Ajax is toch gewoon veel sterker? Of zeg ik nu iets geks. Eerste half uur zag er goed uit voor PSV, maar daarna heeft PSV heel weinig meer gebracht...quote:
Indekken als een echte soyboyquote:Op zondag 10 januari 2021 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja PSV gaat dit nog 'gewoon' verliezen helaas.
Ik durf hier niets meer over te zeggen met mijn roze Ajaxbril (lol).quote:Op zondag 10 januari 2021 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Zelden een doelpunt gezien dat meer verdiend was dan deze.
Nee maar het geeft toch ook wel dat domme gelul van boertje Erik aan. Ja hij heeft erg veel nieuwe indrukken te verwerken gehadquote:Op zondag 10 januari 2021 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die lat lag ook niet zo hoog ouwe reus.
Ja, maar had nu ze winterstop hebben gehad wel gehoopt dat die tweede helften wel beter werden. Maar die inzakking ligt minder aan vermoeidheid dan gedacht I guess.quote:
Tot nog toe staat het gelijk en PSV heeft genoeg spelers met individuele klasse.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax is toch gewoon veel sterker? Of zeg ik nu iets geks. Eerste half uur zag er goed uit voor PSV, maar daarna heeft PSV heel weinig meer gebracht...
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
Zelden een doelpunt gezien dat meer verdiend was dan deze.
bezitquote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot nog toe staat het gelijk en PSV heeft genoeg spelers met individuele klasse.
Hoe is het leuk om als psv-fan naar een wedstrijd te kijken terwijl je haast hoopt dat ze verliezen omdat je het blijft herhalen.
Edit: tevens was je al bezit toen PSV voorstond.
Ja dat vind ik ook onzin inderdaad. Hij heeft ook genoeg minuten gemaakt dit seizoen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee maar het geeft toch ook wel dat domme gelul van boertje Erik aan. Ja hij heeft erg veel nieuwe indrukken te verwerken gehad
Ze doen net alsof ze die Haller uit de jungle van Venezuela hebben ingevlogen.
Warm bad.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje teveel geschreven met een Ajax bril op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |