles wat los en vast zit, niet echt ambitie.
Al die betters met hun 'gratis geld' na een tussenstand.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:12 schreef KingRoland het volgende:
ik heb 3-2 als uitslag dus dit komt aardig dichtbij boys
rip @:ripcity zijn inleg
Och knulletjequote:Op zondag 10 januari 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
Ajax is toch wel een beetje het Red Bull Salzburg van Nederland, kopen gewoon alles wat los en vast zit, niet echt ambitie.
Zie, voor je kapper is het zo erg nog niet deze lockdownquote:Op zondag 10 januari 2021 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
gvd
Kan ik nog langer niet naar de kapper
Ze zullen vast heel blij zijn met deze aanmoediging, dit zal de doorslag gaan geven!quote:Op zondag 10 januari 2021 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
kom op ajax nog paar keer scoren graag, jullie kunnen het
Wellicht nog wat mislukte spelers uit de Schotse competitie kopen, gewoon omdat het kan.quote:
Heb coverbetje nog op PSV / Ajaxquote:Op zondag 10 januari 2021 18:12 schreef KingRoland het volgende:
ik heb 3-2 als uitslag dus dit komt aardig dichtbij boys
rip @:ripcity zijn inleg
Waarom ben je zo mad dan? Voor welke pauperclub ben je zelf?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wellicht nog wat mislukte spelers uit de Schotse competitie kopen, gewoon omdat het kan.
Begin je nu al kaal te worden?quote:Op zondag 10 januari 2021 18:14 schreef Caland het volgende:
Het is dat mijn zwaar terugtrekkende haargrens inmiddels niet meer te ontkennen valt anders had ik het ook wel erg vervelend gevonden dat ik nu nog langer niet naar de kapper kan.
De rood witte leeuwen uit Alkmaarquote:Op zondag 10 januari 2021 18:14 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Waarom ben je zo mad dan? Voor welke pauperclub ben je zelf?
Maar 5 euro ingelegd op 5.00quote:Op zondag 10 januari 2021 18:14 schreef KingRoland het volgende:
Er zijn een hoop users die een aardig bedrag hebben ingelegd op PSV (stond 5.50 winst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |